Etty Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Mij lijkt de optie om met je man te gaan ook een goede. En smoutebollen zeker:) Als ik ergens naar toe moet waar ik een hekel aan heb, kan ik me heel erg verzetten. Als een kind. Ik kan van alles verzinnen, zelfs dat ik niet wil drinken zou een excuus kunnen zijn. Dan mag ik niet drinken, maar ik hoef in ieder geval niet naar dat waar ik zo'n hekel aan heb. Zijn er ook twijfels bij jou of je überhaupt voor je dochter dingen moet doen waar je zo'n hekel aan hebt? Spirit en Musashi reageerden hierop 2
Musashi Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dankjulliewel voor de inbreng. Apprecieer ik echt, ook de verschillende standpunten. Jullie vragen en antwoorden maken veel los bij mij waar ik wel op wil ingaan maar ik merk dan dat ik er in mijn hoofd allemaal nog veel meer mee bezig ben dan ik zou willen. Dus ga ik dat voor nu (nog) niet doen maar wou toch even m’n appreciatie laten blijken. 🌹
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Op 4-2-2026 om 21:23 zei bumperjim: Ik heb nu ruim een maand steeds "dry day" ingevuld in de zuipapp. Het wordt een beetje saai. Ik denk dat ik m ga deleten want hij houdt toch niks bijzonders meer bij, alleen maar nullen 😁 Houdt er iemand nog driftig zn/haar drinkgedrag bij? Nee, ik heb wel de soberapp er nog opzitten, maar kijk er amper op. Ben ook niet meer bezig met drank. Nouja uhmm..11 dagen geleden heb ik me bezig gehouden met het zoeken naar alcohol...Ik vond alleen lege blikjes . Dan nog bezig geweest of ze bij de aldi echt pakken van 4 blikjes bier verkochten. Ik vroeg dit voor een vriend .Gelukkig was dat zo. De angst was voor niets geweest. Nu is het klaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden