Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Teveel koffie en een pak sigaretten verder, tijd voor een douche.
Reacher Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik heb het ijskoud 🥶 Heb ik het bericht gemist dat de ijstijd wederkeert? De temperatuur weerspiegelt mijn dode koude ziel, dat wel. Wat zeg ik dat weer mooi. 🤩 Spirit en Zbb reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Thermostaat omhoog en meer koffie @Reacher Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik zit met mijn voeten op de centrale verwarming en kijkt uit over de daken naar de sneeuw. Jij?
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Op de bank onder twee dekens met koffie naar de tv en de laptop tegelijk te staren. lady jane reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Olympische spelen? Twee dekens? Misschien ben je wel ziek aan het worden. Sprak de optimist.
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ah nice! Omdat je onder twee dekens ligt. of doet de verwarming het niet?
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Staat op 22, dus die werkt wel, terugslag van de bevroren binnenkant
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ook een koude dode ziel, dus? @Artax waar blijf je! We hebben warmte nodig! Artax reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden onder 2 dekens met op laptop nos.nl live tennisfinale en andere open op schaatsen os is dat multitasken? Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hé knus dat je er ook even bij komt LJ Ik kijk geen tv. Alleen maar stilte voor om me heen. Lekker.
Artax Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 35 minuten geleden zei Reacher: ok een koude dode ziel, dus? @Artax waar blijf je! We hebben warmte nodig! Pfff... In mijn huis is minder dan 10 gr. Celsius. ik zit met een skibroek en een winterjas aan. Onder mn bueau staat wel een straalkacheltje😊 4 uur geleden bewerkt door Artax
Etty Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 5 uur geleden zei Quinn: Heb een poosje over je tekst na zitten denken @Etty. Soms is mee lijden niet anders dan een luisterend oor bieden, echte aandacht geven, er op dat moment helemaal zijn. Maar daarna is iemands lijden weer van diegene en kun je zelf weer naar huis, de focus verleggen naar hoe het met jouzelf gaat. Hoe gaat het met je? Ja, zo bedoel ik het Quinn, dat ik er met al mijn aandacht kan zijn, maar daarna weer met mijn eigen dingen bezig ben. Het is niet zozeer bezig zijn met een ander te helpen om me maar niet met mezelf bezig te hoeven houden, ik wil me juist graag met mezelf bezighouden. Maar dat mag niet of zo, zo lang de geliefde lijdt. Er zit een soort claim idee bij, een beschuldiging. Hoe durf je van het leven te genieten als ik lijd. Je moet je met mij bezighouden. Ik hoor de echo van de ingewikkelde relatie die ik als kind met mijn moeder had. Het gaat niet over nu. Quinn reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Mijn moeder heeft precies dat ook @Etty. Ik ben er ook mee opgevoed en opgegroeid. Heel langzaam lukt het me dit te zien en wat afstand ervan te nemen. Vanzelf gaat dat echter niet. Waarom is het zo koud bij jou @Artax? Brrrr Sneeuw begint hier nu. Etty reageerde hierop 1
Artax Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik woon een beetje raar, niet conventioneel ,zeg maar. ( maar niet in een zeilboot😉)
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dat zijn de beste plekken @Artax (en de koudste?).
Artax Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Klopt, ik heb een geweldig gave woning, maar wel praktisch onverwarmbaar.
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Il heb net zitten drummen, heb het hardstikke warm. Aanrader 🤪
Artax Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dat je er lekker warm van wordt snap ik, maar t maakt zo een herrie...
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Kok en Leerdam goud en zilver wat een prachtrace wat een kanjers Yana en Spirit reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden