MaryArt Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goeiemorgen allemaal Dagpact: MaryArt
knakker Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Mogge. Hele weekend vrij. We gaan vandaag dingen doen met het gezin. Ik ben eigenlijk best blij dat dit nog kan na alle gedonder. Korfbalwedstrijd kijken van jongste. Kleding kopen voor puberzoon. Dat is altijd een hachelijke onderneming, maar daardoor ook zeer vermakelijk. Ik ben dol op pubers. Die fascinerende combinatie van stoere onafhankelijkheid met tegelijkertijd die gruwelijke onzekerheid over alles. Spirit reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goeie morgen MaryArt. Vanwaar deze naam? Moggel Knakker. Fonny reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden goeiemooiemorgen frummers Renaldo heb je je verslapen?
MaryArt Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden @bolletje Ik vond Kunsie niet meer bij me passen. Deze naam vind ik veel mooier en ligt heel dicht bij mijn eigen naam. Fonny reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Gisteren naar de plasmabank geweest. Voor mijn gevoel overdreven veel water vooraf en erna gedronken, en dat scheelt een stuk in de duizeligheid en vermoeidheid. Soms kan het heel simpel zijn. Vandaag verder ploeteren in het simplisme. Ik ben een boek aan het lezen dat Tiny habits heet, dat gaat over het veranderen van gedrag in kleine stapjes. Het gaat niet om wilskracht, maar om klein beginnen en daarbij een goed gevoel krijgen, aldus de schrijver. Spirit reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 2 uur geleden zei MaryArt: Goeiemorgen allemaal Dagpact: MaryArt Fonny 🌞 Â
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Als ik de supermarkt binnenkwam dacht ik. "Waarom geef je niet toe? Het staat er hier vol van en recht voor U" Ik denk dat de aanleiding een gesprek met mijn psychologe eerder op de dag was. Die wil dat ik terug contact opneem met mensen waar ik al meer als twintig jaar niet meer mee gesproken heb. Waarom zouden die met mij weer willen spreken?Â
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: MaryArt Fonny 🌞 okkie Spirit
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden De rustdag gisteren heeft me goed gedaan. Vandaag wel wat plannen. In ieder geval de boodschappen. Lang winkelen of op een markt slenteren, doe ik nog maar niet. Vanmiddag wel proberen om wat te wandelen. Kijken hoe mijn sportschoenen nu zitten. Kijken of ik het rondje kinderboerderij haal. Het schijnt te gaan regenen. Van mij mag het ook wel wat koeler worden. Heb het wel gehad met de zomer. Op naar het najaar! Gezellig! Heeft ook altijd wel weer wat! Ik wens iedereen een fijne en vooral droge dag, zoals we dit noemen. Alcohol heeft bij mij nog nooit iets opgelost. Alleen mijn hersenen. Maar verzopen hersencellen, schijnen toch wel weer terug te komen. Zolang ik die ene maar laat staan. karin123 reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: MaryArt Fonny 🌞 Okkie Spirit YvonneÂ
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Als ik de supermarkt binnenkwam dacht ik. "Waarom geef je niet toe? Het staat er hier vol van en recht voor U" @renaldo61, ik hoop écht dat je niet hebt toegegeven... Dat je niet op het dagpact staat simpelweg omdat je dat vergeten was.... Laat alsjeblieft wat van je horen.... Een 'goedmiddag' frummers. Ik ben vanmorgen gewoon vergeten hier even binnen te wippen. Maar zo in het begin van de middag kan ook wel. Hier is het heerlijk weer... nog even nagenieten, dus straks weer lekker naar buiten. Ik heb bijgelezen, maar ben alles al weer vergeten na dat berichtje van Renaldo. Ik hoop zo vreselijk dat hij niet aan de verleiding heeft toegegeven... Straks nog maar een keertje kijken wat iedereen heeft geschreven. Ben wel even aan een bakje toe.Â
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: MaryArt Fonny 🌞 Okkie Spirit Yvonne renaldo 61 karin123 reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 10 minuten geleden zei Yvonne: @renaldo61, ik hoop écht dat je niet hebt toegegeven... Dat je niet op het dagpact staat simpelweg omdat je dat vergeten was.... Laat alsjeblieft wat van je horen.... Ik vecht nog met veel @Yvonne. Mijn psychologe zou moeten helpend zijn. Ze bedoeld het misschien goed. Het ging over het uitbreiden van mijn vrienden/ kennissenkring. Buiten op dit forum praat ik alleen maar met mensen die dit vanwege hun beroep doen. Ik wilde de banden met sommige mensen niet doorknippen, ze hebben ze zelf doorgeknipt. Verder heb ik groot gevoel dat ik gewoon door iedereen genegeerd wordt. Vanmiddag had ik puree, kotelet en bladspinazie, met wat pickles. Zelf bereid.Â
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden