Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dagpact:
Mormel

Veel te vroeg wakker, maar bij deze alvast. Hoop dat iedereen een fijne start van de week heeft. 
Was daarnet al wat aan het mopperen omdat het ernaar uit ziet dat ik door de regen moet fietsen, maar toen las ik het bericht over orkaan Melissa en kun je het toch weer snel relativeren. 

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen Fonny, Mormel, Jane en alle andere frummers. 
Ik heb er al een wandeling op zitten door een hoosbui: hondlief voelt zich niet lekker en  heeft last van piepende en knarsende darmen en dan wil ze naar buiten.... 
Nu dan eerst even een bakje. 

image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

bewerkt door Yvonne
Geplaatst

Koffie is zeer welkom. Was er om vijf uur terug even ingekropen en ben nog diep weggeweest. 
Zo meteen nog even de hond uit laten en dan werken.

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen, laat in bed gisteravond (voor mijn doen) gezellige dag bij mijn ouders gehad. En voor de wekker van 6 uur wakker.. Horloge zegt 4:47 slaap.. Moet geen gewoonte worden.. Maar wel lkkr vroeg op werk dus om half 4 zeg ik tabee maar weer

Maar ik ga nog verrassend goed. Beterschap met de hond @Yvonne

Dagpact:
Mormel

Fonny🌞

MaryArt
Freekie

bewerkt door Freekie
Gooi mensen van het dagpact 😱
Geplaatst

Heerlijk geslapen, windkracht 7, maar binnen heerlijk.
Keigoede bedden en dekbed, ergens verwachtte ik
de eerste nacht wakend door te komen, zoals altijd eerder.
Maar blijkbaar kan ik me toch overgeven aan verandering nu.
Maar de zee in gaat nog even niet lukken, ik durf niet met deze golven.

Geplaatst

Goeiemorgen allemaal,

@lady jane Wij zijn ook niet in zee gegaan gister. Maar op de webcam van Egmond aan Zee zag ik om 9 uur een groep mensen toch de zee in gaan. Dapper of dom? Ze zijn een vrij doorgewinterde groep die dit al jaren doen en ze bleven vlakbij de kant. Ik vond het wel dapper eigenlijk. 

Geplaatst

Goedenmorgen kanjers. Veel te vroeg wakker, maar ik ga rustig de dag opstarten. Vriend is de deur al uit om te werken. Normaal is hij vrij op maandag maar gisterenavond kwam hij er pas achter dat hij een dag had geruild, vanwege 2 optreden deze week. Viel even rauw op z'n dak, na een kort, druk weekend. Daarentegen heeft hij woensdag weer vrij en lekker een optreden. Even plannen wat ik vandaag ga doen. Genoeg opties.

Geplaatst

Goedemorgen. Bijna op het werk. Ik heb een paar moeilijke en vervelende dingen deze week waar ik tegenop zie. Gaat vanzelf voorbij, zeg ik hardop tegen mezelf. Ging er gisterenavond al van eten. Dat was niet wat ik van plan was maar ook wel weer even een reminder. Wat heerlijk dat dit het was en geen drank!

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Ook om 6 uur wakker vanochtend (interne klok)
Toch blijven liggen tot 7 uur
Hondje wordt getrimd straks en dat is hard nodig want je ziet haar ogen bijna niet meer.
Zou gaan lopen, maar vriend appt dat hij ons komt halen omdat het zo slecht weer is
Ik word ook veel te veel verwend he 😊

Geplaatst

@MaryArt ik denk ervaren en als groep zorgen ze voor elkaar. Ik zwem normaliter binnen. En heb ook een hartritmestoornis. Dus wil mezelf en een ander niet opzadelen met iets onverantwoords. Hier is de ambu voor een oudere dame geroepen. Gelukkig is ze vrolijk en niet bang. Maar hulp is er wel snel dus. En de broeders hebben humor en stellen iedereen gerust. Dus als de storm weg is en zus gaat mee dan wie weet. Ze hoeft zelf niet mee. Ik zit vlakbij jou dus, grappig he.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...