Claudius Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen iedereen. volgens de verpleging heb ik goed geslapen ik moet nog tot deze middag in het ziekenhuis blijven voor leren te werken met het apparaat
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen @Kunsie64, @Claudius en alle andere frummers, 'volgens de verpleging' ... en volgens jou? Maar goed, je hebt de nacht elders in ieder geval weer overleefd. Nu nog de instructies en dan kun je gelukkig naar huis. Bakje eerst even maar. Voor alle zekerheid: zet jij je ook op het dagpact @Claudius? 1 uur geleden bewerkt door Yvonne
Claudius Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Jawel @Yvonne kopieer en plak lukt me niet zo goed met de telefoon.
Claudius Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het uitzicht vanuit mijn venster is niet zo mooi. Ook vanbuiten ze de kliniek eruit als een bouwwerf. Ik heb hier in een ver verleden nog gewerkt . Toen er nog overal in de kliniek alchohol was. Yvonne reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden Dagpact: Kunsie Yvonne Claudius
Bob Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden Ik heb ook ervaring met zo'n CPAP hulp bij slaapapneu, @Claudius. Het was bij mij wel even wennen en uitproberen welk masker het beste werkte maar uiteindelijk kreeg ik inderdaad veel betere nachtrusten en was ik overdag niet meer zo moe. Ik hoop dat het jou ook gaat helpen.
lady jane Geplaatst 12 minuten geleden Rapport Geplaatst 12 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers vanavond naar Herman van Veen voelt als leuk-spannend, net als vroeger toen ik zo idolaat was. Destijds moeder, zussen en broers mee nu kinderen, schoondochter en 2 vrienden. Hij is 80 inmiddels. Wat een bikkel.
Yvonne Geplaatst 7 minuten geleden Rapport Geplaatst 7 minuten geleden Leuk!!!! Wij zijn een jaar of twee geleden nog geweest. Destijds met mijn moeder ook, later een paar keer met Kees, twee jaar geleden met Kees en de dochters... Grandioos
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden