Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Mogge. Hele weekend vrij. We gaan vandaag dingen doen met het gezin. Ik ben eigenlijk best blij dat dit nog kan na alle gedonder. Korfbalwedstrijd kijken van jongste. Kleding kopen voor puberzoon. Dat is altijd een hachelijke onderneming, maar daardoor ook zeer vermakelijk. Ik ben dol op pubers. Die fascinerende combinatie van stoere onafhankelijkheid met tegelijkertijd die gruwelijke onzekerheid over alles.ย 

Geplaatst

Gisteren naar de plasmabank geweest. Voor mijn gevoel overdreven veel water vooraf en erna gedronken, en dat scheelt een stuk in de duizeligheid en vermoeidheid. Soms kan het heel simpel zijn. Vandaag verder ploeteren in het simplisme.

Ik ben een boek aan het lezen dat Tiny habits heet, dat gaat over het veranderen van gedrag in kleine stapjes.ย Het gaat niet om wilskracht, maar om klein beginnen en daarbij een goed gevoel krijgen, aldus de schrijver.

Geplaatst

Als ik de supermarkt binnenkwam dacht ik. "Waarom geef je niet toe? Het staat er hier vol van en recht voor U" Ik denk dat de aanleiding een gesprek met mijn psychologe eerder op de dag was. Die wil dat ik terug contact opneem met mensen waar ik al meer als twintig jaar niet meer mee gesproken heb. Waarom zouden die met mij weer willen spreken?ย 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...