Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen frummers. 

1 uur geleden zei Rosee:

Goedemiddag. Waarom ben ik nu al op terwijl ik gewoon lekker kan uitslapen? Veel energie de laatste tijd. :)

Tsja, ik was ook zo vroeg wakker en op... heb de bovenverdieping al gestofzuigd, dieren verzorgd, was draait en de planten hebben water gehad. 
(ik lijk wel gek.....)
Nu tijd voor een bakje. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png
(.... natuurlijk bén ik ook een beetje gek....) 

Geplaatst

Goedemorgen, en speciaal voor jou @renaldo61 van harte gefeliciteerd!

Vandaag vieren we Sinterklaas, dat wat we jaren een heel weekend in een huisje deden is dit jaar voor mij/gezin gewoon een middagje langskomen met/voor surprises en na uit-eten vanavond weer naar huis. Gisteravond heb ik een paar keer gedacht aan de stress waarin de anderen nu in dat huisje zitten en ook nu weer denk ik; wat is het héérlijk om nu lekker mijn eigen ochtend te hebben!
Ik heb zin in vanmiddag, en vanavond weer mijn eigen bedje.

FIjne dag! 

Geplaatst

Goedenmorgen. Ik ben tegenwoordig ook zo vroeg op. Vind dat wel prettig. Ik zie ook een zonnetje. Dat gaat een ronde met de hond worden. Misschien vandaag wel even proberen om te fietsen. Moet echt van die angst af. Kortom, de plannen zijn goed. Vriend ligt nog te ronken. Lekker rustig nog even :P

Geplaatst

'Het leven is een feestje, je moet enkel zelf de slingers ophangen'

Goedemorgen allen ☀️! Het zonnetjes schijnt goed vandaag, heerlijk!!!

@renaldo61 Gefeliciteerd! Wauw, een kostuum op maat, dat doe je goed! Geniet van het etentje met je broer.

Geplaatst

Goedemorgen,

Van harte gefeliciteerd @renaldo61🎁 En de dame aan het einde van de tafel waarop je reageerde op Fb is veeeeeeeeel te jong voor jou. Ze vond jouw compliment wel leuk😃. Fijn etentje met jouw broer.

Vandaag relax dag met wat kleine dingen doen, wasjes(kan heerlijk buiten hangen, de zon schijnt uitbundig), spelen met de katten. Schaatsen kijken en wat voorslapen. Ik mag weer 4 nachten werken.

Fijne dag allemaal.

Geplaatst

Goedemorgen frummers ! @renaldo61, gefeliciteerd met je nieuwe levensjaar ! 

Kom hier niet meer regelmatig, maar fijn om soms nog wat bij te lezen ! 

weet iemand hoe het met @ikkanhetgaat ? Ik zie dat zij het laatst online was in september? 

Met mij gaat het "goed" .  Heb wel mijn werk op moeten geven , omdat de zorg voor mijn zoon en een betaalde baan bijna niet meer was te combineren! Ik ging er aan onderdoor!  Ik moet accepteren dat beiden samen niet meer lukt ! Volgend jaar rond deze tijd zal er hoogstwaarschijnlijk een woonplek voor hem beschikbaar zijn ! Het zal lastig worden hem los te laten en de zorg over te dragen ! 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...