bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nooit een schattige hond nemen. Levert alleen maar problemen op 🤣🤣🤣 Net als een te mooie vrouw.Â
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 39 minuten geleden zei MaryArt: Mijn idee over het minder schrijven op de dagdraad is dat mensen, waaronder ikzelf, eerder een emoticon plaatsen over wat ze van iets vinden. Dat is snel en toch leuk voor de schrijver van een stukje. Maar daardoor word er verder veel minder gereageerd dan vroeger en valt de boel dus eerder stil. Ik doe hier zelf ook vaak aan mee. Ik kijk al mijn schrijfsels na en klik elke emoticon aan. Zelf plaats ik ook vaak alleen maar een emoticon in de hoop dat de schrijver het nakijkt. Oeh ja, emoticons. Eigenlijk vind ik dat een teken van taalarmoede. Maar ik ben er in geringe mate ook aan mee gaan doen uit zwakte en vanwege de tijdsgeest. Maar wat mij betreft zouden ze per direct mogen worden afgeschaft. Kohtje reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden haha, ja, wegens taalarmoede geen woorden maar een like voor jou, @Oskar. Wat betreft de rust hier op het forum denk ik gewoon dat als hier niet (direct) de reactie komt die men misschien wenst, de mensen hun 'heil' zoeken op de social media.Â
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 14 minuten geleden zei Kohtje: haha, ja, wegens taalarmoede geen woorden maar een like voor jou, @Oskar. Wat betreft de rust hier op het forum denk ik gewoon dat als hier niet (direct) de reactie komt die men misschien wenst, de mensen hun 'heil' zoeken op de social media. Denk dat die quick fix zeker meespeelt. Was hiervoor actief op enkele grotere fora en daar klaagden de leden ook steen en been dat het rustiger was tegenover tien/twintig jaar geleden. Daarnaast is dit forum nogal specifiek qua onderwerp, denk dat er misschien een handvol topics zijn die niet over alcohol gaan (of heb ik zoveel gemist), dus dan is het vrij logisch dat je minder reacties/deelnemers hebt.Â
renaldo61 Geplaatst 8 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 minuten geleden Deze middag had ik Ajuinsoep, macroni met kaas en hesp
renaldo61 Geplaatst 4 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 minuten geleden (bewerkt) Volgens mij vervelen mensen zich veel te snel op dit forum omdat er te weinig beweging is. Een vicieuze cirkel dus. Ook heb ik al dikwils geplaatst, het is hier niet anders als bij de AA. Mensen komen, sommige zijn geholpen, maar de meerderheid hervalt en schaamt zich waarschijnlijk om nog veel te plaatsen. Ook denk ik persoonlijk dat de huidige indeling een grote fout is. 4 minuten geleden bewerkt door renaldo61
renaldo61 Geplaatst 2 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 minuten geleden Goed dat je weer op het dagpact staat @Mormel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden