renaldo61 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Er is een groot verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Ook vandaag ga ik geen alcohol gebruiken. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dagpact: renaldo61 MaryArt 🎅 Goeiemorgen allemaal! 🎄
renaldo61 Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen @MaryArt MaryArt reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Nog steeds een pijnlijke rechtervoet, maar toch al maar een wandeling maken want mijn gewicht is zeker nog niet onder controle. Spirit en Fonny reageerden hierop 2
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 2 uur geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt 🎅 Fonny🎄 Goeiemorgen allemaal! 🎄
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedenmorgen op deze Maandag. Vandaag maar eens heel lief zijn voor mezelf. Na alle weekendchaos is dat wel even nodig. Vriend is net de deur uit naar z'n werk. Heb het rijk hier dus lekker alleen. Even wat tijd voor mezelf. Heerlijk!
kers Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen, ik ga vandaag zeker geen alcohol gebruiken. lady jane, karin123 en Spirit reageerden hierop 3
Marij Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen! Hou je je wandeling vandaag een beetje korter @renaldo61 ?
renaldo61 Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 37 minuten geleden zei Marij: Goedemorgen! Hou je je wandeling vandaag een beetje korter @renaldo61 ? Ik ben van plan in ieder geval minder te eten. In het weekend en op feestdagen maak ik zelf warm eten en ik maak telkens teveel.
Zbb Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen .. gisteren naar de kerstmarkt geweest met drie vriendinnen en in de middag door naar me aller beste bestie die harp speelde na/tijdens de kerkdienst. ze werd begeleid door iemand met viool,echt heel mooi. gisteren ook precies 7 maanden nuchter en ik had niet durven dromen 7 maanden geleden dat ik gewoon 7 maanden later met 4 vriendinnen zou afspreken op een dag. ik heb sinds enkele maanden veel nieuwe vrienden en vriendinnen mogen maken. wat zijn er dit jaar toch veel mooie dingen op mijn pad gekomen. ☺️ Spirit, rapilos, Lika en 6 anderen reageerden hierop 9
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hahaha, daar komt @Zbb aan met z'n harem. Zie je nou wel wat een leuke gast je bent!!. Wat moet dat hemels mooi geklonken hebben de combinatie harp en viool. Een harp vind ik sowieso al een mooi statig instrument. Zbb reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik ben zo depressief als een deur. Alles uit de kast halen om de gasten een plezier te doen met de kerstdagen, ik ren me al dagen de ogen uit mijn lijf. Van ellende maar gestopt met boodschappen doen, morgen maar weer verder. Van die gasten die je nooit ziet. Alleen met kerst. Languit achterover hangen, laten bedienen. En dan hopen ze ook nog dat ik de Bob ben ! Ja, ik drink niet, maar ik doe al meer dan genoeg. Betreft schoonfamilie, maar manlief heeft me beloofd dat het volgend jaar anders gaat. Ik snak echt naar vrijheid, zonder verplichtingen. Even van mij afschrijven het zit mij zo hoog. Dit maakt me niet gelukkig. Oké die ene keer per jaar ? Zo gaat het jaren
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nou dat is dan mooi de laatste keer geweest @Senna34! Echt niet fijn voor jou. Volgend jaar kies je lekker voor jezelf hoor! Senna34 reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Senna34, volgend jaar alleen naar een vakantiehuisje, dan mag hij het zelf regelen! Of hij houdt de familie buiten de deur! Hij mag kiezen! Senna34 reageerde hierop 1
kers Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Senna34 weet niet of je van wintersport bent, maar dat hebben wij afgelopen jaar gedaan. Ik kan je vertellen dat het de meest ontspannen kerst geweest is tot nu toe binnen ons gezin. Geen verplichtingen, niet uren in de keuken, gewoon simpel een bakplaat meegenomen en met ons vieren heerlijk genoten in alle rust na een dag skien! Senna34 reageerde hierop 1
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Lieve @Senna34, houd vol! Volgend jaar plan je het anders!! Senna34 reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden (bewerkt) @Senna34Je kunt nu al vast een huisje/app. boeken en je het hele jaar verheugen. En dan kan je man kiezen geheel of gedeeltelijk meegaan. Je doorbreekt iets groots, wat je jaar in jaar uit ook zelf hebt laten gebeuren. Als je man doet wat hij belooft hebben jullie samen een rust van jewelste dan. Jij komt hier wel door wetende dat het de laatste keer is, en kunt dat ook meteen aankondigen aan de fam. Een echt goed voornemen. Ik heb het ongeveer zo ooit ingevoerd, eerst 1 week, en later werd dat steeds langer zodat we met de kinderen de hele vakantieperiode op Schiermonnikoog waren. Ik ben wel eens alleen gestart, wel eens alleen met de kinderen maar het vaakst met 4. Net hoe het uitkwam. Het is wel een dure periode, maar het was altijd het geld waard. Sauna's en zwembad, soms sleetje huren, altijd fietsen. De kerstsfeer is daar nog "normaal/gezellig" er is maar 1 supermarkt, genoeg restaurantjes. De natuur ontstresst vanaf dag 1 en als ik op de boot stapte had ik al een buitenlandgevoel. 23 uur geleden bewerkt door lady jane Senna34 reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Een (ski) vakantie lijkt mij ook heerlijk, of een lang weekend weg. Dat is dan de taak aan mijn man om het over te brengen, ruim op tijd voor het volgende jaar. Het zal een hoop rust geven. Ik voel me net the Grinch kers reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden (bewerkt) Klopt Lady Jane, want als dat niet op tijd gebeurt vrees ik dat er niks veranderd. Als deze dagen achter de rug zijn ga ik hier en daar al eens rondkijken en hou ik jullie op de hoogte 23 uur geleden bewerkt door Senna34 lady jane en karin123 reageerden hierop 2
kers Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden @Senna34 elke verandering begint bij jezelf. Ik zou zeggen, zet je man tijdig aan het werk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden