alesto Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel Fonny 🌞 MaryArt Yvonne Alesto Spirit reageerde hierop 1
knakker Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 10 uur geleden zei Rosee: Ik vind het zowel aandoenlijk, pathetisch, onbegrijpelijk en knap dat mensen zich zo druk maken tijdens hun leven (geldt ook voor mezelf) terwijl we doodgaan. En we niks voorstellen. Een van mijn lievelingsboeken is 'Alle mensen zijn sterfelijk ' van Simone de Beauvoir, over iemand die eeuwig blijft leven. Nou ja, lievelings. Word er altijd somber van. Maar is het feit dat je doodgaat dan een reden om je minder druk te maken?
knakker Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) God, wat een leuke dag vandaag. Samen met mijn zoon heel de Biesbosch doorkruist. De rust en verlatenheid daar is zo mooi. Je ziet er alleen af en toe een vogelaar met een camera als een bazooka turen naar een vogel waar ik nog nooit van heb gehoord. Terwijl we zittend aan het water een broodje aten beseft ik me ineens: hier gaat het om. Al het andere is bijzaak en flauwe kul. En warempel, hij zei ook enkele malen dat hij het ‘eigenlijk best leuk vond’. Mijn moeder, het einddoel van onze wandeling, raakt intussen het spoor in de realiteit steeds meer bijster. Angst voor alles wat haar omringt. De jeugd en de aftakeling dichtbij elkaar. Confronterend, maar het stemt ook vredig. De ene generatie komt eraan, de ander maakt plaats. 2 uur geleden bewerkt door knakker bumperjim, lady jane en Lika reageerden hierop 3
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 14 minuten geleden zei knakker: God, wat een leuke dag vandaag. Samen met mijn zoon heel de Biesbosch doorkruist. De rust en verlatenheid daar is zo mooi. Je ziet er alleen af en toe een vogelaar met een camera als een bazooka turen naar een vogel waar ik nog nooit van heb gehoord. Terwijl we zittend aan het water een broodje aten beseft ik me ineens: hier gaat het om. Al het andere is bijzaak en flauwe kul. En warempel, hij zei ook enkele malen dat hij het ‘eigenlijk best leuk vond’. Mijn moeder, het einddoel van onze wandeling, raakt intussen het spoor in de realiteit steeds meer bijster. Angst voor alles wat haar omringt. De jeugd en de aftakeling dichtbij elkaar. Confronterend, maar het stemt ook vredig. De ene generatie komt eraan, de ander maakt plaats. Prachtig! Intussen rij ik door Stockholm met mijn beste vriend de gps: "Gebruik de linkerrijstrook. Om. Links aan te houden." Dat soort werk 😩 Enfin, het verschil tussen waar het in het leven om gaat en waar niet om 🤣 Dit weekend gaan we wel even weer de natuur in met Hond. Lastig, je moeder. Ze worden langzaam je kind. 2 uur geleden bewerkt door bumperjim
Lika Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden Tjeetje @bumperjimwat moet ik altijd om je lachen. Hoe vind je Stockholm? en @knakkerwat een mooie beschrijving van een heerlijke dag!
lady jane Geplaatst 39 minuten geleden Rapport Geplaatst 39 minuten geleden Ja heerlijk he als kinderen van dezelfde dingen houden. De puberteit en de overgang kunnen dat wel even anders doen lijken, en beiden hebben een funktie, maar wat heerlijk als relaties weer rust kennen. En respect.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden