Freekie Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Hij werd permanent vervangen? 😏 @Quinn
Artax Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 21 minuten geleden zei Lika: Net The Outrun gekeken Ja, mooie film. Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Iemand wist laatst te vertellen dat hij ‘absoluut niet’ van films houdt. Ik ben er niet uit of dat wel kan.
Quinn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden @Freekie viel mee, we waren ons beide half dood geschrokken. Slecht plan, slechte uitvoering. Tijd om te slapen.
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik schoot ervan in de lach @Quinn maar het is natuurlijk niet grappig. Het heeft mij zoveel levensvreugde teruggegeven, dat hun ik iedereen en jou zeker. lady jane, Quinn en Etty reageerden hierop 2 1
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Je bent lief @Yana en ik hoop dat het feit dat je in de lach schoot ook betekent dat vandaag iets beter is voor je. lady jane reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 10 uur geleden zei Lika: Iemand wist laatst te vertellen dat hij ‘absoluut niet’ van films houdt. Ik ben er niet uit of dat wel kan. Onmogelijk. Ik ga vanavond naar The secret agent.
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Het maakt mij vaak zoveel uit wat mensen van me vinden, vooral mensen voor wie ik respect heb. Ik kan me zo onzeker voelen @Quinn, dan verwacht ik dat je vindt dat ik stom zit te lullen, niet grappig genoeg ben, niet adrem, niet leuk en zeker niet intelligent. En dan zeg jij 'je bent lief', daar moet ik dan van huilen. Ik vind jou ook lief. lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) @Yana kidding, right? Je bent zo'n authentiek en origineel mens. Wat doet mijn mening er nou toe joh? Edit: als die mening er wel toe doet, wat ik niet snap, ik vind je leuk en prettig. Zo. 3 uur geleden bewerkt door Quinn Yana reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 minuten geleden zei Quinn: Wat doet mijn mening er nou toe joh? Dat zou je denken hè, maar ik zit er toch maar mooi mee. Ik wist het al maar voel de laatste tijd bij allerlei mensen zo hevig hoe onzeker ik ben. Vaak ook helemaal niet trouwens. Geen idee hoe dat in elkaar zit. Ik geloof dat ik het vooral heb als ik tegen iemand opkijk omdat ze slimmer zijn dan ik. Ik zou weleens willen snappen hoe dat zo gekomen is. Jij hoeft daar natuurlijk verder niks mee @Quinn, ik schrijf gewoon wat van me af. Quinn reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei Yana: omdat ze slimmer zijn dan ik Tsja, dat is maar de vraag. Wat is slimmer? Meer parate kennis? Een een hoger IQ? Meer studies gedaan, goed kunnen praten? Volgens mij heeft het met zelfvertrouwen en daadkracht te maken. Daar kan ik ook wel jaloers op zijn, mensen die daar veel van hebben. Quinn reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 5 minuten geleden Rapport Geplaatst 5 minuten geleden Ik heb zo'n overdosis gehad in mn leven van absolute kneuzen met een zelfvertrouwen dat onmogelijk in de breedte door de deur past, voor mij is een hoop schijnbaar zelfvertrouwen gewoon een rode vlag geworden. Meestal zit er iemand achter die ten koste van alles wil voorkomen dat ie door de mand valt. Some vind ik het ook zielig maar meestal alleen gloeiend irritant.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden