Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers, De zon schijnt al, katten en hond hebben hun 'ontbijt' al gehad, tijd voor een bakje. Fonny reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Hier komt de zon ook door. Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 27 minuten geleden zei Kunsie64: Dagpact: Claudius Kunsie Fonny🌞
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Leuk @bumperjim, je plannen met 🦋, is ook best bijzonder toch, een vader met z'n achttienjarige (?) dochter op reis? Vind je het ook spannend?
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen allemaal, Pup, zit me steeds vragend aan te kijken, wil maar spelen en nog eens spelen. Maar ja, ze is bij een oude gezapige dame beland 🤣, die is het spelen na 5 minuten al zat. Dus dan gaat ze vaak maar zelf spelen. straks maar een flinke ronde uitlaten, dan kan ze haar ei even kwijt 😊 Spirit reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 29 minuten geleden zei rapilos: straks maar een flinke ronde uitlaten, dan kan ze haar ei even kwijt 😊 Mijn Femke wilde nooit doorwandelen, ze vond steeds interessante plekjes om aan te snuffelen. Jaren geleden toen ik nog op de buiten woonde was het wel anders. In het appartement was spelen haar levenslust, ze heeft zich lang als een pup gedragen. rapilos reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers op deze alweer zonnige dag
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 😀Goeie morgen ik ben er weer. %s om %s bewerkt door bolletje
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Op 4-7-2025 om 09:54 zei Amalia: Claudius heeft al een paar keer aangegeven dat hij in zijn nieuwe woonst geen huisdier mag houden. Lezen is kennelijk een kunst Kijk Amalia, ik heb al een paar keer hier aan gegeven dat ik, doordat ik een herseninfarct heb gehad weinig kan onthouden. Lezen maar ook begrijpen is kennelijk een kunst. Hoogopgeleid zeker? %s om %s bewerkt door bolletje Fonny reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goed lieve kanjers ik ben er weer en doordat ik geen comp. had heb ik mijzelf een pracht cadeau gegeven. Een LAPTOP hoe vinden jullie die? Is wel heel anders maar dat leer ik wel, heeft ff tijd nodig, maar ik heb een prachtbeeld, heel duidelijk. karin123 en Spirit reageerden hierop 2
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Ik denk dat we hoe langer hoe meer op Amerika gaan lijken, één op de 4 Nederl. heeft een (Nep)pistool. Ik heb twee chihuahua's één van 14 en één van 15 dus wie doet me wat. %s om %s bewerkt door bolletje karin123 en Spirit reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 3 uur geleden zei Yana: Leuk @bumperjim, je plannen met 🦋, is ook best bijzonder toch, een vader met z'n achttienjarige (?) dochter op reis? Vind je het ook spannend? 21 bijna. Nee hoor. Ik weet vrij aardig wat ze leuk vindt (veel). Ik moest wel even checken of het OK was in 1 bed, dat is geen probleem. Wel een king size bed genomen. Yana, Spirit en karin123 reageerden hierop 1 2
Amalia Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 21 uur geleden zei bolletje: Kijk Amalia, ik heb al een paar keer hier aan gegeven dat ik, doorat ik een herseninfarct heb gehad weinig kan onthouden. Lezen maar ook begrijpen is kennelijk een kunst. Hoogopgeleid zeker? Zo is het maar net. Jaloers? Maar eerlijk gezegd wist ik niet van je geheugenproblemen omdat ik jou vrijwel nooit lees vanwege die foeilelijke kitschplaatjes en belegen koffiegrappen %s om %s bewerkt door Amalia
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Geweldig @bolletje, heerlijk groot beeld en lekker overzichtelijk ( zegt Spirit, die nu op haar mobiel zit te klooien, terwijl ze een laptop heeft) . Eigenwijs zal ik altijd wel blijven . bolletje reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dagkaart 9 juli. Voel je gelukkig met je lichaam en je geest. Je blijft zitten in een oud verdriet waaraan je niets meer kunt veranderen. Zoek iets nieuws en probeer het verleden te verpakken. Geef het een plaatsje in je hart. Je zult er altijd mee worden geconfronteerd, maar kun jij je voorstellen dat je niet steeds opnieuw de pijn hoeft te voelen? Het universum laat je zien dat je mag proberen weer te genieten van het leven. Dit kan alleen als jij dit toestaat. Probeer weer te genieten van kleine dingen. Voel het weer sprankelen in je hart. Dit verdriet hoort bij jou. Je mag ervan leren. Je weet in ieder geval wat je niet meer wilt. Niemand oordeelt over jou zolang jij niet meer over jezelf oordeelt. Dit past dus precies bij mij. Soms moet ook dit kwartje bij mij vallen. Soms is het net, of ik niet mag genieten van mezelf. Heb een heel ander leven, met nieuwe lieve mensen om me heen. Ik mag gelukkig zijn! Lonster1 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Deze middag had ik broccoli, aardappelen en een boomstammetje.
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 58 minuten geleden zei Spirit: Soms moet ook dit kwartje bij mij vallen. Het kwartje viel. Leuke uitdrukking. Gisteren hoorde ik iemand zeggen "er begon een kwartje te rinkelen" Dat moet volgens mij een belletje zijn. Vorige week las ik een boek over pleasegedrag of fawning. Van dat laatste had ik nog nooit gehoord. Heel boeiend. Jammer wel, dat de inhoud weer zo snel wegzakt. Het deed ook wat kwartjes vallen en belletjes rinkelen, maar dat lijkt wel een tijdelijk effect te hebben. Soit. Op naar het volgende. Spirit en Hadocque reageerden hierop 1 1
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik heb een lijstje met klusjes gemaakt, dat eind deze week af moet zijn. Ben benieuwd of het helpt. Voor de zekerheid heb ik er ook wat klusjes op gezet die ik gisteren al gedaan heb. Kan ik tenminste al wat door gaan strepen. karin123 reageerde hierop 1
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Heel verstandig @Lonster1, niets zo vervelend als een klus wél gedaan hebben maar dat je hem dan niet kan doorstrepen omdat je vergat hem op het lijstje te zetten.
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goed idee @Lonster1, ik ga ook maar weer eens met toodoe lijstjes werken. Zo hou ik ook het overzicht in mijn chaotische brein. Voor nu: rondje hond en voor het eerst hier met m'n Ebike op pad. Hoop niet dat ik verdwaal .
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 7 uur geleden zei rapilos: Goedemorgen allemaal, Pup, zit me steeds vragend aan te kijken, wil maar spelen en nog eens spelen. Maar ja, ze is bij een oude gezapige dame beland 🤣, die is het spelen na 5 minuten al zat. Dus dan gaat ze vaak maar zelf spelen. straks maar een flinke ronde uitlaten, dan kan ze haar ei even kwijt 😊 Mijn hond is ook nog erg speels en ook wij hebben niet altijd zin en tijd om met haar te spelen. Ze kan zich prima zelf vermaken en schikt zich daar ook in. Ik ben zelf ook niet zo druk en ze kan daarentegen ook uren slapen. Dan zeg ik altijd maar zo: geen slapende honden wakker maken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden