Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 3 minuten geleden zei Quinn: Gespierde oogleden zul je bedoelen. 😮 Gasp! How dare you! @hub02 ik eis dat je een duel aangaat voor het verdedigen van mijn eer en armen!
Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Hub je hoeft geen petje op en geen stropdas meer om. Pak je zwaard!
hub02 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Zojuist zei Bob: Respect hoe je je aan het 24/6 schema weet te houden. Dankjewel. Als ik eerlijk ben, was ik zelf ook niet overtuigd. Maar toch, die 24/6 manier gaat nu de 4de week in. Ik probeer nu 24/13. Ik zie dit als een soort vuurproef om mijn drinkdag te koppelen aan het bezoek van mijn vriend, en dus niet aan de dag waarop ik "mag drinken". Mijn vriend zei gisteren dat ik heel wat fitter overkwam na deze week niet drinken. Is wel leuk om te horen, vind ik. Bob, Reacher en Quinn reageerden hierop 3
hub02 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 5 minuten geleden zei Reacher: Hub je hoeft geen petje op en geen stropdas meer om. Pak je zwaard! O jee lieverd. Ik heb koninklijk bloed in mijn aders. Ik ben de eerste die hem smeert als er gevochten moet worden. Maar voor jou zal ik Ouinn eens even een lesje leren waar hij niet van terug heeft! Quinn, let op: ik vond dat wat je zei misschien niet helemaal lief van jou. Kijk @Reacher. Daar heeft ie niet van terug. Zo lossen echte kerels zoals ik dat even op. Je ziet, ik ga door het vuur voor jou. Stel je eens voor wat Quinn allemaal tegen mij had kunnen zeggen. Maar ik schuw de strijd niet, dat zie je wel. Quinn, Yana en Reacher reageerden hierop 1 2
Reacher Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden MIJN HELD! 😍😍😍😍 Kijk ik kan hartjes maken van mijn ogen dankzij mijn gespierde oogleden! Yana en hub02 reageerden hierop 1 1
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 29 minuten geleden zei Quinn: Gespierde oogleden zul je bedoelen. Zojuist zei Reacher: Kijk ik kan hartjes maken van mijn ogen dankzij mijn gespierde oogleden! I rest my case. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden I rust mijn oogleden. O nee, ik bedoel ik ga weer aan het werk. 😊
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Hahahaha, ik zit hier hardop te lachen om jullie geflirt, heerlijk... En verder ook petje af voor jou hoor Hub zoals je gisteren de fles leeg gekieperd hebt..
hub02 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 19 minuten geleden zei Yvonne: Hahahaha, ik zit hier hardop te lachen om jullie geflirt, heerlijk... En verder ook petje af voor jou hoor Hub zoals je gisteren de fles leeg gekieperd hebt.. Dankjewel. Kostte me wel moeite, dat leegkiepen. Hier lezen en schrijven helpt me enorm. Ik was zelfs aan het twijfelen of ik zou vermelden dat mijn vriend volgende week niet komt. Maar nu ik dat verteld heb hier schept het toch wel een verplichting om in ieder geval een serieuze poging te doen om nu 2 weken nuchter te blijven. Ik ben nog wel erg in gevecht met mezelf af en toe. Maar ja, ik heb een leuke week achter de rug, en dat is in ieder geval meegenomen. lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 2 uur geleden zei hub02: Maar ja, ik heb een leuke week achter de rug... Fijn! Hou vol Hub 😘 (Ik doe gewoon iets met een hartje, is niet klef bedoeld, maar gewoon jeweetwel blaberdiebla)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden