renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
bumperjim Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Mogge! Stage op de hondenclub vandaag. Ik laat een professionnal komen om van alles te vertellen. Grappig hoe sommige mensen dan reageren, voor sommigen is het een issue om een uur of 2 te zitten luisteren en meediscussiëren, die denken meteen dat het langdradig wordt. Terwijl anderen denken: yo! Iemand die er veel van weet, kunnen we een hoop van opsteken! Gelukkig zijn die laatste in de meerderheid. Fonny, Prana, Lika en 1 andere reageerden hierop 4
alesto Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Mormel Alesto
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen frummers. Lekker geslapen, das dan weer mooi meegenomen. En wat is het dan fijn wakker worden zonder schuldgevoelens over de wijntjes van de avond ervoor. Het belooft een zonovergoten dag te worden... tenminste dat vertelt 'weeronline', ik geloof het graag, straks de tuin in en heeeeel veel snoeien. En verder lekker werken aan het nieuwe haakproject. Ik zie @Mormelook weer op het dagpact staan, mooi. Ik begrijp dat je de afgelopen dagen weer aan het drinken was dus. Je doet er eigenlijk zo laconiek over, zo even tussen neus en lippen door meld je het, als iets wat even af moest nog... Helpt dat drinken je bij het verwerken van wat er nu met jouw moeder gebeurt? En hoe doe je dat met jouw werk? Kun je na een hele nacht doorhalen gewoon de volgende dag fris op jouw werk komen?
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Mormel Alesto Yvonne
Bob Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 3 uur geleden zei bumperjim: voor sommigen is het een issue om een uur of 2 te zitten luisteren Als docent heb ik in het verleden geleerd dat je de aandacht van volwassen mensen maximaal 40 à 50 minuten vasthoudt met een verhaal. Voor jongeren is het nog wat korter. Daar tussenin kun je pauzes inlassen door ze iets te laten doen. Vragen stellen helpt ook. 5 uur geleden bewerkt door Bob
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik heb ooit eens in een opleiding gehoord dat de aandacht bij passief luisteren na een kwartier al gaat verslappen... Leuke docent: hij gaf aan dat de meesten dan aan sex gingen denken... Je kunt wel nagaan hoe iedereen elkaar aan zat te kijken na 20 minuten 😐😂 Maar leuk @bumperjim, heb zelf jaren bij een hondenclub gezeten en kan me indenken dat zoiets voor een keer een leuke afwisseling is. Fonny reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Het lijkt mij dat als je mede passievolle mensen voor hun hobby/hond uitnodigt alleen de echt gemotiveerde mensen ook komen? En de honden komen vast ook mee, dus fysieke afleiding tussendoor zal ook volop aanwezig zijn. Ik kan moeiteloos uren een film bekijken. Maar hoe boeiend ook, bij de Dalai Lama toch een paar keer ingedut. Die man heeft een stem om mensen zo relaxed te krijgen dat slaapproblemen niet meer hoeven te bestaan.
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden goeiemooiemorgen mensen, erg laat wakker geworden
Fonny Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 2 uur geleden zei Yvonne: Dagpact: renaldo61 MaryArt Mormel Alesto Yvonne Fonny🌞
Prana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Mormel Alesto Yvonne Fonny🌞 Prana Goedemorgen allemaal! Gelukkig begint de elektriciteit weer langzaam op gang te komen. En ik zie wat licht achter de wolken. Het wordt vast een betere dag vandaag. @lady jane wij wonen sinds deze zomer off grid. En dat loopt nog niet helemaal zoals het zou moeten. Maar goed, je leert en ziet bepaalde dingen pas als je er echt woont. Piano piano zoals ze hier graag zeggen... Lonster1 reageerde hierop 1
Luz Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Mormel Alesto Yvonne Fonny🌞 Prana Luz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden