Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Lekker aan het wandelen vanmiddag met de hond.Zoek vaak wat onbegaanbare paadjes in de natuur, maar dat is me vanmiddag duur komen te staan. Op een gegeven moment, struikel ik over een boomwortel en klapt mijn voet dubbel. Zag even sterretjes van de pijn en de schrik. Ik moest ook nog 10 minuten naar huis strompelen. Heb het gelijk maar gekoeld en nu afwachten tot mijn lief straks thuis is. Wil er toch even naar laten kijken bij de HAP.Baal natuurlijk als een stekker. lady jane reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Mijn beide begeleidsters van Hestia zijn vanaf vandaag voor een tijd afwezig. De ene heeft een lang verlof, de andere zit nog steeds met de gevolgen van een brandwonde die ze aan de uitlaat van haar moto opliep. Blijkbaar wil haar wonde niet goed genezen en is ze daardoor opgenomen in een ziekenhuis. Hoelang weet ik niet. Maandag krijg ik wel een vervanging om me te helpen aan te melden bij het CGG. Maar een vaste vervanging is niet voorzien. 3 uur geleden bewerkt door Claudius
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: Mormel Claudius Kunsie Luz Yvonne IJsvogel De eerste regel van de AA vergeten, nml. dat het een 24u programma is. Hoofd zat vol met frustraties over de AA vergadering van dinsdag en spanningen over een nieuwe job waar ik volgende week kan starten, beide irrelevant voor vandaag, want vandaag was best een goede dag, en toch bezweken. Oprechte vraag: is het voor de leden hier lastig als ik of iemand anders hier pen wanneer er drank in het spel is? Enerzijds wel de behoefte om te ventileren, maar langs de andere zijde wil ik voor anderen hun veilige haven niet verpesten.
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Als het lastig is voor iemand dan kan die persoon dat melden. Voor mij hangt het meer om hoe jij schrijft/bent als je dronken bent. Er zijn in het verleden mensen geweest met een echt kwade dronk en dat heeft heel veel onrust en emoties opgeleverd. Is het te gek, dan kun je waarschuwingen of zelfs een ban krijgen. Maar ik kan me ook indenken dat je juist wilt leren van een uitglijder/terugval. En delen = helen, schreef onze Rudy altijd, dus daar is het forum juist voor. Spirit reageerde hierop 1
Amalia Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 35 minuten geleden zei Mormel: Hoofd zat vol met frustraties over de AA vergadering van dinsdag en spanningen over een nieuwe job Volgende keer kun je ook overwegen bij frustraties en spanningen een eind te gaan hardlopen, fietsen of desnoods wandelen. Om uit je hoofd te geraken. Dat werkt uiteindelijk beter dan de quick fix (die helemaal geen fix is) uit de fles te halen. Spirit reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Mij maakt het niet uit of iemand gedronken heeft of niet. Het zou misschien wel sommige kunnen aanzetten om zelf te drinken. Alchohol drinken lost natuurlijk niets op, het maakt de problemen alleen maar erger. Morgen een nieuwe dag.
Spirit Geplaatst 12 minuten geleden Rapport Geplaatst 12 minuten geleden Het grote smoezenboek @Mormel. Er is altijd wel een rede te bedenken om te drinken. Jammer, je was best gemotiveerd, dit keer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden