Claudius Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alchohol drinken, want als ik een glas drink, drink er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alchohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Claudius Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Verassing , weer eens te weinig geslapen.
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Sluit weer aan. (praktisch vraagje, is het dan de bedoeling dat ik de tekst kopieer en mijn naam toevoeg?) Mijn wekker staat elke dag op 5u maar vandaag de derde dag op rij dat ik tussen 2 en 4 wakker.
Kunsie64 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeiemorgen allemaal, Hier nog zo een...bovendien last van een vervelende mug die de hele tijd boven mijn hoofd zoemde. Ik ben begonnen aan een hobby die eigenlijk voor de herfst en wintermaanden bedoeld was. Ik beschilder terra cotta potten om te verkopen in een hele leuke kast langs de weg. Dat heb ik jaren geleden ook gedaan maar door lichamelijke ongemakken was ik er mee gestopt. Ik ga ook nog een nieuwe kast bouwen want die ander was oud en af. Die moet voor Kerstmis klaar zijn omdat ik dan leuke kerststukjes wil verkopen. Aangezien de zomer niet echt warm is ben ik dus al een paar weken aan het schilderen wat ik ontzettend leuk vind. Maar is was liever wat meer gaan fietsen met een lekker zonnetje.
Kunsie64 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Mormel Ja,, je kan idd de tekst kopiëren en jouw naam er bij zetten.
Claudius Geplaatst 33 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 33 minuten geleden Omhoog, er is weer iemand reclame aan 't spuien.
bumperjim Geplaatst 23 minuten geleden Rapport Geplaatst 23 minuten geleden Dat is niet een iemand, dat is een bot (https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bot_(computerprogramma)). Daarom is het ook nutteloos erop te antwoorden. Het zou wat moeilijker moeten zijn hier een account aan te maken 🫤
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden