Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen
Ik kon lastig inslapen, met in mijn hoofd de oplopende spanning in de VS. Gelukkig uiteindelijk prima geslapen en weer zin in vandaag.
Vanmiddag de sauna opstoken!

Geplaatst

Goedemorgen, 

Nou moe, ik heb fantastisch geslapen!  We twee keer wakker geworden met het idee dat het klaar was, maar toch weer ingeslapen, in totaal 10 uur. Alsof ik wat heb ingehaald.  Vanavond indommelen zal wel niet gebeuren. 

@Marij ik hoop dat je geen geliefden hebt waar je je zorgen over maakt daar. 

Ik sprak een leeftijdgenoot die op schietles wilde, ze voelde de dreiging en verwachtte dat het ook hier allemaal vreselijk uit de hand ging lopen.  Gelukkig heb ik alle seizoenen van The Walking Dead gezien, ik weet precies wat ik moet doen als het zover komt. 

Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
Nog even net voor de middag een bakje neerzetten hier. 

image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png
Voor de tweede dag is het hier spekglad door de ijzel, en ijzig koud.... 
Gelukkig had ik  ijzertjes liggen voor onder de schoenen zodat ik de hond toch redelijk makkelijk uit kon laten... 
SnowStep Anti Slip Sneeuwzolen met Sneeuwkettingen - Veilig lopen op Sneeuw en IJs - Maat M, Schoenmaat 31-36 - Met 10 Spikes voor extra gripIk begin nu toch wel een beetje naar de lente te verlangen, maar afijn, het kan nog wel even duren tot het zover is... 

Geplaatst

Wij moeten straks flink aan het werk. We hebben een optreden over 6 dagen. Setlijsten maken, wat simpele zangnummers uitzoeken. Het moet onze eerste tryout worden als duo. Het probleem is alleen: Wat gaan we meenemen. Beide keyboards lijkt me de beste optie. De genos ken ik nog niet goed genoeg om mee op te treden. Mijn KETRON SD 1 kan ik mee lezen en schrijven. Aan de slag dus nu samen.

Geplaatst

Stille bedoening hier. Ik ben veel te druk bezig geweest vandaag. Weer over m'n grenzen heen gegaan. De hele dag gespeeld, gezongen en veel inspiratie. Gek word ik dan van mezelf. Tussendoor m'n zoon nog geweest met m'n oudste kleindochter. Druk, druk druk. Dat meisje stuitert heen en weer. Wel heel muzikaal. Nog een filmje van haar gemaakt. Mijn vriend doet raar. Het lijkt wel of hij stiekem zit te zuipen. Maak ik me ook weer zorgen om. Ik ben kapot..

Geplaatst

Hoi hoi,

Hier alles goed. Druk bezig geweest met veel klussen die nog gedaan moesten worden. Kon weer veel afvinken, heerlijk blijf ik dat vinden, dat werken met die lijstjes. Ooit van @Yvonne hier geleerd.

En kreeg een tik op mijn vingers van de moderator omdat ik het woord NSB had gebruikt met als reden dat het schuttingtaal is. Weer wat geleerd pff. Het zal wel.

@Spirit Beetje pas op de plaats maken dan maar ook weer he?....

En over jouw vriend, hij kan hier meelezen toch? Heb je het zelf aan hem gevraagd of geroken? Ik doe ook vaak wel raar zonder gedronken te hebben😉 Hou je goed bijeen. Leuke dingen(ernaar toe werken) kunnen ook stress en spanning opleveren uiteindelijk.

Geplaatst

Snap ik heel goed dat je bang bent. Maar ook wij beiden hebben dit soort dingen gedaan. Weet even niet wat helpend is nu. Forceren dat hij nu thuis gaat blijven of hem laten gaan? Laat hem anders wat thuis nog verder drinken en dan naar zijn bed sturen. Weet het ook even niet. Hou je goed. Waardeloos zo natuurlijk.

Geplaatst

Hij is de deur nu uit. Hopelijk loopt het niet uit de hand. Toen ik zei dat ik hem rook, zei hij dat ik iets aan mijn neus mankeerde.Wel even goed kunnen praten net. Ik denk dat hij dit gewoon even nodig heeft. Maar helaas overheerst de angst bij mij.

Geplaatst
31 minuten geleden zei Smaragdie:

Snap ik heel goed dat je bang bent. Maar ook wij beiden hebben dit soort dingen gedaan. Weet even niet wat helpend is nu. Forceren dat hij nu thuis gaat blijven of hem laten gaan? Laat hem anders wat thuis nog verder drinken en dan naar zijn bed sturen. Weet het ook even niet. Hou je goed. Waardeloos zo natuurlijk.

Laat hem dus maar gaan.

Geplaatst

Misschien ook even beter ja. Probeer wel zelf thuis je eigen ding te gaan doen. En morgen na zijn kater en uitspatting er nog eens over praten wat het met jou ook doet.

Sterkte lieverd.

Je bent zelf zo goed bezig, laat je niet van de wijs brengen!

Geplaatst

En terugkomend op mijn vorige bericht over Hongarije en reacties daarop in een eerder draadje. Bundel het maar even in dit draadje.

Ik ga ernaar toe met een vriendin. Ja die vriendin........Waar ik het eerder over heb gehad hier en die bij mij woont nu gelukkig. Zoveel twijfel maar mijn hart volgen helpt dan.. Zij gaat enorm goed en ook toe aan een nieuwe uitdaging.

Iemand had mij opgegeven voor het programma ik Vertrek Xxl....O nee, hou van aandacht en belangstelling maar dat niet, nooit. En dat geld niet nodig. Kan alles betalen door de overwaarde en hetgeen ik heb gespaard. Als ik vloek bv zal het heel groots gemaakt gaan worden, wil vooral mijzelf blijven😄En er later niet op afgerekend worden.

Moet er ook bijtikken dat ik verliefd ben geworden op een hele lieve leuke Hongaarse man. Dat speelt natuurlijk ook mee. Had nooit gedacht dat ik weer verliefd zou worden na 30 jaar relatie en als je het niet verwacht, gaat dat gebeuren natuurlijk. Maar hij heeft zijn mooie grote plek daar en ik wil mijn eigen mooie grote plek daar eerst hebben. Latten in nabijheid daar ga ik voor dan. De rest zie ik dan wel. Genoeg toegelicht En de tijd, geef mijzelf een jaar om dit te realiseren. al wil ik het nu sneller maar geduld is een schone zaak, zo ook de voorbereiding. Ik kan daar werken als verpleegkundige dus mijn werk/passie hoef ik nog niet vaarwel te zeggen. Druk bezig met de taal want dat moet ik wel machtig zijn zeker met de groep waar ik mee werk.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...