hub02 Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden (bewerkt) @YanaWas ook niet zo erg schokkend. Ik ben wel eens hard, dat weet ik zelf natuurlijk ook wel. Maar in feite erger ik me meer over mijn eigen reactie dan over de post waar ik op reageerde. Ik begon me meteen te rechtvaardigen terwijl ik mijn posts al had weggehaald en ik de geïnsinueerde dingen niet eens heb gezegd. En ik weet hoe het kan gaan hier. Van het een komt het ander. De ene wil dan zus weten, de ander beweert dan zo. En dan zit ik me hier weken te ergeren en daar heb ik geen zin in. Mijn eerste korte reactie op dat bericht had moeten zijn "Loop naar de kl... met je onzin". Dus Smaragdie, bij deze alsnog. Haha, komt me niet stiekem zo uit. Maar als ik nu mijn drinken wil beperken moet ik dat zonder hulp van het forum doen. Zal wel lukken, ik hield toch al niet van alcohol. 16 uur geleden bewerkt door hub02
Yana Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Ik hoop dat je je bedenkt. hub02 reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 22 minuten geleden zei hub02: Haha, komt me niet stiekem zo uit. Maar als ik nu mijn drinken wil beperken moet ik dat zonder hulp van het forum doen. Zal wel lukken, ik hield toch al niet van alcohol. Als je wilt beperken? En hoezo moet je dat zonder hulp van het forum doen? I call bullshit. Echt. hub02 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Kom op hub, laat je niet kisten 💪🏻 op geen enkele manier hub02 reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden niet weggaan @hub02 alsjeblieft, en zeker nooit om 1 persoon. Ik vind het ook niet kunnen om met je eigen interpretaties in tre gaan op een posting die de schrijven niet voor niets vervijdert. Soms zou ik de citeermogelijkheid ook wel weg willen hebben. Die werd wel eens speciaal meteen gebruikt en geplaatst na verwijdering. En je kunt zelfs in een citaat veranderen dus dan kan er zelfs van kwaadwilligheid gesproken worden. En je mag op je eigen draadje schrijven wat je wilt. Ben wel blij dat je er direct op terugkomt en man en paard noemt. hub02 reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Ik reageer maar zolang het nog gaat. Voor iemand die snel wil weten waar het over gaat, vat ik het even samen: Enkele dagen plaatste ik hier op mijn draadje een paar berichtjes waarin ik zei dat ik het jammer vond van het geld dat onze gezondheidszorg spendeert aan fulltime begeleiding van mensen die deze hulp alleen maar afkraken en er totaal niet mee aan de slag willen omdat ze liever met zichzelf bezig zijn. Om discussies te vermijden heb ik dat later weggehaald. Gisterenmorgen reageerde ik op een dagdraad-bericht van Smaragdie, waarin hij het over zijn medische onderzoeken had, met het volgende: "Best kl..., dit soort dingen. Knap van jou om er zo voor te gaan! Sterkte!!". Tot mijn stomme verbazing (en grote ergernis) reageert Smaragdie later op mijn draadje met zijn post hierboven. Hoe ik over noodzakelijke medische onderzoeken e.d. denk, moge wel blijken uit mijn reactie op de dagdraad, nota bene richting hem! Mijn berichten hier gingen niet eens over hem, laat staan over de dingen die hij mij met zijn kletsverhaal in de schoenen schuift. Ik kan best wel een minder leuke reactie verdragen, ik ben zelf ook niet altijd zo'n lieverdje. Maar deze kan ik dus niet hebben en ik ben niet van plan mij verder nog wat gaan te ergeren. 3 uur geleden bewerkt door hub02
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Mijn god, om één lullige reactie ga je weg, omdat je geen zin hebt om je te ergeren. En wat dan met de oprechte warmte, aandacht, humor en, nou ja, gewoon liefde die je hier krijgt? Dat zijn wel heel veel kinderen die je met een miezerige hoeveelheid badwater weggooit. Wat jij wilt natuurlijk, maar over ergeren gesproken...
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 30 minuten geleden zei Yana: Mijn god, om één lullige reactie ga je weg, omdat je geen zin hebt om je te ergeren. En wat dan met de oprechte warmte, aandacht, humor en, nou ja, gewoon liefde die je hier krijgt? Dat zijn wel heel veel kinderen die je met een miezerige hoeveelheid badwater weggooit. Wat jij wilt natuurlijk, maar over ergeren gesproken... Ik heb zelf kanker (2 merken) en heb 2 hartinfarcten gehad. Misschien reageer ik door de aard van het onderwerp wat overgevoelig. Ik heb nu eenmaal zo'n teer zieltje. Maar jou vind ik lief hoor. Net als Q, R, LJ, haar broer BJ, en nog een hele hoop. Ik laat eens alles bezinken. Vampieren kunnen heel oud worden, heb dus tijd genoeg voor (om even intelligent te doen) "introspectie".
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het is al in gang gezet dus, dat weggaan? Ik hoop dat niet meespeelt dat je dan je ook niet meer "hoeft" te verantwoorden qua drankgebruik? Het is zo weer donderdag he hub. nou ja hub03 wacht misschien ook al om de hoek. tot ooit.........
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei lady jane: Het is al in gang gezet dus, dat weggaan? Ik hoop dat niet meespeelt dat je dan je ook niet meer "hoeft" te verantwoorden qua drankgebruik? Het is zo weer donderdag he hub. nou ja hub03 wacht misschien ook al om de hoek. tot ooit......... Tja, ik denk dat ik het forum zou missen als het om mijn gezuip gaat. Ik heb nog niks in gang gezet omdat ik de zin en de energie nog niet had om uit te zoeken hoe dat gaat. Ik ben de jongste niet meer. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden geef jezelf dan maar een paar dagen bezinningstijd hub. hub02 reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 8 minuten geleden zei hub02: Ik heb zelf kanker (2 merken) en heb 2 hartinfarcten gehad. Misschien reageer ik door de aard van het onderwerp wat overgevoelig. @Smaragdie heeft ook genoeg redenen om misschien wat overgevoelig te reageren. Je zou het ook gewoon met hem kunnen uitpraten hier op het forum of met persoonlijke berichten. 1 uur geleden bewerkt door Bob
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Even laten bezinken klinkt als een goed plan 🌼 hub02 reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Bob: @Smaragdie heeft ook genoeg redenen om misschien wat overgevoelig te reageren. Je zou het ook gewoon met hem kunnen uitpraten hier op het forum. Ik vind het heel erg wat Smaragdie overkomt. En dat meen ik oprecht!! Ik snap je goede bedoeling Bob, maar ik heb geen zin om iets met S uit te praten. Niet om de beledigde hier uit te hangen, maar omdat ik dat niet kan opbrengen.
Reacher Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Geplaatst 46 minuten geleden Hee lieve Hubsche! Fijn dat je blijft. ik heb zeker 300 jaar nodig om mijn kleding uit de kiezen voor onze date. En dat wil ik graag non stop met je overleggen. Iedere dag. Om het uur. In ander nieuws: mijn kat is vermist en ik weet het even niet meer. Ik weet waar ze uithangt, maar ze komt niet als ik haar roep. Al vijf dagen niet. Dus ik heb troost nodig. Troost me! 😞
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden