Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Mogge! Middagtemperaturen 36, 37 en 38 voor de komende dagen, zandzakken voor de deeeuur!! 🥵 bolletje reageerde hierop 1
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen allemaal, Dat is nou ook weer teveel van het goeie @bumperjim Hier vind ik het nog steeds frisjes zal ik maar zeggen. En elke dag veranderen de weerberichten op mijn app. Ik wacht op wat stabieler weer en het mag gerust 30 graden zijn. Heerlijk om te kamperen! Maar ik heb ondertussen nog een nieuwe hobby gevonden want ik wil me thuis ook kunnen vermaken. Ik woon 3 km van het strand, maar om daar te komen moet je 3 hoge duinen trotseren met de fiets. Nou heb ik gelukkig een elektrische, dus dat is goed te doen. En de laatste berg is de opgang naar het strand. Daar ligt wel een trap maar die kon ik jarenlang niet op vanwege fysieke problemen met rug en knie. Die zijn inmiddels zo verbetert dat ik er nu prima op kan. Dus ik heb zo'n half tentje gekocht en zit dan lekker op het naaktstrand ( dat wist ik eerst niet totdat er hier en daar wat blote konten om me heen verschenen ) Ik heb daar geen moeite mee en het is daar heerlijk rustig dus ik ga me eerdaags aanpassen aan de omgeving. Er moet nog een klein drempeltje overgegaan worden maar dat overwin ik ook wel. Ook ben ik de zee in geweest voor het eerst in zeer lange tijd, zo kruip ik almeer uit mijn schulpje en begin ik te ontdekken wat ik allemaal echt leuk vind en vond. Drank lijkt helemaal niet meer mee te spelen in mijn nieuwe leven. Ik denk er eigenlijk nooit meer aan en heb bijna nooit trekmomenten. Vandaag dag 59 droog volgens mijn app. Het is goed dat die het bijhoud want ik ben er niet meer mee bezig! Wat een verademing.... karin123, Rosee en lady jane reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers jemig @Kunsie64 stabiel worden? stabieler dan dit krijg je het in Ned. niet hoor. Ik was al lang vertrokken, want komend weekend word je op je wenken bediend qua temperatuur. 3 km van zee, kwijlkwijl, dat verandert de zaak dan wel weer, ik bleef lekker thuis dan en elke dag de 3 heuvelen over en 's avonds richting eigen bedje en bedoeninkje, das ook vakantie vieren. Ik ben steeds n uur onderweg en doe het ook al zo. Vroeger dacht ik wel eens over verhuizen richting zee. Maar na elke zomer was ik weer blij met dit stadje en mijn (beetje) sociale leven hier. En bleef dus hier. Nu wil ik niet meer verhuizen, ik kan hier 93 worden als het moet. Maar benijd jou wel hoor. Maar wel faktor 50 smeren waar de zon nooit scheen he. Kunsie64 reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Blote konten Kuns? Waar? Hoeveel en super belangrijk, hoe oud?????? Goeie morgen kanjers. Vandaag ga ik mee met de dagbesteding naar Toverland. Ik neem een heel druk pratend, slechtziend iemand onder mijn hoede. Dus veel prikkels. Heb er zin in. Fijne dag mensen. Fonny, Spirit, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 2 3
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @lady jane 10 jaar geleden heb ik elk jaar een keer gekampeerd in een kleine hittegolf. Ik ging anders echt niet weg, want ik wil geen regenpak, dikke vesten en sokken mee als ik weg ga. Nu lijk je veel minder stabiele zomers te hebben door de klimaatverandering wordt gezegd. Ja jij bent echt een strandmens zoals ik jouw de afgelopen jaren heb gelezen! Nu begrijp ik waarom je dat zo waardeert. Ik zal goed smeren waar de zon nooit scheen😆 met factor 50! lady jane reageerde hierop 1
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Te oud @bolletje...helaas🤣 bolletje reageerde hierop 1
brazer Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei bumperjim: Mogge! Middagtemperaturen 36, 37 en 38 voor de komende dagen, zandzakken voor de deeeuur!! 🥵 Mogge, mooie Nederlandse uitdrukking, zeg die zandzakken lagen er toch al om have en goed te beschrermen tegen de rivier? of is die dreiging afgenomen?
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Kunsie64 in 1980/1981 heb ik een jaar lang gefietst en gekampeerd en alle seizoenen gehad. Wel een paar trajecten anders overbrugd om de ergste koude regionen over te slaan. Maar regenpak, laagjeskleding, kookgerei, tent met toebehoren, alles ging mee op die fiets. Het avontuur van mijn leven was het. Je bent het ook gewend geweest met bepakking dus met wat minder hete temp. is het eigenlijk makkelijker fietsen juist (is mijn ervaring) meer zuurstof in de lucht, slapen gaat met fris weer beter dan in een klamme lakenzak en overdag wordt het ś zomers niet echt koud hier immers? Maar je moet doen wat bij jou past natuurlijk. Ik ben gewoon sjaloers denk ik Kunsie64 reageerde hierop 1
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Misschien moet ik daarin ook wat grenzen verleggen @lady janeDus met minder warm weer genoegen nemen, maar ik ben bijna 68 jaar en ik weet niet of ik het dan nog echt leuk vind. We zullen zien zei de blinde...🙂 lady jane en Spirit reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s we zijn soepeler van geest dan we soms weten Kunsie, zelfs op mn 71ste merk ik dat tot mn verrassing nog. dat lichaam is een andere kwestie. maar ook hier verdwenen chronische dingen na het stoppen met alcohol, dus er blijft altijd hoop dat we ook soepeler van lijf en leden kunnen zijn/worden als pensionada's. Kunsie64 en Spirit reageerden hierop 2
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen. Vanavond een concert en toch weer de gedachte: gezellig een biertje. Maar ja, morgen ben ik precies een half jaar alcoholvrij en dat zou toch zonde zijn, als ik dat nou net niet haal. Kunsie64 reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 2 uur geleden zei Kunsie64: Dagpact: Claudius Kunsie Rosee
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Oké. Nu niet meer over nadenken en klaar lady jane en Kunsie64 reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s de zon is hier plotsklaps weg maar ik heb toch een stranddag gepland. eerst ff vergaderen met vriendinnen over weekend volleybalclub voor 2026. dan broodjes smeren en op pad, aan zee breekt het wolkendek vast open en anders maar niet boek mee en lekker fietsen in de duinen dan. fijne dag allemaal. Kunsie64 en Rosee reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei brazer: Mogge, mooie Nederlandse uitdrukking, zeg die zandzakken lagen er toch al om have en goed te beschrermen tegen de rivier? of is die dreiging afgenomen? Ja, die komt meestal in oktober. Nu staat er netjes een half metertje water in, net genoeg om tegenstrooms een schoolslagje te doen, dan blijf je netjes op dezelfde plaats. Mn hond zwemt sneller dan ik, die komt wel vooruit. Spirit en Kohtje reageerden hierop 2
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Zo, weer terug van de tuin. Alles gesproeid want wS gort droog Hondje mee, onder de bagger van het sproeien en de natte grond. Thuis gewassen met puppy shampoo Ligt nu voor katzwijm en hoor ik waarschijnlijk de komende uren niet meer
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ga zelf ook maar even plat, want vanochtend was het weer half vijf op, om hondje uit te laten
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Vanmiddag had ik een Vegetariche spaghetti
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Meestal moet ik googelen om wijs te worden uit wat jij gegeten hebt @Claudius maar vandaag begrijp ik het zelf 😅 bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Zo, ik heb na rapilos ook ff een half uurtje plat gelegen na mn werk en nou ga ik verder mn zwembad demonteren in de hitte. Ik wil dit ff klaar hebben en demonteren gaat lekker snel. Morgen een atv'tje om het af te maken als mee zit. Klussen in de hitte kan maar je moet wel op halve snelheid werken, dat heb ik hier in het zuiden geleerd 🤣 rapilos reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Tijdens werkdagen eet ik in de cafetaria van de kliniek en schrijf ik gewoon op wat op de menu staat @Yana
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden