Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei bumperjim: Heb je nu aan de psychiater die de afspraak heeft afgezegd aangegeven dat dit voor jou een groot probleem is? Of heb je alleen tegen ons daarover gepraat? 8 minuten geleden zei bumperjim: OK das weer geen antwoord, it's all good 🤣 fijne dag Even de oogjes goed gebruiken dear Bumper: het was wel degelijk een antwoord: De afzeggingen kwamen van een begeleider van Hestia, niet van de psychiater en da's precies wat Renaldo aangaf...
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 11 minuten geleden zei bumperjim: OK das weer geen antwoord, it's all good 🤣 fijne dag Weer sorry. Ik dacht dat ik toch een kristalhelder antwoord gegeven heb? Mijn helpende van Hestia gaat nog steeds ziek zijn. Dat is al een volledige week zonder gepaste hulp.
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 11 minuten geleden zei bumperjim: OK das weer geen antwoord, it's all good 🤣 fijne dag Weer sorry. Ik dacht dat ik toch een kristalhelder antwoord gegeven heb? Mijn helpende van Hestia gaat nog steeds ziek zijn. Dat is al een volledige week zonder gepaste hulp.
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 minuten geleden zei Yvonne: Even de oogjes goed gebruiken dear Bumper: het was wel degelijk een antwoord: De afzeggingen kwamen van een begeleider van Hestia, niet van de psychiater en da's precies wat Renaldo aangaf... nu is het helder, dank je!
knakker Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Geplaatst 22 minuten geleden (bewerkt) Dat iets wat in mijn ogen vrij klein is voor jou heel groot kan worden is duidelijk @renaldo61. Ik denk dat het helpt als je daarbij ook het aandeel van je eigen informatieverwerking bewust bent, en niet alleen naar uithaalt naar de boze buitenwereld. Mormel legde het vrij aardig uit op jouw eigen pagina. Je hoeft niks te bagatelliseren, maar het helpt wel om het onbegrip dat tussen jou en de buitenwereld bestaat wat te verkleinen. Het leven wordt een stuk makkelijker te leven als je het meer bij jezelf houdt. Jij laat soms zoveel afhangen van de buitenwereld: van je psychiater, je vertrouwenspersoon, je hond. Dat maakt kwetsbaar. Nu leidde warempel het tweemaal afzeggen van een afspraak al bijna tot het opgeven van een zo moeizaam verworven abstinentie. Dat is niet gezond. Ja, je hebt hulp nodig, dat snap ik. Maar ga ook op zoek naar de levenskracht in jezelf. 18 minuten geleden bewerkt door knakker bumperjim reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden