Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Mormel natuurlijk  is er een plaats voor jou vrij, een hele grote hoor. We zullen die speciaal voor jou bewaren. En vloeken mag hier niet dus haal dat weg a.u.b.

Wees niet boos op jezelf je hebt je hier aangemeld en das al heel knap, dat kunnen heel veel mensen je niet na doen. Dat  het niet ineens lukt is niet zo erg. Een kind leert ook lopen door te vallen en weer op te staan.

KOM morgen maar bij ons zitten en als huilt, huilen we met z'n allen, dan ben je niet alleen.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Smaragdie:

Knuffel voor @Mormel

Misschien heeft het drinken nu wel een functie voor jou. Althans herken dat van destijds. Je uit je iig dat vind ik fijn.

Janken mag zolang het maar niet teveel drankjank en zelfmedelijden gaat worden. Alhoewel dat zal ook een functie hebben soms.

Hou je taai en doe niet te gek.🤍

Jij hebt wel veel spaties in je bericht. 
Dat janken is iets vreemds voor mij want ik doe dat eigenlijk niet op andere momenten (als kind wel: afscheidsfeest op lagere school en beseffen dat je nooit meer samen zit -> bleiten, moeder die huilend de afwas deed -> mee bleiten; maar als volwassene eigenlijk nooit). En nu moet er maar zo'n simpel emotioneel moment opkomen in een film of een serie, of godverdorie die gedachte aan de arrenslee en de sluizen gaan open. 
Bedankt trouwens voor je steun @Smaragdie en sorry als ik het je soms moeilijk maakte. En dat geldt (en nu ga je zien dat dit een enorme dt fout is, zekers?) eigenlijk voor iedereen hier of ze nu droog staan of worstelen. 
So this is Christmass, and a happy neswwrerzs****, laten we dat maar direct even corrigeren: 

@LoukePetouke: dit gevoel ga jij vast herkennen. Niet? 

Geplaatst
20 minuten geleden zei bolletje:

Mormel natuurlijk  is er een plaats voor jou vrij, een hele grote hoor. We zullen die speciaal voor jou bewaren. En vloeken mag hier niet dus haal dat weg a.u.b.

Wees niet boos op jezelf je hebt je hier aangemeld en das al heel knap, dat kunnen heel veel mensen je niet na doen. Dat  het niet ineens lukt is niet zo erg. Een kind leert ook lopen door te vallen en weer op te staan.

KOM morgen maar bij ons zitten en als huilt, huilen we met z'n allen, dan ben je niet alleen.

Ik neem de uitnodiging graag aan maar als vloeken niet mag dan ga ik het nog moeilijk krijgen want ik gebruik nog termen die al lang in ongenade zijn gevallen en voor jou over het vloeken speciaal deze:

Geplaatst

@bolletje: je hebt hier een hoop berichten dus ik veronderstel dat jij de gedachten kent die sommigen hier hebben, ik veronderstel dat jij weet dat alcohol gif is dat we in ons lijf gieten om gevoelens te verdoven, ik veronderstel dat jij de in en outs van een verslaving kent, en dan vraag je om het woord godverdomme te verwijderen?
Ik veronderstel misschien te veel. 

Echt de gedachte dat ik mijn mond moet schrobben, mijn taal moet opschonen, ... Ik zal me bij jou aanpassen maar hier doe ik echt wel mijn zin zolang het niet in overtreding is met de forumregels. En dat betekend ook dat ik godverdomme mag zeggen, wat? Godverdomme, godverdomme, godverdomme, godverdomme, ... Of moet ik een bericht plaatsen waarin ik het kopieer? 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...