Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Op 12-2-2026 om 08:25 zei hub02:

@stroumfke Ik begrijp wat je bedoelde. Regelmaat is, denk ik, de beste manier om nuchter te blijven. Hou dat vast! Voor mij is nu een uur al heel lang. Ik probeer daar te komen, waar jij nu al bent. Ik ben echt dankbaar voor dit soort berichtjes. Ik vind daar steun in.

ik ben hervallen maar ik blijf bij mijn standpunt de voormiddag de namiddag de avond

Geplaatst (bewerkt)
Op 15-2-2026 om 16:06 zei stroumfke:

ik ben hervallen maar ik blijf bij mijn standpunt de voormiddag de namiddag de avond

-

bewerkt door hub02
Geplaatst (bewerkt)
Op 15-2-2026 om 16:43 zei MijnGerrit:

Hoi Hub. Kijk ik vandaag weer een keer op het forum, zie ik dat je hier terug bent. Heel mijn dag is goed! Je bent een strijder!

Onverdoofd is beter. Zet hem op.

-

bewerkt door hub02
Geplaatst
1 uur geleden zei hub02:

Je bent de enige niet die hervalt. En dat betekent natuurlijk niet dat je methode niet werkt. Die heeft je 16 dagen nuchter gehouden !! Vergeet die terugval gewoon, en ga door vanaf waar je gebleven was. Gaat prima met jou zo, volgens mij.

dank je hub02

gisteren is het mij niet gelukt maar ik heb mijn dag niet opgesplitst

vandaag terug werken met 3 dagdelen da werkt het beste voor mij

Geplaatst (bewerkt)

Leuk, een soepmaker.

Heb jij een airfryer of iets anders om frites in te bakken?

Ik eet wel eens frietjes met appelmoes en een hamburger als ik snel iets klaar wil hebben. De frites en de hamburger komen uit het vriesvak en gaan, met wat zout erbij, 10 minuten samen in de airfryer. De appelmoes komt uit een glazen pot. Niet voor elke dag, maar voor af en toe best wel lekker. Eventueel nog wat tomatenketchup erop.

bewerkt door Bob

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...