renaldo61 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61 Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 21 minuten geleden zei Mormel: Dagpact: renaldo61 Mormel Fonny🌞
MaryArt Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel Fonny🌞 MaryArt
alesto Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel Fonny🌞 MaryArt Alesto
Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen frummers, Goed geslapen, wat sta je dan lekker op 's morgens. Inmiddels zitten we echt midden in de herfst, ik geniet van al dat vallend blad, van al die kleuren... Afijn, tijd voor een bakje nu
Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel Fonny🌞 MaryArt Alesto Yvonne
lady jane Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) goeiemooiemorgen frummers ik zit braaf op de CV onderhoudsmonteur te wachten i.p..v. op weg naar de sauna die CV brandt amper de laatste jaren dus er zal vast weinig te doen zijn, dus ik hoop dat hij vroeg komt en zo niet dan is de docu van de Dalai Lama vanmiddag een mooie 2e keus lijkt me zo. En er is eindelijk een begin gemaakt om vrede voor Palestina/Israel te realiseren. Nou ik bof weer eens, word als eerste klant geholpen, dus straks met n uurtje vertraging alsnog de warmte opzoeken. Mn huis is aan kant, de belong komt er aan. 7 uur geleden bewerkt door lady jane rapilos reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ik heb niet goed geslapen, maar wat is er nieuw?
Kohtje Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 5 uur geleden zei renaldo61: Een nieuwe dag, nieuwe kansen. 1 uur geleden zei renaldo61: Ik heb niet goed geslapen, maar wat is er nieuw? Maandag 13 oktober 2025 is nieuw, inclusief kansen 5 uur geleden bewerkt door Kohtje
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ik was ergens ingedommeld en luid beginnen te snurken op een plaats waar ik het beter niet deed.
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden @Kohtje Het is nu al zeer lang dat ik op zijn zachts gezegd zeer slecht slaap.
Kohtje Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ja, dat weet ik, @renaldo61. Toch maar (weer) eens bespreekbaar maken bij je huisarts? Of zelf serieus wat onderzoek doen naar mogelijke oorzaken of naar foefjes om de slaap te bevorderen?
Emmy Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen, Ik kan wel een steuntje in de rug gebruiken en doe met jullie mee: Dagpact: renaldo61 Mormel Fonny🌞 MaryArt Alesto Yvonne Emmy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden