Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
2 uur geleden zei Claudius:

Goeiemorgen iedereen.
Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol.
Een nieuwe dag, nieuwe kansen.

Dagpact:
Claudius

Fonny 🌞

Geplaatst

Morguhh,

Aan 1 stuk door geslapen, gisterochtend een 4 mijl afstand hardgelopen voor het eerst weer sinds lange tijd en gisteravond nog een uurtje gewandeld. Dat werkt wel mee om aan 1 stuk door te slapen, lichamelijke inspanning. 

Dagpact:
Claudius

Fonny🌞

Kunsie

Freekie 

Geplaatst
2 uur geleden zei Freekie:

Morguhh,

Aan 1 stuk door geslapen, gisterochtend een 4 mijl afstand hardgelopen voor het eerst weer sinds lange tijd en gisteravond nog een uurtje gewandeld. Dat werkt wel mee om aan 1 stuk door te slapen, lichamelijke inspanning. 

Dagpact:
Claudius

Fonny🌞

Kunsie

Freekie 

Maia

Geplaatst

Gelukkig minder warm. Kom helemaal bij. Heb gewoon een blauwe plek op mijn been, van mijn accordeon. Voor de rest helemaal verrot gestoken door muggen of zelfs andere bloedzuigers. Moet gisteren gebeurd zijn, want het slaapkamerraam stond wijd open. Heb toch mijn teleurstelling even laten blijken bij mijn vriend. Heb nu 2 dagen niets aan hem. Vannacht heeft hij de rest van de biervoorraad opgedronken. Nu dus gammel en we moeten ons ziek melden voor vanavond. Ik vind dit jammer. Hoop dat bij hem het kwartje ook eens gaat vallen. Het was wel gekkenwerk hoor zaterdag, we zijn over onze grenzen gegaan. Dit doen we nooit meer en het invallen daar is ook afgelopen. Ik snap dat de verleiding groot was zaterdag. Iedereen dronk bier, behalve ik. Het werd gratis verstrekt, maar de cola ook. Hoop dat hij ermee geleerd heeft. Blijf er niet over mauwen, het is gebeurd. Tot overmaat van ramp, was de airco ook nog lek gisteren. Grote plas op de grond, maar ook in mijn orgel is water gekomen. Waardeloos allemaal.Ik ga zo maar even wandelen. Even de zinnen verzetten.

Geplaatst

Hèhè, vanavond vergadering gehad met de wethouder en de andere verenigingen van het dorp, over de komende verenigingsdag 6 september. Dan voel ik me best lekker ingeburgerd, als ik gewoon kan meepraten met de locals als de voorzitter van de hondenclub. Ik blijf wel buitenlander maar ik doe aardig mee in de groep. Het is hier echt platteland, maar de wethouder van cultuur, sport en verenigingsleven is een leuke dame die van aanpakken weet.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...