MaryArt Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) Dagpact: MaryArt 🎅 Goeiemorgen allemaal! 11 uur geleden bewerkt door MaryArt
renaldo61 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goeiemorgen iedereen en @MaryArt en bedankt voor het dagpact aan te maken. Vandaag ga ik ook geen alchohol drinken en op mijn eten letten. bolletje, Spirit, Fonny en 2 anderen reageerden hierop 5
Fonny Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 43 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: MaryArt Fonny🎄 Goeiemorgen allemaal! 🤶
renaldo61 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Dagpact: MaryArt Fonny🎄 renaldo61
Yvonne Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen frummers, Het is nog donker en totaal windstil buiten, geen zuchtje wind (dat kan ik zien omdat ik een streng kerstlichtjes over en door de struiken heb gedrapeerd) ... Eerst nog maar even een bakje nu. Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Dagpact: MaryArt Fonny🎄 renaldo61 loukepetouke Yvonne Het is wat handiger als je het dagpact kopieert en er jouw eigen naam in gewone letters onder zet @LoukePetouke. Zoals jij het doet maak je een tweede dagpact aan...
Yvonne Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Dankjewel voor jouw berichtjes @Prana Inmiddels is Kees weer thuis na een week ziekenhuis, het gaat vooruit, maar langzaam, voor mijn gevoel heel langzaam. Voorlopig is hij nog niet toe aan een wandelingetje buiten... lady jane, bumperjim en Spirit reageerden hierop 3
Marij Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen, Yvonne, dat gaat nog veel geduld en vertrouwen in herstel vragen, sterkte
LoukePetouke Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 46 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact: MaryArt Fonny🎄 renaldo61 loukepetouke Yvonne Het is wat handiger als je het dagpact kopieert en er jouw eigen naam in gewone letters onder zet @LoukePetouke. Zoals jij het doet maak je een tweede dagpact aan... ah ok
Mariposa Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen allen ☀️! 'Alleen ga je sneller, samen kom je verder' Drukke dag vandaag, fijn dat de mensen uit de arrenslee nog even op het forum komen vertellen hoe het gaat. Anders wordt het hier wel heel saai.
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 28 minuten geleden zei LoukePetouke: ah ok Als je hulp daarbij wil vraag maar. Je kunt ook gewoon aangeven op het dagpact te willen staan. Dan plaatst iemand anders je er wel bij.
lady jane Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden goeiemooiemorgen frummers de dag is korter dan mijn to do lijst maar even niet inloggen of lezen hier als dat lukt. mooie dag! Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Heel veel beterschap voor Kees @Yvonne. Als je ouder bent, duurt het herstel nu eenmaal wat langer. Komt vast wel goed Ik heb al drank in m'n handen gehad. De fles wijn, keurig verpakt in zo'n houten omhulsel, alvast op de allesbrander gelegd. Hoorde het geklongel van de wijn. Heb het rijk alleen vandaag. Misschien ga ikzelf wel fikkie stoken . 8 uur geleden bewerkt door Spirit
Bob Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Het houten omhulsel zal wel verbranden, maar die fles en de inhoud ervan toch niet? Ik zou de inhoud gewoon door de gootsteen wegspoelen of buiten over de grond gieten, al of niet op rituele wijze, met wat zang en dans erbij misschien. Spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ja, jingle bells of Mariah Carey 👌🏼 Spirit reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Soms erger ik mij dood aan mensen. Iedereen zal zo wel zijn problemen hebben. Maar ik denk dat er zijn die niet goed beseffen hoe onbeleefd ze zijn door hun gedrag.
Spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 2 uur geleden zei Bob: Het houten omhulsel zal wel verbranden, maar die fles en de inhoud ervan toch niet? Ik zou de inhoud gewoon door de gootsteen wegspoelen of buiten over de grond gieten, al of niet op rituele wijze, met wat zang en dans erbij misschien. De fles zou gaan barsten. Het houten omhulsel branden. Alcohol zal ook wel gaan branden. Geen idee. Leegkieperen is stukken makkelijker. Ik ga er zo mee aan de slag
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Wijn brandt niet 😁 daarom gooit de chinees rijstalcohol over de te flamberen banaan. Misschien zou de fles wel barsten idd. Maar leeggooien is makkelijker en geeft minder rommel. 5 uur geleden bewerkt door bumperjim
Spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 16 minuten geleden zei bumperjim: Wijn brandt niet 😁 daarom gooit de chinees rijstalcohol over de te flamberen banaan. Misschien zou de fles wel barsten idd. Maar leeggooien is makkelijker en geeft minder rommel. Wat is rijstalcohol ( ik vraag dit voor een vriend ).
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei Spirit: Wat is rijstalcohol ( ik vraag dit voor een vriend ). Het is niet echt lekker vermoed ik wanneer je het niet in de hens steekt
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 3 uur geleden zei renaldo61: Soms erger ik mij dood aan mensen. Iedereen zal zo wel zijn problemen hebben. Maar ik denk dat er zijn die niet goed beseffen hoe onbeleefd ze zijn door hun gedrag. Ik ook. Kom net een vliegtuig binnen, sta achter iemand te wachten die zn spullen in de bagagebak gooit, word ik op mn rug getikt door een oudere dame die kennelijk vond dat iedereen eerst met alle zooi in zn handen voor haar aan de kant moest. Ik heb haar straal genegeerd. "Are you an ambulance driver?" verzon ik later. Nou hoop ik dat het binnenkort weer gebeurt voordat ik mn mic drop weer vergeten ben. (Als je slecht ter been bent kan je t gewoon melden aan de gate, dan rollen ze je als allereerste naar binnen) 3 uur geleden bewerkt door bumperjim
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 8 minuten geleden zei bumperjim: Het is niet echt lekker vermoed ik wanneer je het niet in de hens steekt Spiritus!!! ( hoop niet dat ik sommigen op ideeën breng), het brandt echt je ingewanden weg. Vroeger bij 1 van mijn AA groepen een man meegemaakt die zich eraan had vergrepen. Die kon met spoed naar de eerste hulp. Hij zij, dat hij nu god op z'n blote knieën dankt, dat hij nog leeft. Heeft indruk op mij gemaakt dat verhaal.
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ah @Yvonne, ik lees het over Kees. Er komt veel op je schouders terecht he? Liefs!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden