renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
knakker Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Mogge. Hernieuwd inzicht: telefoon niet meer op het nachtkastje leggen. De verleiding om even iets op te zoeken mondt uit in langdurig surfen en de kans op verder slapen is verkeken. Moeilijk hoor, dat maat houden. Maar hey: ik drink niet en ik rook niet. En daarbij is mijn dag zomaar gratis twee uur langer. 🙂 Alleen wat moet je in godsnaam doen om 5 uur in de ochtend? @Mormel: heel veel succes vandaag! 4 uur geleden bewerkt door knakker
Fonny Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61 Fonny🌞
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: renaldo61 Fonny 😊 MaryArt Mormel @knakker: bedankt en ook jij Renaldo61 Als je een beetje in een mooie streek zit is vijf uur prima om de dag te starten met een wandeling. Vandaag wat later opgestaan zodat er minder tijd is om mij zenuwachtig te maken, maar normaal start ik mijn dag met een wandeling. Zeker toen vrouw en stiefzoon hier nog woonde beschouwde ik die uurtjes voor zij opstonden als extra tijd die ik puur aan mezelf kon spenderen (wandelen, lezen, schrijven,...) alvorens de ochtenddrukte begon. Hoop dat iedereen met een fris hoofd aan de nieuwe week kan starten.
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Haha mooie streek of niet, om 5 uur zie je er niks van 😁 Ik vind surfen om 5 uur 's ochtends een volmaakt valide activiteit. De krant is er nog niet, de afwas is al gedaan, lawaai maken kan je niet, wat kan je anders?
Amalia Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 30 minuten geleden zei bumperjim: Haha mooie streek of niet, om 5 uur zie je er niks van 😁 Ik vind surfen om 5 uur 's ochtends een volmaakt valide activiteit. De krant is er nog niet, de afwas is al gedaan, lawaai maken kan je niet, wat kan je anders? Als je in de bebouwde kom woont kun je prima wandelen en als er vrijliggende fietspaden zijn kun je prima fietsen. In ieder geval als je een man bent . karin123 reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) goeiemooiemorgen frummers 5 uur 's ochtends is en blijft voor mij bedtijd. als slapen echt niet lukt lees ik wat of ga op mijn fakirmatje liggen slaap je niet, dan rust je toch is niet voor niets een veelgebruikte uitdrukking geworden denk ik dan maar. pc of tel, daar denk ik niet eens aan, dat zou mij echt storen lijkt me. eens per tig jaar sta ik dan op en maak een kop kruidenthee en lees wat in de kamer, en dan na 1/2 uurtje terug mn bed in, maar ik kan me niet heugen wanneer dat was. Te koud ook denk ik. 1 uur geleden bewerkt door lady jane
Yvonne Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden Dagpact: renaldo61 Fonny 😊 MaryArt Mormel Yvonne
Yvonne Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden Goedemorgen frummers. Wat een heeeerlijke dag was het gisteren. Lekker in de tuin kunnen zitten met het bezoek, ik heb zomaar het gevoel dat dit de laatste dag met warm weer was. Maakt niet uit, genieten kan ook binnen... Een bakje nu maar even...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden