Claudius Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alchohol drinken, want als ik een glas drink, drink er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alchohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Freekie Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden Goedemorgen, Koffie!! Dagpact: Claudius Kunsie Freekie
Claudius Geplaatst 32 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 32 minuten geleden Sinds mijn gesprek van gisteren met mijn psychiater voel ik me veel beter. Ik had ook een gesprekje met mijn laatste ergo therapeuten. Het zijn alle twee vriendelijke jonge vrouwen. Ook met een van mijn begeleidsters had ik een gesprekje. Ik heb niet meer het gevoel dat er mij nog zinloze dingen opgelegd worden. Of gaan opgelegd worden. En dan heb ik het over de fysieke thuishulp.
Mormel Geplaatst 29 minuten geleden Rapport Geplaatst 29 minuten geleden Dagpact: Claudius Kunsie Freekie Mormel
Luz Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Geplaatst 21 minuten geleden Dagpact: Claudius Kunsie Freekie Mormel Luz
Yvonne Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Geplaatst 10 minuten geleden Goedemorgen frummers. Het belooft weer een mooie dag te worden, fijn. Een bakje nu eerst maar even. Wat een mooi bericht @Claudius, opluchting, mooi man.
Yvonne Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Geplaatst 10 minuten geleden Dagpact: Claudius Kunsie Freekie Mormel Luz Yvonne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden