stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden ik wil iedereen bedanken die gereageerd heeft op mijn post ik voel mij psychisch toch al wat beter ik voelde mij vanmorgen zon mislukkeling en mijn vechtlust was weg nu gaan we er terug tegenaan lady jane, Spirit en karin123 reageerden hierop 3
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 5 uur geleden zei Reacher: Verstandig! Oeh ik weet iets leuks om te doen. Uitdrukkingen noemen die we stom vinden. Ik start: we gaan vlammen. We gaan knallen. We gaan shinen. Laten we het aan de voorkant meenemen; Wat is het handelingsperspectief? Rosee reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dag 2 geen gesnaai en gesnoep. Rosee, lady jane en Spirit reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Geplaatst 46 minuten geleden dat is wel een dingetje voor mij
Quinn Geplaatst 25 minuten geleden Rapport Geplaatst 25 minuten geleden 1 uur geleden zei Artax: En Quinn? hoe was je appeltje? lekker? Ik heb werkelijk geen idee, maar vast prima.
Spirit Geplaatst 16 minuten geleden Rapport Geplaatst 16 minuten geleden Heerlijk gerepeteerd bij ons koor. Het was een fijne avond met een prima sfeer!! Een voldaan gevoel geeft me dit..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden