Claudius Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alchohol drinken, want als ik een glas drink, drink er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alchohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius karin123 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden Verassing , weer eens te weinig geslapen.
Mormel Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Sluit weer aan. (praktisch vraagje, is het dan de bedoeling dat ik de tekst kopieer en mijn naam toevoeg?) Mijn wekker staat elke dag op 5u maar vandaag de derde dag op rij dat ik tussen 2 en 4 wakker.
Kunsie64 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goeiemorgen allemaal, Hier nog zo een...bovendien last van een vervelende mug die de hele tijd boven mijn hoofd zoemde. Ik ben begonnen aan een hobby die eigenlijk voor de herfst en wintermaanden bedoeld was. Ik beschilder terra cotta potten om te verkopen in een hele leuke kast langs de weg. Dat heb ik jaren geleden ook gedaan maar door lichamelijke ongemakken was ik er mee gestopt. Ik ga ook nog een nieuwe kast bouwen want die ander was oud en af. Die moet voor Kerstmis klaar zijn omdat ik dan leuke kerststukjes wil verkopen. Aangezien de zomer niet echt warm is ben ik dus al een paar weken aan het schilderen wat ik ontzettend leuk vind. Maar is was liever wat meer gaan fietsen met een lekker zonnetje.
Kunsie64 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden @Mormel Ja,, je kan idd de tekst kopiëren en jouw naam er bij zetten.
Claudius Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden Omhoog, er is weer iemand reclame aan 't spuien.
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dat is niet een iemand, dat is een bot (https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bot_(computerprogramma)). Daarom is het ook nutteloos erop te antwoorden. Het zou wat moeilijker moeten zijn hier een account aan te maken 🫤
Fonny Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 2 uur geleden zei Kunsie64: Dagpact: Claudius Kunsie Mormel Fonny 🌞
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen frummers. Een zonnetje alweer, fijn. en een bakje, ook fijn.
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: Claudius Kunsie Mormel Fonny Yvonne Kunsie64 reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) goeiemooiemorgen frummers @Kunsie64, ik heb me vd week aangemeld bij de Nivon en ga eind aug. en eind okt met trein en vouwfiets 2 van die natuurvriendenhuizen bezoeken en hun omgeving verkennen. Dankzij Bobs reizen en jouw enthousiast fietsen ben ik na jaren weifelen ook weer in de actie gegaan. Uit de comfortzone van eigen bed en bedoeninkje! 5 uur geleden bewerkt door lady jane rapilos en Kunsie64 reageerden hierop 2
Mormel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Over hobby's gesproken. Sinds ik vorige jaar echt ben begonnen pogingen te ondernemen met drinken probeer ik er een vaste gewoonte van te maken om 's morgens na een kop koffie en te roken, een uurtje te gaan wandelen. De laatste maanden lukt dat eigenlijk altijd (behalve als ik de dag daarvoor gezopen heb), vind het alleen spijtig dat ik op mijn eentje wandelen doodsaai vind. Muziek en podcasts zijn voor mij geen optie omdat ik ook naar de natuur wil luisteren. Een ding dat ik jaren geleden al ontdekt heb om wandelen aangenamer te maken is ondertussen zwerfvuil rapen (mooimakers in België), dus dat doe ik tegenwoordig wekelijks, maar kan ik natuurlijk niet elke dag doen. Gisteren heb ik dan de app obsidenty gedownload en er vandaag voor de eerste keer mee gaan wandelen. Goed het wandelen is wat trager, maar wat leuk om ondertussen meer te leren over planten en beestjes. Vond het altijd al een groot gebrek aan kennis bij mij dat ik weinig wilde planten kan herkennen, maar als ik deze app enkele jaren blijf gebruiken denk ik wel dat daar verandering in komt. Sorry, voor het lange bericht. Prettige dag iedereen. bumperjim, lady jane, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden leuk juist @Mormel en ook drank gerelateerd want hoe belangrijk is het niet om nieuwe gewoontes aan te leren i.p.v. maar je brein rond drankverleidingen te laten cirkelen. Wat je aandacht geeft groeit! Niet alleen de plantjes dus. wandelze! rapilos reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 21 minuten geleden zei Mormel: Sorry, voor het lange bericht. Geen sorry zeggen hoor. Plemp zoveel neer als je wilt. Kunsie64 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Ik heb gezellig de auto gecrasht vanochtend 😬 of nou ja gecrasht, ik ging ergens parkeren in een grasveld om de hond uit te laten en ik reed over een enorme boomstronk die net ff hoog genoeg was. De voorkant zit in elkaar, de aircoradiateur waarschijnlijk naar zn grootje want die zit heel laag. Dat weet ik omdat ie net vervangen is 🤣 Verder rijdt het normaal maar er schraapt allerlei plastic over de weg. Eerste keer in 30 jaar. Dat dan weer wel. Nou mogen we op vakantie in de Clio en daar past niet alles in. Eerst maar even koffie dan 5 uur geleden bewerkt door bumperjim Kunsie64 en Spirit reageerden hierop 2
Kunsie64 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Leuk @lady jane !! Ga je dan voor een paar nachten en kunnen er spullen mee op je fiets? Ik vroeg me wel eens meer af waarom je gestopt bent met het fietsen en kamperen. Je bent volgens mij nog sportief genoeg van wat ik zoal van je lees.
YvonneQ Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden leuk jullie te lezen, ben nog te moe om te reageren fijne dag in ieder geval! karin123 reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Nou @Kunsie64 ik begin met 4 en 5 nachten op een bed in het huis zelf. Ik heb geen kampeeruitrusting meer en vind dit al een heel avontuur. Dus ik hoef niet heel veel mee te sjouwen, ik heb een lichtgewicht rugzak. Enkel kleding, lakens en een pak koffie haha. Nee ik moet het nog uitzoeken hoor. Maar ik start dus luxe. En als het dit najaar bevalt kan ik komend voorjaar altijd nog overstappen op kamperen. Maar qua weer vind ik dit ook wel zo veilig. En tent en alles mee op een vouwfiets lijkt me ook teveel belasting voor zo'n licht fietsje. Dan schaf ik eerder nog een el.fiets om meteen heel Ned. te doorkruisen tzt. Kunsie64 reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden goedemorgen allemaal, Hondje al twee keer uitgelaten Ze doet het goed gelukkig, maar blijft bewerkelijk natuurlijk. Nu, na het oppasadres, hier thuis maar eens aan de slag. Vriend komt straks even op de koffie en hondje knuffelen 😊 Beddengoed zit al en de machine. Vogelkooi verschonen (is ook uit logeren geweest) En een hele berg boodschappen doen. @YvonneQ Welkom. Vervelend dat je zo moe bent. Schrijf gerust van je af als je wilt. @lady jane Ik heb een vriendin die ook lid is van de nivon. Jij vind het luxe, maar ik zou het juist wat primitief vinden 🙈 Kunsie64 reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Wat balen van je auto @bumperjim, Kost toch altijd weer een hoop geld,tijd en energie Welkom @Mormel, jij bent hier ook nog niet zo lang toch ?. Nou mensen, ik ga eens wat nuttigs doen
Freekie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen, leuk allemaal nieuwe namen op het forum Het is mijn eerste vakantiedag vandaag, de kinderen worden om 11 uur gebracht. Ik heb een wasmachine aangezet, gestofzogen en nu aan het wandelen... Om mijn spanning er wat af te laten glijden. Ex moet de ID kaarten van de kinderen meenemen en een toestemmings formulier ondertekenen voor de vakantie volgende in België.. Ben benieuwd hoe moe de kinderen zijn... Dagje thuis is denk ik geen overbodige luxe rapilos reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei bumperjim: Verder rijdt het normaal maar er schraapt allerlei plastic over de weg. Hè wat vervelend @bumperjim. Ik had zoiets eens tijdens een vakantie in Marokko bij een gemeen hoge stoeprand. Ik heb toen die plastic afdekplaat provisorisch met duct tape weer vastgezet en het na thuiskomst bij de garage laten repareren. Hopelijk valt het bij jou ook mee met de schade. 3 uur geleden bewerkt door Bob duct tape spelling bumperjim reageerde hierop 1
Amalia Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ducttape, yes! Altijd mee op vakantie. Hoe vaak ik daar al geen baat bij heb gehad ! Spirit en karin123 reageerden hierop 1 1
Bob Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers @Kunsie64, ik heb me vd week aangemeld bij de Nivon en ga eind aug. en eind okt met trein en vouwfiets 2 van die natuurvriendenhuizen bezoeken en hun omgeving verkennen. Dankzij Bobs reizen en jouw enthousiast fietsen ben ik na jaren weifelen ook weer in de actie gegaan. Uit de comfortzone van eigen bed en bedoeninkje! Leuke vakantieplannen, Jane. ik ben benieuwd naar je ervaringen straks. 3 uur geleden bewerkt door Bob lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden