Claudius Geplaatst 1 juli Rapport Geplaatst 1 juli Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Claudius Geplaatst 1 juli Auteur Rapport Geplaatst 1 juli Het was tijdens mijn ochtendwandeling nog luidruchtig op de terrassen en aan mijn toekomstige woning.
RikTik Geplaatst 1 juli Rapport Geplaatst 1 juli Dagpact: Claudius Riktik karin123 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 1 juli Auteur Rapport Geplaatst 1 juli Ik heb het nu al warm. Mijn 10 000 stappen ga ik wel makkelijk halen, mijn kinesist zie ik vandaag rond de middag, die gaat gewoonlijk met mij wandelen, maar ik weet niet of ik dat vandaag zie zitten. Om 9 uur begeleiding en morgen terug mijn psychiater, ik hoop er morgen eens geen ruzie mee te maken.
bolletje Geplaatst 1 juli Rapport Geplaatst 1 juli Goeie morgen. Tís warm maar gelukkig heb ik daar geen last van met een airco enrolluiken het is hier 21 gr. Ik heb mijn slaapkamer beneden dus ook 21 gr. Heerlijk. Nu werken. Een verkoelende dag mensen. karin123 reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 juli Rapport Geplaatst 1 juli Zit alweer te zweten in de trein richting zee. Feestje aan de plassen maar afgezegd het is nog boven de 30gr na 20u, dat trek ik niet meer op de fiets. Weet ook niet of ik dat nog wil trekken. Gelukkig slaap ik nog steeds prima en ben blij met de Noorzee.😎
Yana Geplaatst 1 juli Rapport Geplaatst 1 juli Ik ben vanmorgen vroeg gaan fietsen, heuvelaf in de bossen was het paradijselijk. Nu weer terug in mijn hol waar het met alle luiken dicht en 25 graden nog best uit te houden is. Gisteren in de koele garage bezig geweest om een kraal te maken uit een takje van een beuk van ons terrein. Is goed gelukt, vandaag ga ik het met hout van onze eeuwenoude walnotenboom proberen om dan zo een armband te kunnen maken met kralen van allerlei eigen bomen als kadootje voor m'n lief. Niet dat hij ooit een armband zal dragen maar hij zal het gebaar waarderen. IJsvogel, Lika, lady jane en 3 anderen reageerden hierop 6
Claudius Geplaatst 1 juli Auteur Rapport Geplaatst 1 juli Vroeger ging ik graag op vakantie in gezelschap, dat waren steeds fietsvakanties en later met mijn ex vrouw. Maar op mijn eentje trok ik er nooit op uit. De laatste jaren was dat ook bijna onmogelijk met Femke, samen met mijn ex en toen Femke nog jong was ging dat wel. Nu heb ik eigenlijk geen zin meer, ik zou wel graag verhuizen en kort bij een zee willen gaan wonen. Maar dat zal een droom blijven. O ja tijdens mijn fietsvakanties dronk ik ook behoorlijk veel alchohol.
Kohtje Geplaatst 1 juli Rapport Geplaatst 1 juli Leuk en bijzonder (idee) om zo'n kralenarmband te maken. Ziet er professioneel uit, dat kraaltje. Maar lieve @Yana, pas je wel een beetje op je privacy? Je vingerafdruk staat nu open en bloot op het internet... 😉 Hier ook vanaf het moment dat binnen- en buitentemperatuur elkaar naderen alle ramen dicht, zonnescreens naar beneden en de gordijnen dicht. Zit nu met de hondjes in een halfduister huis met de plafondwapper aan, rustig af te wachten tot 12 uur, wanneer we/ze hun rondje moeten maken.. Zo met alles dicht moet ik wel weer denken aan m'n gebruikerstijd.. alles dicht om contact met de buitenwereld af te schermen. Dat had niets te maken met tropische hitte. Als ik die twee "gordijnen-dicht-redenen" met elkaar vergelijk dan vind ik toch deze reden van nu (hitte buitensluiten) veruit de meest te prefereren. Yana reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 juli Rapport Geplaatst 1 juli (bewerkt) Prachtig @Yana, een Maja-kraal Hier doorweekt aangekomen. De eerste 8 uren zit en lig ik gebeiteld, onder grote zonwerende parasol. Aan de terugreis denk iknog maar niet want de heenreis was nunet zo zweterig als de terugreis gisteren. Ik overwoog zelfs om te logeren komende nacht. Maar dat gaat m tochniet worden denk iknu. Sterkte voor iedereen die t zwaar heeft met deze hittedagen.het is hier nu al 31 graden. 1 juli bewerkt door lady jane Yana reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 juli Rapport Geplaatst 1 juli (bewerkt) 40 voorspeld hier vanmiddag. Maar het is hier wel veel droger en beter uit te houden dan in NL. Binnenshuis wordt het dan wel 30, daar kan je weinig extra's tegen doen behalve alles potdicht houden. Op mn werk wel airco dus ik mag sowieso niet klagen. Met dit weer heb ik helemaal geen trek meer in wat voor alcohol dan ook. Je kan zo van je stokje gaan 😁 Van meerdere kanten hoor ik dat "de bar slecht draait" bij buitenactiviteiten op dit moment. Zo hep ellek nadeel se foordeel. 1 juli bewerkt door bumperjim
Etty Geplaatst 1 juli Rapport Geplaatst 1 juli Met kleindochter naar Ikea gegaan vanochtend, kon zij lekker rondstappen en alles ontdekken in een aangemane temperatuur. Er waren meer opa's en oma's die dat idee hadden, en verder was het rustig. Ze ligt nu lekker te slapen, vanmiddag met haar naar de bieb, boekjes uitzoeken. Het is eigenlijk wel te doen zo, ik zag er tegenop, die hitte met een kleintje. rapilos reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 juli Rapport Geplaatst 1 juli Leuk! Lekker alle meubels testen en dan niks kopen. Nieuwe stagiaire hier op de gang. Oeioeioei wat een mooie dame, half frans italiaans. En nog aardig ook. En ingenieur, of althans bezig het te worden. Jammer dat het er te warm voor is en vooral 30 jaar te laat 🤣🤣🤣 Maar wel decoratief 👌🏼 karin123 reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst 1 juli Rapport Geplaatst 1 juli Gisteren was het in de tuin 32 graden. Het is altijd 5 graden warmer dan op het vliegveld waar ze meten. Nu 35 graden. Ik word hier gratis gecremeerd. Straks nog even de hond in het water gooien.
rapilos Geplaatst 1 juli Rapport Geplaatst 1 juli Nou, bloedheet is het Net even naar de super gefietst, leek wel een hete Sahara wind ! Koelmat voor de hond gekocht Daar ligt ze nu lekker op te chillen Zielig hoor, met zo,n dikke vacht ! karin123 en lady jane reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst 1 juli Auteur Rapport Geplaatst 1 juli Goed idee @rapilos Ik ben me kapot aan't zweten. Het gaat heel de avond warm blijven.
Claudius Geplaatst 1 juli Auteur Rapport Geplaatst 1 juli Deze middag had ik een ardeense burger en preistoemp
lady jane Geplaatst 1 juli Rapport Geplaatst 1 juli @rapilos ik heb zo n koelmat voor mezelf, werkt prima, ook zonder vacht😇 je mag jezelf er ook wel een kado doen hoor🙃
Kohtje Geplaatst 1 juli Rapport Geplaatst 1 juli 1 uur geleden zei rapilos: [...] Koelmat voor de hond gekocht Daar ligt ze nu lekker op te chillen Zielig hoor, met zo,n dikke vacht ! @rapilos, die vacht beschermt juist tegen zonnebrand. Honden koelen zichzelf door te hijgen (tong) en via de onderkant van hun voetjes. Maar natuurlijk hebben honden het ook, net als wij, moeilijker met deze extreme hitte. Zo'n koelmatje hadden wij ook voor onze hond. Die wilde er voor geen goud op liggen... net als bij zoveel andere dingen (o.a. een hondenvriendin er bij..) keek hij ons aan met een blik van: dat had je voor mij niet hoeven doen... PS. Dat met die hondenvriendin is na een tijdje wennen wel helemaal goedgekomen. Dat met dat koelmatje nooit. En dat matje hebben we dus na een tijdje weggegeven, waar we nu dan wel weer wat spijt van hebben omdat die meid (hond) er misschien wél op had willen gaan liggen.
Kohtje Geplaatst 1 juli Rapport Geplaatst 1 juli Nou ja, als je alles van tevoren weet heb je aan een half leven genoeg, zei m'n moeder altijd.. Moest ik even aan denken n.a.v. dat weggegeven koelmatje.. Lika reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 1 juli Rapport Geplaatst 1 juli @lady jane, ik zit inderdaad ook wel eens op het koelmatje Krijg ik lekkere koele billen van @Kohtje, ze wilde er in het begin ook niet op, maar nu zie ik dat ze het helemaal aan het kapot bijten is, dus nou ja, dan haal ik het maar weg en ga er zelf op zitten Wist niet dat de vacht beschermde tegen de ☀️ Weer wat geleerd dan
rapilos Geplaatst 1 juli Rapport Geplaatst 1 juli @lady jane, ik hoor jou wel eens zeggen dat het zo warm is in de trein Maar de meeste treinen hebben toch airco bij mijn weten ?
Claudius Geplaatst 1 juli Auteur Rapport Geplaatst 1 juli Wat ik mij nu afvraag, hebben jullie ooit gewild dat je in verband met je alcoholgebruik de klok kon terug draaien? Mijn laatste drinkjaren wil ik wel terugdraaien, maar bijvoorbeeld de tijd met mijn wielermaten niet.
lady jane Geplaatst 1 juli Rapport Geplaatst 1 juli (bewerkt) Ik zit op t balkon bij mn vouwfiets, sinds er een werd gejat door hufters, ik was toen ruim 8 mnd zwanger en zat gewoon in de coupe. Kon er niet achteraan dus. @rapilos en balkons hebben nooit airco. Ik verheug me op de koude douche straks. En heb wel een spaanse waaier om het ergste zweet te lijf te gaan. 1 juli bewerkt door lady jane
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden