hub02 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) @YanaWas ook niet zo erg schokkend. Ik ben wel eens hard, dat weet ik zelf natuurlijk ook wel. Maar in feite erger ik me meer over mijn eigen reactie dan over de post waar ik op reageerde. Ik begon me meteen te rechtvaardigen terwijl ik mijn posts al had weggehaald en ik de geïnsinueerde dingen niet eens heb gezegd. En ik weet hoe het kan gaan hier. Van het een komt het ander. De ene wil dan zus weten, de ander beweert dan zo. En dan zit ik me hier weken te ergeren en daar heb ik geen zin in. Mijn eerste korte reactie op dat bericht had moeten zijn "Loop naar de kl... met je onzin". Dus Smaragdie, bij deze alsnog. Haha, komt me niet stiekem zo uit. Maar als ik nu mijn drinken wil beperken moet ik dat zonder hulp van het forum doen. Zal wel lukken, ik hield toch al niet van alcohol. 1 uur geleden bewerkt door hub02
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik hoop dat je je bedenkt. hub02 reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden 22 minuten geleden zei hub02: Haha, komt me niet stiekem zo uit. Maar als ik nu mijn drinken wil beperken moet ik dat zonder hulp van het forum doen. Zal wel lukken, ik hield toch al niet van alcohol. Als je wilt beperken? En hoezo moet je dat zonder hulp van het forum doen? I call bullshit. Echt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden