renaldo61 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Er is een groot verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Dagpact: renaldo61
renaldo61 Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden Vandaag een etentje met mijn broer vanwege mijn verjaardag. MaryArt, karin123 en Spirit reageerden hierop 3
Rosee Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemiddag. Waarom ben ik nu al op terwijl ik gewoon lekker kan uitslapen? Veel energie de laatste tijd.
Rosee Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden De sportschool is nog niet eens open Spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Ga iets geweldigs doen vandaag, @Rosee 😁💪🏻 Rosee reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden 1 uur geleden zei Rosee: Ben je vandaag jarig Renaldo? Ja, steeds op 13 December. In het verleden zou @ikkanhet daar iets over plaatsen, die was goed in het onthouden van verjaardagen.
Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen frummers. 1 uur geleden zei Rosee: Goedemiddag. Waarom ben ik nu al op terwijl ik gewoon lekker kan uitslapen? Veel energie de laatste tijd. Tsja, ik was ook zo vroeg wakker en op... heb de bovenverdieping al gestofzuigd, dieren verzorgd, was draait en de planten hebben water gehad. (ik lijk wel gek.....) Nu tijd voor een bakje. (.... natuurlijk bén ik ook een beetje gek....) karin123 en Rosee reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag @renaldo61. Maak er een fijne dag van en ik wens je een hartstikke gezellig en lekker etentje met jouw broer.. Spirit reageerde hierop 1
Marij Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen, en speciaal voor jou @renaldo61 van harte gefeliciteerd! Vandaag vieren we Sinterklaas, dat wat we jaren een heel weekend in een huisje deden is dit jaar voor mij/gezin gewoon een middagje langskomen met/voor surprises en na uit-eten vanavond weer naar huis. Gisteravond heb ik een paar keer gedacht aan de stress waarin de anderen nu in dat huisje zitten en ook nu weer denk ik; wat is het héérlijk om nu lekker mijn eigen ochtend te hebben! Ik heb zin in vanmiddag, en vanavond weer mijn eigen bedje. FIjne dag! karin123 reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) @renaldo61 Van harte gefeliciteerd!! 🎂 Ik wist ook niet zeker of je vandaag jarig was! 8 uur geleden bewerkt door MaryArt
Senna34 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen iedereen, Mooie dag gewenst! @renaldo61 van harte gefeliciteerd met je verjaardag
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dank jullie alle voor de wensen @Senna34 @MaryArt @Marij
lady jane Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden goeiemooiemorgen frummers en een wandeltaart voor Renaldo, gefeliciteerd! karin123 reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dank U wel @lady jane en @Lika Ik heb gedocht en me geschoren en bijna terug helemaal aangekleed. Klaar voor mijn broer
Spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden He @renaldo61je bent jarig! Van hetzelfde bouwjaar als ik, ja, dat was een prima bouwjaar. Van harte gefeliciteerd Lang zal die leven in de gloria
Spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedenmorgen. Ik ben tegenwoordig ook zo vroeg op. Vind dat wel prettig. Ik zie ook een zonnetje. Dat gaat een ronde met de hond worden. Misschien vandaag wel even proberen om te fietsen. Moet echt van die angst af. Kortom, de plannen zijn goed. Vriend ligt nog te ronken. Lekker rustig nog even
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dankjewel @Spirit vandaag heb ik al heel wat geld uitgegeven. En een kostuum op maat besteld
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 'Het leven is een feestje, je moet enkel zelf de slingers ophangen' Goedemorgen allen ☀️! Het zonnetjes schijnt goed vandaag, heerlijk!!! @renaldo61 Gefeliciteerd! Wauw, een kostuum op maat, dat doe je goed! Geniet van het etentje met je broer.
Smaragdie Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen, Van harte gefeliciteerd @renaldo61🎁 En de dame aan het einde van de tafel waarop je reageerde op Fb is veeeeeeeeel te jong voor jou. Ze vond jouw compliment wel leuk😃. Fijn etentje met jouw broer. Vandaag relax dag met wat kleine dingen doen, wasjes(kan heerlijk buiten hangen, de zon schijnt uitbundig), spelen met de katten. Schaatsen kijken en wat voorslapen. Ik mag weer 4 nachten werken. Fijne dag allemaal.
Francoise Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen frummers ! @renaldo61, gefeliciteerd met je nieuwe levensjaar ! Kom hier niet meer regelmatig, maar fijn om soms nog wat bij te lezen ! weet iemand hoe het met @ikkanhetgaat ? Ik zie dat zij het laatst online was in september? Met mij gaat het "goed" . Heb wel mijn werk op moeten geven , omdat de zorg voor mijn zoon en een betaalde baan bijna niet meer was te combineren! Ik ging er aan onderdoor! Ik moet accepteren dat beiden samen niet meer lukt ! Volgend jaar rond deze tijd zal er hoogstwaarschijnlijk een woonplek voor hem beschikbaar zijn ! Het zal lastig worden hem los te laten en de zorg over te dragen !
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Smaragdie Ja ik vind jongere vrouwen nu eenmaal leuk. Mijn onnozele verliefdheden zijn al wel meer dan vier jaar van de baan. Voor ik iemand vergeet. iedereen bedankt voor de wensen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden