Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

He bah, @lady jane. Druk kan het dan zijn in zo’n zwembad. Hier geldt dat vooral voor de zondag. 
Rondje gelopen hier en (buiten in de plas) gezwommen. Nu even naar moeder.

Ik huil me nog een ongeluk. Boosheid lijkt weggezakt. Dinsdag weer naar overgangsconsulente. Het lukt me gelukkig wel de goede dingen te zien. Mooie dingen die er ook zijn. Maar ik voel ze minder. 

Geplaatst (bewerkt)

Lika, ik heb ook zo'n last van de overgang. Als het warm is heb ik het gevoel dat ik van binnenuit geroosterd wordt. Het zweet lijkt niet uit mijn lichaam te kunnen alsof ik verpakt ben in plastic. 

Het klamme gevoel van sporten in een regenpak op een snikhete dag als het heel hard regent. 

Als ik een ijsje eet wordt het iets minder, of bevroren fruit. 

De wanhopige depressie gevoelens lijken wat af te nemen, ook het ontploffingsgevaar, alhoewel ik nog steeds niet veel kan hebben. 

bewerkt door Woman
Geplaatst
1 uur geleden zei Woman:

Het zweet lijkt niet uit mijn lichaam te kunnen alsof ik verpakt ben in plastic. 

Veel herkenning hier! Ook de rest......

Heb dat ook gehad. Werd al doodsbang als het zomer werd.

Mannen hebben het zo gemakkelijk....ik vind een vrouwenlichaam pruttel!

Geplaatst
3 minuten geleden zei karin123:

Mannen hebben het zo gemakkelijk....ik vind een vrouwenlichaam pruttel!

Je bedoelt zeer zeker dat mannen het zeer zwaar hebben? Altijd maar dat gevecht om in een gunst van een vrouw te staan ...

Geplaatst

Mijn kaars is uit. 

Misschien ben ik een beetje bijgelovig, ik had steeds een kaars aan 't branden sinds Femke terug bij me was. Ik brandde die om nooit meer opgenomen te worden, zodat ik bij Femke kon blijven. Later is een vrouw van mijn begeleiding gaan geloven dat ik die brandde om nooit meer alchohol te drinken. Het was een gewoonte geworden om steeds een brandende kaars te hebben. Ook toen Femke er niet meer was bleef ik een kaars branden. Nu is ze uit, anders had ik ze moeten doven als ik verhuisde. 

Geplaatst
3 uur geleden zei Claudius:

Je bedoelt zeer zeker dat mannen het zeer zwaar hebben? Altijd maar dat gevecht om in een gunst van een vrouw te staan ...

Dat meen je toch niet he! Dat is wel het allerlaatste waar ik aan dacht.:D

Hormonen Claudius! Bijna hun hele leven regeren de hormonen. Vanaf ongeveer je 12de begint dat gedonder al, elke maand rekening houden met. Zwemmen, feestjes enz. Altijd bang voor doorlekken! Het was een waar feest.:face-icon-small-shocked:

En dat ongeveer 40 jaar lang, met alle bijbehorende ellende. Over de overgang wil ik het al helemaal niet meer hebben! En artsen die je niet geloven.....

Heb vaak gewild dat ik als jongen was geboren!

Geplaatst
20 minuten geleden zei karin123:

Dat meen je toch niet he! Dat is wel het allerlaatste waar ik aan dacht.:D

Hormonen Claudius! Bijna hun hele leven regeren de hormonen. Vanaf ongeveer je 12de begint dat gedonder al, elke maand rekening houden met. Zwemmen, feestjes enz. Altijd bang voor doorlekken! Het was een waar feest.:face-icon-small-shocked:

En dat ongeveer 40 jaar lang, met alle bijbehorende ellende. Over de overgang wil ik het al helemaal niet meer hebben! En artsen die je niet geloven.....

Heb vaak gewild dat ik als jongen was geboren!

Oke sorry aan alle vrouwen, ik kan mij moeilijk in jullie beleving verplaatsen. 

Geplaatst

dat moeten we niet hebben Jimbo
ik had rijstnoedels met indonesische bumbu met groenten en hardgekookte eieren 
heerlijk prutje geworden, en gebakken uitjes erover gestrooid.

Geplaatst
12 uur geleden zei bumperjim:

Het prieel 😳
dat is een woord dat ik alleen maar ken van oude gedichten die je bij Nederlands moest lezen.
Das toch een beetje een plaats om de liefde te bedrijven of kan je er ook gewoon de krant lezen?

Hahahah, tsja, zo noem ik het, weet ook zo gauw niet wat voor woord ik er dan voor moet gebruiken... 
Het is in feite een tuinhuisje met een dichte achterkant, 1 halve zijkant dicht en verder een soort van hekwerk eromheen. 
Erin staan een bank, stoelen, tafeltje en veel planten... 
Heb een beetje zitten knutselen, kaal gezien lijkt het hier een beetje op: 
file preview

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...