Bob Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Als dat geen goed argument is om er nu echt helemaal mee te stoppen, dan weet ik het niet. Marjolijn reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden 23 minuten geleden zei Bob: Als dat geen goed argument is om er nu echt helemaal mee te stoppen, dan weet ik het niet. ik had een planning opgemaakt voor het weekend om ni te drinken en ik ben nuchter geweest ik ga die planning de hele week volgen want ze heeft geholpen Pinkman en Bob reageerden hierop 2
Mormel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @stroumfke: mag ik het zo plat uitdrukken dat je eigenlijk met "het pootje" zit, waarbij de jicht nu ook andere gewrichten aantast? Geef aan de persoon die je boodschappen doet dan mee dat ze vooral groenten en fruit koopt (eigenlijk vooral zaken met veel water) om je vochtgehalte zo snel mogelijk op te krikken zodat je ook zoveel mogelijk urinezuur en afval stoffen uit scheidt.
Sanity Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) @stroumfke sorry en je mag mij een enorme A hole vinden. Maar blijf jij niet ergens op de kapotte grammafoonplaat hangen van 'ik wil ni drinken in het weekend'. Weet je ik doe het niet beter dan jij. Maar ik lees hier al wel weken hetzelfde. Het schiet niet op. Ik zuip ook stug door maar denk dat mensen niet gelukikg worden als ik mededeel dat ik er maar weer een litertje of 4 ingegooid heb. Weet je er zit geen progressie in. Ik heb dat voor mijzelf ook al door, er is gaan redden meer aan in mijn geval. Hoop dat jij wel ergens iets of wat dan ook weet te vinden en ik sta dan als je grootste fan aan de finish en schop of draag je dan over de finish!!! 5 uur geleden bewerkt door Sanity
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 11 minuten geleden zei Sanity: @stroumfke sorry en je mag mij een enorme A hole vinden. Maar blijf jij niet ergens op de kapotte grammafoonplaat hangen van 'ik wil ni drinken in het weekend'. Weet je ik doe het niet beter dan jij. Maar ik lees hier al wel weken hetzelfde. Het schiet niet op. Ik zuip ook stug door maar denk dat mensen niet gelukikg worden als ik mededeel dat ik er maar weer een litertje of 4 ingegooid heb. Weet je er zit geen progressie in. Ik heb dat voor mijzelf ook al door, er is gaan redden meer aan in mijn geval. Hoop dat jij wel ergens iets of wat dan ook weet te vinden en ik sta dan als je grootste fan aan de finish en schop of draag je dan over de finish!!! ik ben vandaag 6 dagen nuchter en voel mijn op bepaalde gebieden beter
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) 27 minuten geleden zei Mormel: @stroumfke: mag ik het zo plat uitdrukken dat je eigenlijk met "het pootje" zit, waarbij de jicht nu ook andere gewrichten aantast? Geef aan de persoon die je boodschappen doet dan mee dat ze vooral groenten en fruit koopt (eigenlijk vooral zaken met veel water) om je vochtgehalte zo snel mogelijk op te krikken zodat je ook zoveel mogelijk urinezuur en afval stoffen uit scheidt. ik moet het doen met 50 euro per week voor mij en louke ik heb geen geld om fruit en groenten te betalen ik moet alles doen met die 50 euro eten drinken kuisprodukten vuilniszakken medicatie 5 uur geleden bewerkt door stroumfke
Sanity Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Hou dat dan vol en laat het flesje wijn zitten.
Marjolijn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Waar betaalde je die flessen wijn elke dag dan van??? ( je schreef eerder dant het vaak 2 a 3 flessen per dag waren)..Zelfs voor de meest goedkope wijn ben je per dag toch minstens een aantal euro's kwijt toch??? En nu bespaar je dat dus en moet het dus ook mogelijk zijn groente te kopen. En misschien af en toe wat fruit. Zeker als je goed op aanbiedingen let en alleen van het seizoen koopt. En veel supermarkten hebben een gelegenheid einde van de middag iets te kopen van de datum. @stroumfke......Waar een wil is...........is.....een weg 5 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Mormel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 6 minuten geleden zei stroumfke: ik moet het doen met 50 euro per week voor mij en louke ik heb geen geld om fruit en groenten te betalen ik moet alles doen met die 50 euro eten drinken kuisprodukten vuilniszakken medicatie Dit is kul en dat weet je. Groenten en fruit zijn net het goedkoopste als je de rest schrapt. Het volgende alleen voor zij die het echt willen lezen: Ik heb even mijn budget gecontroleerd en tot op heden heb ik 394 euro uitgegeven aan vlees, vis, groeten, fruit, zuivel en kant en klaar (brood, rijst, pasta). Dat is dus op 16 weken, wat maakt net geen 25euro per week voor dagelijks groenten en fruit; vlees eet ik niet elke dag.
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Als je 3 flessen wijn kunt kopen, dan kun je daar voor een week groente en fruit van kopen. En als je niet/nooit meer gaat drinken kun je heel gezond eten en leven. Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @stroumfke... je verzint op werkelijke ELKE suggestie een smoes waarom die suggestie/ goede raad etc niet gaat lukken. DAT bedoelde ik dus eerder. . Ik heb zelf door de AV app inzicht op wat ik bespaar door niet te drinken. Dat is confronterend en daar vallen heel goed gezonde boodschappen van te doen. Zucht............
Smaragdie Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Beetje flauw om met zijn allen op @stroumfke in te gaan dat ze idd ook genoeg groente en fruit kan kopen van al dat geld(50 euro)Ja wel wijn vaak koopt ze dan maar alcoholisten eten weinig van dat andere eten dan. Als ze al eten dan uberhaupt. Ik zou daar niet van kunnen rondkomen zeg/tik ik eerlijk. Dat ben ik per 2 dagen kwijt. Wel 8 katten ik maar dan nog. Snap wel jullie bedoelingen denk ik. Gaat erom of iemand zelf wil stoppen en dat kan volhouden. Dat is aan haar zelf idd zelf. Ongeacht budget denk ik bij alcoholisten dat als ze willen drinken, de eerste uitgaven naar drank gaat. Niet voor niets geraken mensen met klein budget daardoor in flinke schulden. Ze drinkt nu niet dus juich dat toe! Goed bezig @stroumfke en nu volhouden proberen.
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei Sanity: 2 uur geleden zei Sanity: Hou dat dan vol en laat het flesje wijn zitten. Hou dat dan vol en laat het flesje wijn zitten. ja ik laat het flesje wijn zitten en daan heb ik een groter budget
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei Marjolijn: Waar betaalde je die flessen wijn elke dag dan van??? ( je schreef eerder dant het vaak 2 a 3 flessen per dag waren)..Zelfs voor de meest goedkope wijn ben je per dag toch minstens een aantal euro's kwijt toch??? En nu bespaar je dat dus en moet het dus ook mogelijk zijn groente te kopen. En misschien af en toe wat fruit. Zeker als je goed op aanbiedingen let en alleen van het seizoen koopt. En veel supermarkten hebben een gelegenheid einde van de middag iets te kopen van de datum. @stroumfke......Waar een wil is...........is.....een weg ja je hebt gelijk
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei lady jane: Als je 3 flessen wijn kunt kopen, dan kun je daar voor een week groente en fruit van kopen. En als je niet/nooit meer gaat drinken kun je heel gezond eten en leven. ja je hebt gelijk
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden En nu dan??? Gezonde boel kopen? Ga je dat nu ook echt doen of blijft het bij " je hebt gelijk" . Zoals steeds??? Kom op @stroumfke
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei Smaragdie: Beetje flauw om met zijn allen op @stroumfke in te gaan dat ze idd ook genoeg groente en fruit kan kopen van al dat geld(50 euro)Ja wel wijn vaak koopt ze dan maar alcoholisten eten weinig van dat andere eten dan. Als ze al eten dan uberhaupt. Ik zou daar niet van kunnen rondkomen zeg/tik ik eerlijk. Dat ben ik per 2 dagen kwijt. Wel 8 katten ik maar dan nog. Snap wel jullie bedoelingen denk ik. Gaat erom of iemand zelf wil stoppen en dat kan volhouden. Dat is aan haar zelf idd zelf. Ongeacht budget denk ik bij alcoholisten dat als ze willen drinken, de eerste uitgaven naar drank gaat. Niet voor niets geraken mensen met klein budget daardoor in flinke schulden. Ze drinkt nu niet dus juich dat toe! Goed bezig @stroumfke en nu volhouden proberen. deze keer meen ik het ik wil echt stoppen en ik probeer te doen wat ik deed toen ik nog onder bewindvoering stond 50 euor per week en daar moest ik het mee doen maar dan kon ik sparen en had ik een bepaald budget op de zichtrekening
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei Marjolijn: En nu dan??? Gezonde boel kopen? Ga je dat nu ook echt doen of blijft het bij " je hebt gelijk" . Zoals steeds??? Kom op @stroumfke nee ik ga meer gezonde dingen kopen
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Maar kijk eens wat je nu bespaart en hoe lekker het is om aan de gezonde spulletjes te gaan????
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Zullen we ervoor gaan? Beetje samen?? Ik ging in het weekend fout. Zoals je kon lezen.... Maar nu samen voor het " echie"??????? Geeft ook zoveel plezier om weer voor gezonde boel te gaan ( klinkt hypocriet. Weet ik. Maar ik ben nog altijd blij dat ik dat nooit losgelaten heb. Werd al een beetje afglijdende schaal en dat wil ik nooit meer). 2 uur geleden bewerkt door Marjolijn
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei Marjolijn: Zullen we ervoor gaan? Beetje samen?? Ik ging in het weekend fout. Maar nu samen voor het " echie"??????? das een afspraak!!! Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 👍👍 DEAL!!!!!!en dus aan de gezonde boel dus!!!!! 1 uur geleden bewerkt door Marjolijn
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 48 minuten geleden zei Marjolijn: Zullen we ervoor gaan? Beetje samen?? Ik ging in het weekend fout. Zoals je kon lezen.... Maar nu samen voor het " echie"??????? Geeft ook zoveel plezier om weer voor gezonde boel te gaan ( klinkt hypocriet. Weet ik. Maar ik ben nog altijd blij dat ik dat nooit losgelaten heb. Werd al een beetje afglijdende schaal en dat wil ik nooit meer). ik moet nuchter blijven de bijwerkingen zijn te groot de 2 ontstekingen natuurlijk en zo heb ik nog klachten
Marjolijn Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden (bewerkt) Nog even en dan echt tot morgen... 1 uur geleden zei stroumfke: ik moet nuchter blijven de bijwerkingen zijn te groot de 2 ontstekingen natuurlijk en zo heb ik nog klachten Je schrijft ... ik MOET nuchter blijven... maak er eens van : " ik MAG nuchter blijven! Een wereld van verschil. Hier zo blij dat ik verder mag doen aan gezond leven. Ik wil best met jou meelopen en een " maar" en " toch" etc etc. werkt dan niet. Dus morgen iets lekkers koken. Of een salade maken ( wist je dat je met een krop ijsbergsla heel veel dagen doet, dus enorm goedkoop als lunch of avondeten met wat toegevoegde dingetjes ipv witbrood bijvoorbeeld.....etc etc) We MOGEN verder op de gezonde toer. En dat is geweldig toch.? Morgen verder. Nu echt terug naar mijn bed. 15 minuten geleden bewerkt door Marjolijn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden