renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Voor mij persoonlijk heeft alleen maar een zeer harde aanpak gewerkt. Of dit forum daarvoor geschikt is? Nee. Maar dat wil niet zeggen dat een te zachte aanpak de juiste oplossing is.
renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik had vandaag kipfilet, rijst en groenten in een currysaus
Amalia Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 32 minuten geleden zei renaldo61: Voor mij persoonlijk heeft alleen maar een zeer harde aanpak gewerkt. Of dit forum daarvoor geschikt is? Nee. Maar dat wil niet zeggen dat een te zachte aanpak de juiste oplossing is. Iedereen heeft zijn eigen gebruiksaanwijzing, maar het wil er bij mij niet in dat zachte heelmeesters tegenwoordig de beste zijn.
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 19 minuten geleden zei Amalia: Iedereen heeft zijn eigen gebruiksaanwijzing, maar het wil er bij mij niet in dat zachte heelmeesters tegenwoordig de beste zijn. Kennelijk maak jij geen verschil tussen zacht en begripvol.
Amalia Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Natuurlijk wel. Een begripvolle behandelaar hoeft zeker niet zacht te zijn. Juist niet, zou ik zeggen.
knakker Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dat indelen in hard en zacht vind ik altijd wat ridicuul. Misschien dat er inderdaad mensen zijn waarbij ook na hun kindertijd een harde aanpak meer effect sorteert. Mij gaat het echter vooral om de inhoud. Daarbij mag alles luid en onomwonden worden gezegd en hou ik van scherpe discussies, maar de uitwerking ervan hangt eigenlijk maar zelden af het volume of het materiaal van de handschoenen van de heelmeester.
knakker Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Leuk om je weer eens te lezen @Musashi. Ik ben nog aan het nadenken over die ‘foert houding’. Een snelle Google zegt mij dat het betrekking heeft op de stoelgang, maar dat maakt de uitspraak er niet begrijpelijker op.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden