Spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Dat is een tijd geleden dat ik een dagdraad heb geopend. Goedenmorgen!!!! De rede dat ik zo vroeg ben, is, dat we gisterenavond om 9 uur in slaap zijn gevallen. Totaal kapot waren wij. We zijn ook niet naar ons koor geweest. Kwam mooi uit, er waren veel zieken, dus het ging niet door. Probeer vandaag maar wat te wandelen met de hond. Even eropuit. Lekker ff dauwtrappen straks. 6 uur geleden bewerkt door Spirit bolletje en MaryArt reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeiemorgen. Ik ga zo nog wat proberen te slapen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Dagpact: renaldo61 MaryArt Goeiemorgen allemaal! 4 uur geleden bewerkt door MaryArt
MaryArt Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @renaldo61 Je schreef dat je beter sliep omdat je geen koffie meer drinkt. Drink je nooit meer koffie dan of alleen in de avonduren niet?
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 4 minuten geleden zei MaryArt: @renaldo61 Je schreef dat je beter sliep omdat je geen koffie meer drinkt. Drink je nooit meer koffie dan of alleen in de avonduren niet? Ik schreef dat ik cafeïne vrij drink. Dus in mijn geval vroeger zeer veel Cola Zero, koffie drink ik al een hele tijd niet veel meer. Ik drink nu veel bruisend water. Geen Cola meer. Gisterenochtend had ik nog koffie. Slapen is nu wel voorbij. MaryArt reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers. Even een bakje neerzetten hier. En ik heb met een noodvaart door de afgelopen dagen gescrold. Dankjulliewel voor al die lieve bemoedigende woorden, dat doet me heel veel. Inmiddels gaat het met Kees gelukkig de goede kant op voor het eerst. De artsen hadden het erover dat hij misschien eind van de week naar huis zou mogen... @renaldo61, fijn dat je beduidend beter bent gaan slapen. @Spirit, top, wat heb je je goed gehouden bij de logeerpartij van je zus.... Lieve mensen, ik meld me hopelijk snel weer.... Rosee, Spirit, bolletje en 2 anderen reageerden hierop 5
MaryArt Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Yvonne Gelukkig gaat het de goede kant op met Kees en met de kerstdagen thuis waarschijnlijk. Mooi! 👍
bolletje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeie morgen allemaal. Zou fijn zijn Yvonne als Kees naar huis mag. Ik ga alvast voor je.
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Gelukkig @Yvonne. Hopelijk knapt hij snel weer op
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Vind het zo knap van je @Spirithoe je je eigen grenzen bewaakt en nu al bijna 2 jaar alcoholvrij bent ondanks alle triggers. Spirit reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Als ik het goed begrijp @Spirit ging dat drankfestijn bij U thuis door? Is dat niet een beetje teveel de kat bij de melk plaatsen?
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zo! Haar in de roze verf, laptop op schoot, kat op laptop. Hier en daar een dropje roze op de vacht en werken maar. Als de ijspegel mij nu toch eens zou kunnen zien… 😁 lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden goeiemooiemorgen frummers Heerlijk Von als je Kees weer gewoon thuis hebt. En jij wat meer rust krijgt. En Reacher met roze haar. Niet te zoet voor jou? Gisteren in de sauna troke steeds een oudere dame met roze haar mijn aandacht. Het bleef zo verzorgd zitten en was een verademing tussen al dat grijs. Maar hoe je haar droog houdt op zo'n dag is me nog steeds een raadsel. Ik had een zeer hectische dag daar trouwens, werd onheus agressief bejegend door een man die zijn rug keihard tegen mijn tenen bonkte. Die staken een klein stukje over de rand. Het deed erg zeer en ik reageerde assertief en een beetje boos ook, waardoor hij in woede losbartste. Iedereen ging zich ermee bemoeien. Zijn buurman kwam voor mij op en daagde hem uit, helemaal overstuur. De boosdoener dreigde mijn tenen te breken. Ik had geen plek genoeg ze terug te trekken en wilde dat ook niet. Elk argument werd overschreeuwd. En uiteindelijk kreeg ik een stomp/klap, die ik gelukkig deels af kon weren. In mijn 50-jarige sauna carriere nog nooit zoiets meegemaakt. De opgietster wees hem iets op te schuiven en toen kon de opgieting beginnen. Maar ik was iets te labiel door het voorval. En heb de rest vd dag wat wezenloos rondgelopen. De man is naar huis gestuurd, maar die zie ik volgende week wel weer ben ik bang. Vorige week was hij juist aardig, kletste volop, noemde zijn naam en vertelde superveel. En nu een kompleet andere kant. Ik heb ook niet goed gereageerd. Had weg moeten gaan/de-escaleren en deed het tegenovergestelde. Zo gek als ik de film terug draai. Mensen om me heen hadden getuigd, sommigen voor mij en anderen tegen, die vonden mijn reactie te heftig. Dus de hele dag kwamen er mensen naar me toe, vreslijk om zo slachtofferig in het middelpunt te staan. Ik ben ook beschaamd over mijn eigen reactie. Later stond de manager met een andere opgietster me op te wachten en moesten we evalueren. Ik hoefde niet naar huis zei ze, maar had meteen moeten melden (klikken) bij het personeel. Ben gewend mijn eigen boontjes te doppen en dat zit dus duidelijk niet in mijn systeem, hulp halen. En dat allemaal op een plek waar iedereen komt om te ontspannen. pffft. Toen ik vlak voor mijn eindtijd nog even in het warme bad zat te na-mijmeren, sprongen 2 jonge knullen met zwembroek erbij. Puberaal lachen. En ik overwoog nog om er wat van te zeggen, maar wilde niet nog een keer in een ruzie belanden. Toen kwam een man uit de horeca hen sommeren weg te gaan. Ze trokken hun broeken onder water uit en bleven. Beetje stoer, beetje giechelig. En ging wat halen met een handdoek om. Bleek later zijn mobiel! En ik wilde naar huis. Heel ongemakkelijk eruit en gauw naar de kleedkamer. Bij de receptie was het crisis mede door die telefoon. Wat ze daar allemaal niet meemaken en op moeten lossen. Ik heb maar niet afgewacht hoe het afliep. Was het even helemaal zat. En zie nu erg er tegenop om die man weer tegen te komen. Ik zal dan de wijste moeten zijn om contact te maken. Het uitpraten of gewoon zand erover. en doooorrrr...... MaryArt reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden Goedemorgen ☀️! Wat fijn @Yvonne dat klinkt goed. En wat een verhaal @lady jane, klinkt echt helemaal niet gezellig, ik geloof dat ik helemaal niet meer zou gaan. Ik heb wel weer een mooie voor vandaag: 'Op de bodem van de put kun je je het beste afzetten' Fijne dag allen! lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden filmpje uit de nieuwsberichten. Ik ga maar even zwemmen zonder mobiel geloof ik. fijne dag. Spirit en MaryArt reageerden hierop 2
MaryArt Geplaatst 34 minuten geleden Rapport Geplaatst 34 minuten geleden Of gewoon staalhard negeren @lady jane Daar ben ik heel goed in geworden de laatste tijd. Vooral als ik zeker weet dat het niet aan mij heeft gelegen. En ik kan heel goed naar mezelf kijken en ben ook kritisch op mezelf. Maar sommige mensen kunnen dat helemaal niet en geven sowieso meteen een ander de schuld.
lady jane Geplaatst 33 minuten geleden Rapport Geplaatst 33 minuten geleden 1 minuut geleden zei Mariposa: ik geloof dat ik helemaal niet meer zou gaan dat was mijn eerste reactie ook. Maar ik haal er juist verschrikkelijk veel uit. positief dus. geen kind met het badwater weg gooien. Ik ga het gewoon maar omkeren en goed zorgen voor mezelf. Mariposa reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 29 minuten geleden Rapport Geplaatst 29 minuten geleden negeren kun je leren is een van mijn eigen uitdrukkingen @MaryArt maar zelf ben ik daar heel slecht in. De man vertelde eerder adhd te hebben, kan er waarschijnlijk niet mee omgaan. Hij flipte. Was helemaal ontdaan toen hij weggestuurd werd. En ik zie zijn waarheid, waar hij heel erg in geloofde, ook. De mijne staat daar haaks op. Maar we komen daar beide ook graag. komt goed hoor. Ik zit zelf even in een periode dat er teveel gebeurt. Na een superlange luie tijd. En daar is hulp vragen een rode draad in. Dus misschien moest dit even? Ik leer gewoon verder.... MaryArt reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 3 minuten geleden Rapport Geplaatst 3 minuten geleden (bewerkt) @lady jane laat t maar ff waaien tot volgende week. As hij adhd heeft dan beleeft hij in de tussentijd 160000 andere dingen en is hij volgende week alles vergeten. Of je verft gewoon je haar roze dat je incognito bent 3 minuten geleden bewerkt door bumperjim
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden