renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
knakker Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Mogge mensen. Vanochtend vrij zodat ik naar de wedstrijd van mijn oudste zoon kan kijken. Zo mooi, voor het eerst in zijn leven is hij fanatiek. Ik moedig dat enorm aan, want het is een eigenschap die ik bij mezelf mis. Daarna ga ik naar de stad voor plakken chocola. Het mag, want het is weekend. Wel een weekend dat ik voornamelijk moet werken. Maak er een mooie dag van mensen. En hou het droog. MaryArt reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ik was dikwijls fanatiek bezig, spijtig genoeg dikwijls in verkeerde dingen.
Mormel Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel Goedemorgen allen. Vandaag geven ze droog bij zachte temperaturen dus ideaal om nog wat in de tuin te werken. Ga mijn dag beginnen met een rondje zwerfvuil te rapen zodra het licht is. Heb het twee weken niet kunnen doen en dus het is eigenlijk wel nodig. MaryArt en Zbb reageerden hierop 1 1
knakker Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Wat een nobele bezigheid Murmel. Ik hoor zojuist het plofje van de zaterdagkrant op de deurmat. Mooie dingen. Ik klauter uit bed om mijn dag te beginnen met krant en thee. Kukicha.
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) goeiemooiemorgen frummers eerst zwemmen en dan naar de open dag van azc waar dochter werkt een waar ook van alles gebeurt, maar waar geen geweld wordt verwacht vandaag. Gisteren naar Put your soul on your hand and walk. Ongeveer 10 gasten, die allen aangedaan naar buiten kwamen. Het verhaal van 1 persoon komt meer binnen dan de dagelijkse ellende rond Palestijnen op TV en media. In de avond naar John & Yoko, waar soortgelijke dingen de hippiejaren tekenden, protesten tegen discriminatie en bedreigingen, geweld en oorlogen, Vietnam, politieke schandalen "enge" presidenten. En ik de liedjes die ik vroeger meezong, nu pas goed begrijp. tsssssssss.......................... en ook hier slechts 9 gasten. 5 uur geleden bewerkt door lady jane
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen voor mijn doen, wat word je dan gelijk een stuk fitter wakker Nog geen zon, maar dat gaat helemaal goed komen vandaag. Eerst een bakje
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel MaryArt Yvonne
Lika Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen. Gisteren naar Diek de Wachter geweest. Psychiater in Leuven. Hij heeft ook veel geschreven. Hij werd geïnterviewd op het podium. Was mooi. Verbinding, contact met elkaar en luisteren. Dat ‘ont’psychiatriseert ons allen. lady jane reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen allemaal, De straten waren nat vanochtend. Weet niet of het nu geregend hebt of dat het mist was. De kleine wolbaal (hondje) ligt aan mijn voeten. Het is nog steeds een kleine drukte maker Vanmiddag werken in het winkeltje De dag is zo weer om !
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Lika: Goedemorgen. Gisteren naar Diek de Wachter geweest. Psychiater in Leuven. Hij heeft ook veel geschreven. Hij werd geïnterviewd op het podium. Was mooi. Verbinding, contact met elkaar en luisteren. Dat ‘ont’psychiatriseert ons allen. Woon jij dan in de buurt van Leuven, als ik dat mag vragen?
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Sinds lang weer eens naar het OC(Ontmoetingscentrum) geweest. Het was niet meer open in het weekend, maar nu komen de mensen van Hestia het open houden in het weekend.
Okkie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 Mormel MaryArt Yvonne Okkie Ik ga vandaag zwemmen met mijn kindjes van 6 en 7, inclusief oma. Vanavond uit eten.. leuke dag!
Freekie Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden Goedemiddag, Ik heb er maar een rustig dagje van gemaakt.. Is ook nodig zo blijkt.. Vanochtend met mijn vader zijn website bezig geweest wat al een tijdje zat te sudderen in mijn hoofd. Ik heb gemaakt wat ik wilde maken, maar geen puf/zin om het ook nog te testen, dus dat voor een andere keer.. De hoofdpijn is een uur geleden ook begonnen.. Dus waarschijnlijk al weer te veel gedaan.. Nu maar met een fles koud water, het bad in thuis. Afgelopen week op een geslaagde date geweest sinds 6 jaar en dat maakt ook het nodige los wat betreft emoties/gedachten. Het was leuk maar zij zit nog met haar ex in 1 huis, vanwege het woning tekort.. Dus ondanks mijn emoties probeer ik met beide benen op de grond te blijven staan, wat ook niet makkelijk is.. Een bewogen week, in de goede richting, alhoewel ik mij vandaag niet heel fantastisch voel... Maar het valt ergens tegen, terwijl ik weet dat dit een super goede stap voorwaarts is
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden