Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
5 uur geleden zei Mariposa:

Deze kwam ik juist tegen, te mooi om niet te delen:

If you cry because the sun has gone out of your life, your tears will prevent you from seeing the stars

Ook nog zo eentje (en dooddoener):

Wie maar naar het verleden blijft kijken, staat met zijn rug naar de toekomst.

Also sprach ich.....

Geplaatst

Pfff.. ik heb het nu wel even lastig hoor. Ben bezig met een entrecote klaarmaken in de stoomoven en dan gaat op zo'n moment van alles mis. Het vacumeerapparaat werkt niet goed, je wilt iets uit de kast pakken en de helft flikkert van de plank af. Aanrecht smerig (bedankt schatjes voor het opruimen van jullie t*fuszooi) etc etc.Het lijkt wel alsof je dan smoesjes bedenkt om je rot te voelen zodat je maar een borrel kan gaan pakken. Nou dan zou ik gedaan hebben maar nu zit ik dus te typen ipv. wijn in te schenken (heb ik niet in huis anders had ik misschien zelfs ook nog gedaan).

Hoe lang duurt het ook alweer voordat de ergste cravings voorbij zijn? Ik kan me nu niet voorstellen dat het beter wordt. Maar ik ga dit doen!

Geplaatst
20 minuten geleden zei Mariposa:

Pfff.. ik heb het nu wel even lastig hoor. Ben bezig met een entrecote klaarmaken in de stoomoven en dan gaat op zo'n moment van alles mis. Het vacumeerapparaat werkt niet goed, je wilt iets uit de kast pakken en de helft flikkert van de plank af. Aanrecht smerig (bedankt schatjes voor het opruimen van jullie t*fuszooi) etc etc.Het lijkt wel alsof je dan smoesjes bedenkt om je rot te voelen zodat je maar een borrel kan gaan pakken. Nou dan zou ik gedaan hebben maar nu zit ik dus te typen ipv. wijn in te schenken (heb ik niet in huis anders had ik misschien zelfs ook nog gedaan).

Hoe lang duurt het ook alweer voordat de ergste cravings voorbij zijn? Ik kan me nu niet voorstellen dat het beter wordt. Maar ik ga dit doen!

20 minuten geleden zei Mariposa:

Pfff.. ik heb het nu wel even lastig hoor.

Welkom in mijn wereld van hell's kitchen.
Valt best mee hoor in mijn ogen.

Als je echt therapie (m.b.t. eten) wilt, kom dan maar eens een biefstukje bij mij eten.

Volgens @bumperjim is alles met tabasco te vreten te maken maar ik garandeer je, dat je een biefstukje bij mij met minimaal een fles wodka moet wegwerken en dat dan ook met gevaar voor eigen leven is.

Geplaatst (bewerkt)

Die entrecote kan wel gebakken zonder vacuüm, en dat vieze aanrecht vies is ook best naar. Maar het zijn inderdaad smoesjes die jezelf genereert om naar de drank te grijpen. Zo vind ik het grauwe weer van vandaag ergens een prima excuus om weer eens een keer flink door te zakken in de kroeg. Maar ook dat is natuurlijk gelul. Niet aan toegeven. Beetje om jezelf kunnen grinneken werkt mij altijd goed. Verder: doekje over het aanrecht, lampje aandoen en gewoon rechtdoor blijven fietsen. Dan maar even met tegenzin. Dom verdan.

bewerkt door knakker
Geplaatst (bewerkt)

@Mariposa hoe slecht die entrecote dan ook mag smaken.
Zal het na-effect van benevelen met wijn altijd erger zijn dan een mislukte entrecote.

Geloof mij. ik vreet al jaren totaal mislukte stukken vlees (heb dan ook geen last van obstipatie).

Alhoewel de eerlijkheid wel gebiedt te zeggen dat een entrecote met rode wijnsaus verdomd goed smaakt...... 

Zal wel een ban krijgen nu van de moddereter omdat ik drank promoot.

bewerkt door Sanity
Moet los van drankmisbruik ook wat aan de speeling gaan doen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...