renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Er is een groot verschil tussen iets weten en ernaar handelen. Dagpact: renaldo61
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Vandaag een etentje met mijn broer vanwege mijn verjaardag. MaryArt reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemiddag. Waarom ben ik nu al op terwijl ik gewoon lekker kan uitslapen? Veel energie de laatste tijd.
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ga iets geweldigs doen vandaag, @Rosee 😁💪🏻
renaldo61 Geplaatst 37 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 37 minuten geleden 1 uur geleden zei Rosee: Ben je vandaag jarig Renaldo? Ja, steeds op 13 December. In het verleden zou @ikkanhet daar iets over plaatsen, die was goed in het onthouden van verjaardagen.
Yvonne Geplaatst 29 minuten geleden Rapport Geplaatst 29 minuten geleden Goedemorgen frummers. 1 uur geleden zei Rosee: Goedemiddag. Waarom ben ik nu al op terwijl ik gewoon lekker kan uitslapen? Veel energie de laatste tijd. Tsja, ik was ook zo vroeg wakker en op... heb de bovenverdieping al gestofzuigd, dieren verzorgd, was draait en de planten hebben water gehad. (ik lijk wel gek.....) Nu tijd voor een bakje. (.... natuurlijk bén ik ook een beetje gek....)
Yvonne Geplaatst 20 minuten geleden Rapport Geplaatst 20 minuten geleden Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag @renaldo61. Maak er een fijne dag van en ik wens je een hartstikke gezellig en lekker etentje met jouw broer..
Marij Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden Goedemorgen, en speciaal voor jou @renaldo61 van harte gefeliciteerd! Vandaag vieren we Sinterklaas, dat wat we jaren een heel weekend in een huisje deden is dit jaar voor mij/gezin gewoon een middagje langskomen met/voor surprises en na uit-eten vanavond weer naar huis. Gisteravond heb ik een paar keer gedacht aan de stress waarin de anderen nu in dat huisje zitten en ook nu weer denk ik; wat is het héérlijk om nu lekker mijn eigen ochtend te hebben! Ik heb zin in vanmiddag, en vanavond weer mijn eigen bedje. FIjne dag!
MaryArt Geplaatst 1 minuut geleden Rapport Geplaatst 1 minuut geleden @renaldo61 Van harte gefeliciteerd!! 🎂
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden