Claudius Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius karin123 reageerde hierop 1
Kunsie64 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goeiemorgen allemaal, Ik ga straks fietsen richting Soest en daar ergens kamperen in de bossen voor een nachtje. Morgen onder Amsterdam door en via de kust weer terug. Het word prachtig weer om te fietsen dus ik neem het er nog maar van! Het zal wel loeidruk zijn op de campings want het is nog hoogseizoen en reserveren doe ik nooit. Maar uit ervaring weet ik dat er altijd wel een gaatje is voor één persoon met een trekkerstentje en een fiets. Nou we gaan het zien en beleven! Spirit, Momentum en karin123 reageerden hierop 3
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Haha ik moet meteen aan mn dochter denken die op een camping werkt, die me zei "Die mensen die zonder reservering met een trekkerstentje komen aanzetten, die negeren je volledig als je zegt het is vol, ze denken altijd dat er plaats voor hun is". Terwijl een camping gewoon een maximaal aantal plaatsen heeft in de vergunning, ivm de brandweer en het comfort van iedereen. Op een gegeven moment kan er gewoon niemand bij ook al is er ergens nog 3 vierkante meter zonder tent. Maar dat terzijde, ik hoop dat er voor jou wel een plekje over is 😁 Kunsie64 en Spirit reageerden hierop 1 1
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen frummers. Ik heb voor mijn doen goed geslapen. Vandaag een relatief rustige dag én mijn bolletjes wol worden bezorgd als tante pos zich aan haar woord houdt Eerst maar even een bakje nu
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dagpact: Claudius Kunsie Mormel Yvonne
Rosee Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen, stranddag vandaag, zin in. Hopelijk is het fietsen te doen met de hitte @Kunsie64en is er nog plek op de camping. Kunsie64 reageerde hierop 1
Kunsie64 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) @bumperjim helaas is alles idd veel zakelijker geworden. Een jaar of 10 geleden was het nog een stuk gemoedelijker. Er was toen voor fietsers en wandelaars altijd een plekje. Ik rekende dan vaak af zonder inschrijving, dus waarschijnlijk ging het zo de broekzak in van de beheerder. Heb ik totaal geen probleem mee. Maar ik heb vorige week een camping gebeld en die dame zei dat er zeker een plekje was, ik hoefde niet te reserveren, dus ik maak me geen zorgen! Dat was overigens een willekeurige camping. Dus niet een waar ik naar toe fiets want ik heb nooit vaste plannen. 6 uur geleden bewerkt door Kunsie64 bumperjim reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: Claudius Kunsie Mormel Yvonne Mariposa
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goedemorgen allemaal, fris en fruitig opgestaan. Een nieuwe dag, nieuwe uitdagingen. We gaan ervoor. 😊 Spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden goeiemooiemorgen frummers het regent hier waarempel. Niet erg natuurlijk want straks breekt die koperen ploert weer door en wordt het een meedogenloze hittedag. Na de borstenpletbus mag ik naar het strand en als de andere drie mensen genoeg moed overhouden gaan we ook nog beachvolleyen vanavond. @Kunsie64 genoeg water drinken he, ook al maak je fietsend wind, je zweet gestaag door.(weet je allemaal vast al). @Rosee ook lekker naar t strand, wel oostenwind, maar dicht aan het water is het altijd het best en dan gaan we maar vaak het gezonde natte zilt opzoeken he, de tempertuur is nu op zn best in zee. En ons strand wordt elk jaar rustiger doordeweeks.
Claudius Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hier heeft het ook enkele druppels geregend maar ze voorspellen wat anders, zeer warm.
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Op de parkeerplaats van de apotheek. De vlinder is weer thuis en ze is ziek, flinke angina. De dorpsapotheek hier is zo groot als een dorpse Albert Heijn in Nederland. Terwijl ik hier zit te wachten staat er iemand zo knetterhard te hoesten en te rochelen. Verder is er straks 43 graden voorspeld. Het zwembadje komt goed van pas maar midden op de middag is het ook daar nog te heet voor 🥵 Geen weer voor alcohol. Spirit en karin123 reageerden hierop 1 1
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedenmorgen @Lika. Wat avontuurlijk @Kunsie64, hoop dat ze nog een plekje voor je hebben. Het weekendje in mijn huisje heeft me goed gedaan. Wel weer even slikken, als je ineens bemerkt, dat je ineens andere beneden en bovenburen hebt. Waarschijnlijk is mijn buuf van boven overleden .Vrouwtje alleen, die altijd vroeg of ik geen last van haar had, omdat ze snachts wel eens de WC doortrok. Mijn andere buurvrouw huilend in mijn armen, dat ze mij zo mist. Mijn kordate buurman aan de deur, ook voor een praatje. Die man heeft me zo goed geholpen, toen het niet goed met mij ging. Moest het allemaal even laten bezinken. Nu weer over tot de orde van de dag. Mijn kleindochter komt logeren. Gezellig, want manlief moet weer 3 dagen ploeteren in de garage. Kapotte auto's weer heel maken. Wens ik iedereen hier nog een fijne dag. Hou het hoofd koel en veel drinken. Uhmm... Ijsthee...
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ohh, sterkte voor Vlinder @bumperjim. ik ben een beelddenker, dus zie zo'n tafreeltje bij zo'n dorpsdokter helemaal voor me.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden