Sanity Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Droog drinken wordt beschreven als: 'toestand van terugkeer naar het oud alcoholisch denken en gedrag zonder gedronken te hebben.' Zo in de zin van melancholisch denken niemand begrijpt mij 7 uur geleden bewerkt door Sanity bumperjim, lady jane en Spirit reageerden hierop 2 1
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 22 minuten geleden zei Sanity: Droog drinken wordt beschreven als: 'toestand van terugkeer naar het oud alcoholisch denken en gedrag zonder gedronken te hebben.' Zo in de zin van melancholisch denken niemand begrijpt mij Dat kan ik hebben.
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) En omdat ik onder dat groepje val; het is niet dat ik je niet wil begrijpen, maar dat ik je echt niet begrijp. En uit onmacht dan mijn irritaties uit, kritiek heb. Ik kan exact dezelfde dingen ervaren met mijn zoon. Van wie ik toch echt heel veel houd. Vroeger was; wass sich liebt, dass neckt sich, onze lijfspreuk na conflikten. Dus als jouw diagnose van autisme klopt, zou dat een reden kunnen zijn van misverstanden. En zoals met mijn zoon, hij zelf noemt het dat zijn bedrading kompleet anders loopt in zijn hersenen. En dat dat nooit zal veranderen, hoe hard hij ook probeert "normaal" te zijn. Want dat kan hij gewoonweg niet. Het goede eraan is dat wij het nooit opgeven en blijven tussenwegen zoeken. En dan mogen ook de konflikten er zijn. We zijn beiden eigenwijs genoeg om daarbij toch onszelf te blijven. En het zal nooit makkelijk zijn. En dan vergeet ik bijna al zijn fantastische kwaliteiten, hij is en blijft een heel bijzonder iemand met een goudeerlijk karakter. en met veel talenten ook. Online betekent hij veel voor zijn kameraden. In real life leert hij nu zich beter te handhaven, dan hij vroeger kon. Bij Roberto zag ik soms soortgelijke reacties. Misschien herkende jij daar ook wat van? In elk geval wil ik je meegeven, dat je nooit voor 1 of 2 mensen weg moet blijven. Je komt hier voor jou! En als de rest dan genoeg positief tegenwicht biedt kan dat het voor jou de moeite waard houden. Want ook jij bent en blijft jij. En nee gemakkelijk zal het ook voor jou niet zijn. Maar dat ken je vast ook van je real life daar? 6 uur geleden bewerkt door lady jane Spirit en karin123 reageerden hierop 1 1
Sanity Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 uur geleden zei renaldo61: Dat kan ik hebben. Ik wist toen ook niet wat het betekende. Toen het mij werd uitelegd begreep ik het wel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden