Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Djw @RoseeEn las net over jouw zoon. Denk dat een moeder zich altijd zorgen blijft maken over haar kind ongeacht welke leeftijd. Dat zijn echte betrokken moeders en dat ben jij zeker. Hou je wel goed bijeen. Ook belangrijk, hoor/lees wie het tikt😄 Knuffel. Fijn weekend lieverd.

@MariposaBegint idd bij eerlijk zijn en dat ben jij en knap ook van jou. Zo heb ik ook lang gedacht, zo laat of vroeg mogelijk beginnen met drinken en dan maat houden. Ik kan het helaas niet al zal dat duiveltje altijd aanwezig blijven die denkt dat ik dat wel zou kunnen. Goed van je dat je die shit aangaat van vroeger. Daar valt veel winst uit te behalen voor jouzelf denk ik en hoop ik. Hou jij je ook goed bijeen. Je komt krachtig over. Een ieder die hier komt trouwens en deelt.

Ik ga shoppen zo. Kleding en een luchtje. Twijfel tussen Jean Paul Gaultier of Kenzo. We gaan het ruiken zo😛Zal wel beiden worden dus. Doeg.

Geplaatst

Thanks @Smaragdie Zo krachtig voel ik me niet echt. Maar ik werk er beter aan dan hiervoor. Heb voor het eerst ook thuis àlles besproken dus ja, wel goed op weg denk ik. Vaak drink ik ook wel door ja, maar sinds ik die afspraak heb staan voel ik me al wat beter. Wel in eerste instantie heel onrustig omdat het ineens zoveel echter wordt, maar die onrust is nu weg en ik kijk er wel naar uit eigenlijk. (Ben alleen wel een beetje angstig voor wat er in mijn hoofd zit, maar goed, beter opruimen dan het laten etteren).

Geplaatst (bewerkt)
1 uur geleden zei Smaragdie:

Twijfel tussen Jean Paul Gaultier of Kenzo. We gaan het ruiken zo😛Zal wel beiden worden dus. Doeg.

Gaultier voor jou! 👌🏼 alleen al om de reclames, die zijn echt geweldig. Altijd voluptueus 😜

bewerkt door bumperjim
Geplaatst (bewerkt)

Ik heb er twee, de ene is l'homme van YSL, heerlijk luchtje maar wel een beetje veilig. Veilig is OK maar t moet niet altijd veilig zijn 🤪

Terwijl ik die uitzocht rook ik ook Terre d'hermes l'eau givrée en ik dacht meteen waaaaaaat?? 😳 Vind ik het wel lekker, vind ik het niet lekker? Bij twijfel niet inhalen, dus kocht ik die andere, maar ik betrapte me erop dat ik nog een uur lang aan dat luchtje zat te snuffelen, het deed me gewoon wat, ik kwam er niet van los. Toen heb ik die er maar bij gekocht 😁

bewerkt door bumperjim
Geplaatst
51 minuten geleden zei Mariposa:

Thanks @Smaragdie Zo krachtig voel ik me niet echt. Maar ik werk er beter aan dan hiervoor. Heb voor het eerst ook thuis àlles besproken dus ja, wel goed op weg denk ik

Tegenstrijdig voelt dat he? En blijkt ook wel in hetgeen je tikt. Maar krachtig is het wel want je geeft niet op en ziet in dat je het anders wil en jezelf iets beter gunt omdat je last hebt van het andere?. Lastig uit te leggen. Wil iets overbrengen naar een ander maar wil niet belerend erin zijn, dat is mijn allergie hier ooit geweest. Rust in je hoofd zoeken, die snap ik zo goed. Maar brengt meer ellende mee uiteindelijk.

En bedacht mij nogmaals net, kom hier al jaren. Hoe sterk is het wel niet om te delen dat je een probleem hebt met welke verslaving dan ook? Daarom vind ik je krachtig.

Drank verstopt en verzacht even en is echt ook fijn maar lost niks op. Komt alleen maar harder terug en de gevolgen ook. 

En wilde nog laatste toevoeging doen over de vriendin die ik help en in huis haal tijdelijk. Als ik dit niet zou doen, zou ik mij altijd hebben afgevraagd waarom ik het niet heb gedaan achteraf, ook al zou het misgaan. Dan heb ik het wel geprobeerd. Geef nooit mensen op. Dan had ik het zelf al ook opgegeven. Daarom fijn dit forum en krachtig en sterk hoe lastig ook vaak. 

Geplaatst (bewerkt)
12 minuten geleden zei bumperjim:

Ik heb er twee, de ene is l'homme van YSL, heerlijk luchtje maar wel een beetje veilig. Veilig is OK maar t moet niet altijd veilig zijn 🤪

Terwijl ik die uitzocht rook ik ook Terre d'hermes l'eau givrée en ik dacht meteen waaaaaaat?? 😳 Vind ik het wel lekker, vind ik het niet lekker? Bij twijfel niet inhalen, dus kocht ik die andere, maar ik betrapte me erop dat ik nog een uur lang aan dat luchtje zat te snuffelen, het deed me gewoon wat, ik kwam er niet van los. Toen heb ik die er maar bij gekocht 😁

Je lijkt mij wel, herkenbaar😃

Alle geuren door elkaar ruik je het trouwens niet eens echt goed meer maar goed. 

Moest lachen om die reclame, heerlijk, hou ervan!!

Soms ook verslaafd aan en bekommerend om dit forum. Zal niet de enige zijn. Denk/hoop ik? Anders heb ik nog een probleem erbij.

Nu echt zoeffffffffffff weg.

Ga goed zoals een forummer hier ooit tikte.

bewerkt door Smaragdie
Toevoeging
Geplaatst

Vorig jaar een kunstkerstboom gekocht, die niet in het huis waar we nu wonen past, dus verkocht via Marktplaats. Stiekem wel blij, want dan kunnen we nu weer een echte doen.  Een kleintje. 

Geplaatst (bewerkt)

Ik zweer bij de geuren van Van de Zotte. Eerst trok het mijn aandacht omdat ik die naam zo tegendraads leuk vond. Die hebben in hun geurlijnen (Wad, Polder, Mills, Wild) geprobeerd de Nederlandse natuur na te bootsen. Voor dat soort doorzichtige romantiek ben ik erg gevoelig 🙃. Vooral Wad vind ik heerlijk, die is waanzinnig zwaar. Zilt, zeewier, algen en zeehondenpoep komen erin terug volgens de maker. Geen wonder dat mijn buitenechtelijke relaties maar niet van de grond komen.

bewerkt door knakker
Geplaatst

Ik ga lekker de auto uitzuigen in het flauwe zonnetje

Vorig weekend op stage met de hond, een waanzinnige modderboel, en omdat madam te lang in de kofferbak moest wachten naar haar idee klimt ze dan over de achterbank naar voren op mijn plaats om zich vervolgens uit te schudden, dus ik heb echt letterlijk overal modder in de auto 🤣

Geplaatst

Sorry dat ik even binnen kom vallen. Mijn zus is er natuurlijk en ik weet dat zij wel van een wijntje houd. Wij gaan dat ook voor haar gaan halen, om haar wat meer ontspanning te geven en het praat wat makkelijker. Best moeilijk. Zo vaak fout gegaan, dat ik met haar mee ging drinken. Gaan we nu niet meer doen, maar ik ga wel even op het dagpact voor de zekerheid.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...