Claudius Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeiemorgen iedereen. volgens de verpleging heb ik goed geslapen ik moet nog tot deze middag in het ziekenhuis blijven voor leren te werken met het apparaat karin123 en Fonny reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen @Kunsie64, @Claudius en alle andere frummers, 'volgens de verpleging' ... en volgens jou? Maar goed, je hebt de nacht elders in ieder geval weer overleefd. Nu nog de instructies en dan kun je gelukkig naar huis. Bakje eerst even maar. Voor alle zekerheid: zet jij je ook op het dagpact @Claudius? 3 uur geleden bewerkt door Yvonne Fonny en karin123 reageerden hierop 1 1
Claudius Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Jawel @Yvonne kopieer en plak lukt me niet zo goed met de telefoon.
Claudius Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Het uitzicht vanuit mijn venster is niet zo mooi. Ook vanbuiten ze de kliniek eruit als een bouwwerf. Ik heb hier in een ver verleden nog gewerkt . Toen er nog overal in de kliniek alchohol was. Yvonne en Fonny reageerden hierop 1 1
Bob Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik heb ook ervaring met zo'n CPAP hulp bij slaapapneu, @Claudius. Het was bij mij wel even wennen en uitproberen welk masker het beste werkte maar uiteindelijk kreeg ik inderdaad veel betere nachtrusten en was ik overdag niet meer zo moe. Ik hoop dat het jou ook gaat helpen. Fonny reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden goeiemooiemorgen frummers vanavond naar Herman van Veen voelt als leuk-spannend, net als vroeger toen ik zo idolaat was. Destijds moeder, zussen en broers mee nu kinderen, schoondochter en 2 vrienden. Hij is 80 inmiddels. Wat een bikkel. Fonny reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Leuk!!!! Wij zijn een jaar of twee geleden nog geweest. Destijds met mijn moeder ook, later een paar keer met Kees, twee jaar geleden met Kees en de dochters... Grandioos lady jane en Fonny reageerden hierop 2
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 57 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact: Kunsie Yvonne Claudius Fonny🌞
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Leuk vooruitzicht @lady jane! Veel plezier. enne @Claudius: ik hoop dat je het juiste apparaat vindt! lady jane reageerde hierop 1
Amalia Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 34 minuten geleden zei lady jane: vanavond naar Herman van Veen voelt als leuk-spannend, net als vroeger toen ik zo idolaat was. Hij is 80 inmiddels. Wat een bikkel. Ik vind het een humorloze zelfingenomen gladde aal zonder relativeringsvermogen . Smaken verschillen. Rosee reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) gelukkig maar @Amalia stel dat we allemaal hetzelfde dachten en vonden wat zou het saai worden 1 uur geleden bewerkt door lady jane Amalia reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik denk zelf dat ik vannacht al beter geslapen heb. Anders dommel ik gewoonlijk de laatste tijd al in tijdens een vergadering. Nú niet karin123 reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden