renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61 Fonny reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Gisteren is de dag toch snel voorbij gegaan, desondanks dat ik in de voormiddag niet mijn wekelijkse therapie had. Voor mij alleen hielden ze de sessies niet.
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei Fonny: Goedemorgen allemaal!🌞 Goeiemorgen @Fonny
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen @renaldo61, @Fonny, @MaryArt en alle andere frummers. De storm verlaat het land inmiddels meen ik. Eerlijk gezegd hebben we er hier geen last van gehad gelukkig. Vandaag een rustige dag, wat rommelen in huis en wat boodschappen doen. Lekker op mijn gemak even nog een bakje.
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Yvonne Ik ben gisteren naar jaarlijkse gewoonte bloemen naar het kerkhof gaan brengen. ik vrees dat die nu reeds omgewaaid kunnen zijn.
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ja, dat zou heel goed kunnen @renaldo61, maar hoe dan ook: jouw intentie was goed. en of die bloemen nou staan, liggen of weggewaaid zijn (zou jammer zijn natuurlijk), jouw bedoeling was mooi!
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeiemooiemorgen frummers Het enige wat ik meekreeg van de storm was dat ik tientallen slippers 2 x tegelijk de lucht in zag schieten en aan de andere kant van het grasveld pas neerkwamen. Een kleurrijk en vrolijk gezicht. Oh ja en wat vertraging bij tram en bij NS heel veel gecanceld, maar toen was de storm nog ver weg van Nederland, dus dat telt niet mee. Op de terugweg had ik geluk. Eens gaan kijken op de NOS site of de schade elders ook meeviel....................
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb niet veel zin om veel te wandelen vandaag. Veel meer zin om warm achter de kachel te zitten. Ik heb wel geen kachel en het is zonder verwarming warm in mijn woning, toch volgens mijn thermometer.
Lika Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden Goedemorgen. Nog 1 dagje werken. Dan lekker weekend.
Emmy Geplaatst 34 minuten geleden Rapport Geplaatst 34 minuten geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Emmy
Emmy Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden Goedemorgen, Mezelf maar op het dagpact gezet. Niet drinken gaat best goed, maar heb heel af en toe nog wel gedronken. Snap eigenlijk zelf niet zo goed waarom en voel me er best rot over. Vind oktober sowieso een lastige maand, maar die hebben we gelukkig bijna gehad. Hier al weekend, dus ik ga maar eens aan de poets en boodschappen halen.
renaldo61 Geplaatst 3 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 minuten geleden 26 minuten geleden zei Emmy: Goedemorgen, Mezelf maar op het dagpact gezet. Niet drinken gaat best goed, maar heb heel af en toe nog wel gedronken. Snap eigenlijk zelf niet zo goed waarom en voel me er best rot over. Vind oktober sowieso een lastige maand, maar die hebben we gelukkig bijna gehad. Hier al weekend, dus ik ga maar eens aan de poets en boodschappen halen. Bijna heel de wereld bestaat uit matige drinkers, waarom je dan rot voelen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden