renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden goeiemooiemorgen frummers heerlijk veel tennis op TV, dus al voor het ontbijt Eurosport aangezet.
bolletje Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Groot gelijk Lady. Goeie morgen renaldo en MaryArt. lady jane reageerde hierop 1
Marij Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen Ik kon lastig inslapen, met in mijn hoofd de oplopende spanning in de VS. Gelukkig uiteindelijk prima geslapen en weer zin in vandaag. Vanmiddag de sauna opstoken!
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ja het nieuws is niet helpend. Nooit geweest, maar tegenwoordig nog minder.
Etty Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen, Nou moe, ik heb fantastisch geslapen! We twee keer wakker geworden met het idee dat het klaar was, maar toch weer ingeslapen, in totaal 10 uur. Alsof ik wat heb ingehaald. Vanavond indommelen zal wel niet gebeuren. @Marij ik hoop dat je geen geliefden hebt waar je je zorgen over maakt daar. Ik sprak een leeftijdgenoot die op schietles wilde, ze voelde de dreiging en verwachtte dat het ook hier allemaal vreselijk uit de hand ging lopen. Gelukkig heb ik alle seizoenen van The Walking Dead gezien, ik weet precies wat ik moet doen als het zover komt.
Marij Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen @Etty, fijn dat je nacht goed was! Gelukkig heb ik er geen naasten, ik maak me gewoon zorgen over een deel van de hele bevolking en de wereld. Dat scheelt 🫣 Etty reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen frummers, Nog even net voor de middag een bakje neerzetten hier. Voor de tweede dag is het hier spekglad door de ijzel, en ijzig koud.... Gelukkig had ik ijzertjes liggen voor onder de schoenen zodat ik de hond toch redelijk makkelijk uit kon laten... Ik begin nu toch wel een beetje naar de lente te verlangen, maar afijn, het kan nog wel even duren tot het zover is...
Spirit Geplaatst 28 minuten geleden Rapport Geplaatst 28 minuten geleden Wij moeten straks flink aan het werk. We hebben een optreden over 6 dagen. Setlijsten maken, wat simpele zangnummers uitzoeken. Het moet onze eerste tryout worden als duo. Het probleem is alleen: Wat gaan we meenemen. Beide keyboards lijkt me de beste optie. De genos ken ik nog niet goed genoeg om mee op te treden. Mijn KETRON SD 1 kan ik mee lezen en schrijven. Aan de slag dus nu samen.
Spirit Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden Dat was mijn klembord. Even om te testen. Pfff, wat technische taal erin. Maar goedemorgen!!! Ik ga even bijlezen.
Spirit Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Geplaatst 22 minuten geleden Jeetje zeg @Yvonne. Wij zien alleen de beelden ervan op het journaal. Hier is het stralend weer met iedere dag zon. Nu ook weer stralend weer! Kijk maar goed uit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden