renaldo61 Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61 Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden 21 minuten geleden zei Mormel: Dagpact: renaldo61 Mormel Fonny🌞
MaryArt Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel Fonny🌞 MaryArt
alesto Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel Fonny🌞 MaryArt Alesto
Yvonne Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goedemorgen frummers, Goed geslapen, wat sta je dan lekker op 's morgens. Inmiddels zitten we echt midden in de herfst, ik geniet van al dat vallend blad, van al die kleuren... Afijn, tijd voor een bakje nu
Yvonne Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel Fonny🌞 MaryArt Alesto Yvonne
lady jane Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) goeiemooiemorgen frummers ik zit braaf op de CV onderhoudsmonteur te wachten i.p..v. op weg naar de sauna die CV brandt amper de laatste jaren dus er zal vast weinig te doen zijn, dus ik hoop dat hij vroeg komt en zo niet dan is de docu van de Dalai Lama vanmiddag een mooie 2e keus lijkt me zo. En er is eindelijk een begin gemaakt om vrede voor Palestina/Israel te realiseren. Nou ik bof weer eens, word als eerste klant geholpen, dus straks met n uurtje vertraging alsnog de warmte opzoeken. Mn huis is aan kant, de belong komt er aan. 15 uur geleden bewerkt door lady jane Lika en rapilos reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Ik heb niet goed geslapen, maar wat is er nieuw?
Kohtje Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden (bewerkt) 5 uur geleden zei renaldo61: Een nieuwe dag, nieuwe kansen. 1 uur geleden zei renaldo61: Ik heb niet goed geslapen, maar wat is er nieuw? Maandag 13 oktober 2025 is nieuw, inclusief kansen 13 uur geleden bewerkt door Kohtje Spirit reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Ik was ergens ingedommeld en luid beginnen te snurken op een plaats waar ik het beter niet deed.
renaldo61 Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden @Kohtje Het is nu al zeer lang dat ik op zijn zachts gezegd zeer slecht slaap.
Kohtje Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Ja, dat weet ik, @renaldo61. Toch maar (weer) eens bespreekbaar maken bij je huisarts? Of zelf serieus wat onderzoek doen naar mogelijke oorzaken of naar foefjes om de slaap te bevorderen?
Emmy Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen, Ik kan wel een steuntje in de rug gebruiken en doe met jullie mee: Dagpact: renaldo61 Mormel Fonny🌞 MaryArt Alesto Yvonne Emmy
renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden Welkom terug @Emmy Emmy reageerde hierop 1
Murvet Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Goedenmiddag allen, Kan iemand mij helpen? Ik ben sinds kort twee weken geleden gestopt met lorazepam. Heb ze in totaal 8 maanden gebruikt dagelijks 3 mg en 10 maanden erover gedaan om tot 0 te komen. Op nul ben ik psychich ingestort. Heb vooral last van opdringerige (obsessieve) gedachten die ik twee jaar geleden niet had bij het starten van de medicatie. Ik had toen vooral piekergedachten maar opdringerig waren ze niet. Nu weet ik niet dus of dit een ontwenning is of hoort dit bij een angststoornis. Volgens de arts is dit me angst die fluistert? Heeft iemand ervaring hiermee? Ik heb het idee dat ik gek aan het worden ben. 7 uur geleden bewerkt door Murvet
Murvet Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik weet ook niet of ik het juiste draad zit
Bob Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) 31 minuten geleden zei Murvet: Ik weet ook niet of ik het juiste draad zit Benzodebaas is beter denk ik. Het klinkt wel heel lastig wat je schreef over het effect van het afbouwen, maar ik heb hier geen ervaring mee en kan je dus niet adviseren. 7 uur geleden bewerkt door Bob
Murvet Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Aah dankjewel Bob! Ik had eerder wat geplaats op het forum onder kopje discussie maar niemand die erop reageert. Ik zal even goed zoeken. Bedankt voor je reactie
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 8 uur geleden zei renaldo61: Ik was ergens ingedommeld en luid beginnen te snurken op een plaats waar ik het beter niet deed. Dan slaap je toch juist wel goed? Nu alleen nog op de juiste plaats en het juiste moment, dus overdag wakker blijven. Ik heb het idee dat je helemaal geen dag/nacht ritme hebt en ook geen eetritme, maar goed ik leid het slechts af van opmerkingen hier en daar.
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Mn baas kwam ineens binnen om 11 uur na 4 weken afwezigheid en was om 1 uur alweer gevlogen. Ik word er een beetje niet goed van. Vreselijk aardige vent, altijd grappig, zegt trots van zichzelf dat hij een echte social animal is. Maar als er wat met m aan de hand is, zoals overduidelijk de afgelopen weken, dan blijft het een staatsgeheim. Niemand weet het. We hebben al eerder zo'n episode gehad. Eigenlijk weet niemand veel van hem, na de 15 jaar of zo dat hij hier is. Het kletst en grapt maar het is zo oppervlakkig als een dubbeltje. Geeft zich nooit bloot, never nooit niet. Paling in een emmer snot. "Social animal" my 🍑. Het is gewoon een masker. Het team ploetert in de tussentijd gewoon verder als geisoleerde cellen. Ik wil hier eigenlijk weg maar het betaalt zo lekker 🙈 6 uur geleden bewerkt door bumperjim
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei bumperjim: Dan slaap je toch juist wel goed? Nu alleen nog op de juiste plaats en het juiste moment, dus overdag wakker blijven. Ik heb het idee dat je helemaal geen dag/nacht ritme hebt en ook geen eetritme, maar goed ik leid het slechts af van opmerkingen hier en daar. Ik hoop dat ik U nu niet goed begrijp, maar goed. Vanwaar maak je op dat ik geen eetritme heb? Slaap ik goed? Dat is nieuw voor mij. Dan zou ik minstens vier uur aan een stuk moeten kunnen slapen, wat nu door allerlei oorzaken niet lukt. U doet alsof het een bewuste keuze van mij is van in te dommelen. Maar misschien begrijp ik U niet goed.
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik heb ff geen zin om alles uit te leggen en te bewijzen. Als jij vindt dat je wel een goed eet- en slaapritme hebt is het voor mij ook prima.
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wat een vreemde verhalen over je baas altijd @bumperjim. Gek zo’n verhouding, lijkt me. Enne… zou je weten wat je wel wilt (afgezien van het geld)?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden