Claudius Geplaatst 10 juni Rapport Geplaatst 10 juni Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Fonny Geplaatst 10 juni Rapport Geplaatst 10 juni Goedemorgen allemaal!🌞☕️ Dagpact: Claudius Kunsie Fonny🌞
Claudius Geplaatst 10 juni Auteur Rapport Geplaatst 10 juni Bijna 3 maanden zonder mijn Femke, het is waar dat alles slijt, ik mis haar bijna niet meer. Maar ze gaf me zeker een daginvulling en ik weet niet goed of ik mag zeggen, een reden om te leven. Maar zeker een levend wezen om voor te zorgen en om bekommerd te zijn. Fonny, Spirit, karin123 en 3 anderen reageerden hierop 6
Yvonne Geplaatst 10 juni Rapport Geplaatst 10 juni Goedemorgen frummers. Het regent en het blijft nog wel even regenen, mooi voor de natuur... Vandaag weer lekker rommelen in huis. Ik ben weer eens al mijn kasten aan het doornemen. Weg wat weg kan, dat ruimt dan weer lekker op. In het verleden verhuisden wij nogal eens, dan ruimde ik vanzelf wel veel. Nu zijn we wat honkvaster geworden en dan moet je op gezette tijden de bezem er toch weer even door halen Mooi, eerst maar even een bakje nu 27 minuten geleden zei Claudius: Bijna 3 maanden zonder mijn Femke, het is waar dat alles slijt, ik mis haar bijna niet meer. Maar ze gaf me zeker een daginvulling en ik weet niet goed of ik mag zeggen, een reden om te leven. Maar zeker een levend wezen om voor te zorgen en om bekommerd te zijn. Ik zou niet weten waarom je dat niet mag zeggen @Claudius. Ja, ik begrijp je, ik begrijp jouw gevoelens op dat gebied heel goed..
bolletje Geplaatst 10 juni Rapport Geplaatst 10 juni Goeie morgen iedereen, Femke was als een familielid Claudius, die vergeet je niet zo maar. Fonny reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 10 juni Rapport Geplaatst 10 juni Morning. Ik begrijp je ook hoor @Claudius. Eigenlijk vond ik dat met jonge kinderen ook. Het opstaan werd veel gemakkelijker. Ik nogal een goede reden namelijk! Amalia reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 10 juni Rapport Geplaatst 10 juni Goedemorgen allemaal, Donker buiten.. Vannacht half vier en half zeven hondje uitlaten.. Ooit gaat het over zeg ik tegen mezelf Ze wel lief hoor, en erg onstuimig vaak En heb nog nooit zoveel bezoek gehad als de afgelopen dagen. gisterenavond weer een huis vol, met mijn kinderen Dol op het hondje 😅 Straks voor het eerst naar de dierenarts en direct daarna een uitvaart van een van mijn vroegere wandel vriendinnen 😢 80 is ze geworden. Bah..., ben in een generatie beland waarbij dit steeds vaker zal voorkomen. lady jane en Fonny reageerden hierop 2
rapilos Geplaatst 10 juni Rapport Geplaatst 10 juni Lekker he @Yvonne, je kasten uitruimen. Opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd 😃
lady jane Geplaatst 10 juni Rapport Geplaatst 10 juni goeiemooiemorgen frummers (vanuit een rommelig huis en hoofd en toch gelukkig) billy1981, rapilos en bolletje reageerden hierop 2 1
Claudius Geplaatst 10 juni Auteur Rapport Geplaatst 10 juni 1 uur geleden zei rapilos: en erg onstuimig vaak Dat maakt honden plezierig. rapilos, Fonny en karin123 reageerden hierop 3
Freekie Geplaatst 10 juni Rapport Geplaatst 10 juni (bewerkt) Mijn ouders hebben een inmiddels 'puber' vlinderhondje. Het heeft een naam dat ras, even opzoeken.., Papillon. Jeetje, ik dacht dat ik ooit druk was, maar deze heeft echt Adhd, ik bedoel, is echt spontaan en aanwezig en wil Altijd spelen.. Iedereen is dol op hem en hij ziet er echt heel erg leuk uit. Maar ik wil voor geen goud ruilen... Die hond houdt niet meer op haha en ik tegenwoordig steeds sneller Gisteren bij de ikea alle beddengoed (dubbel) en matras voor het twee persoonsbed van mijn dochters verjaardag gekocht samen met mijn zus. Aangezien de slaapkamer muren nu eindelijk klaar zijn en een mooi kleurtje hebben gekregen, 2x gebroken wit en 2x heel zacht roze. Dan binnenkort nog 2 nieuwe Rolgordijnen uitzoeken en dan is de makeover en herinrichting zo goed als klaar. Binnenkort nog energie, tijd & zin vinden om het bedframe ook echt in elkaar te zetten. Ja meisje van 12 jaar oud, laatste maand van groep 8 gaat zo in... 10 juni bewerkt door Freekie Lika reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 10 juni Auteur Rapport Geplaatst 10 juni Deze middag had ik Spiering, bloemkool en aardappelen.
Claudius Geplaatst 10 juni Auteur Rapport Geplaatst 10 juni Ik hoop komende nacht eens goed kunnen te slapen. Ik voel me moe, zo moe.
bumperjim Geplaatst 10 juni Rapport Geplaatst 10 juni 7 uur geleden zei Freekie: Mijn ouders hebben een inmiddels 'puber' vlinderhondje. Het heeft een naam dat ras, even opzoeken.., Papillon. Jeetje, ik dacht dat ik ooit druk was, maar deze heeft echt Adhd, ik bedoel, is echt spontaan en aanwezig en wil Altijd spelen.. Iedereen is dol op hem en hij ziet er echt heel erg leuk uit. Maar ik wil voor geen goud ruilen... Die hond houdt niet meer op haha en ik tegenwoordig steeds sneller Soms is het gewoon slaaptekort. Een hond heeft meer slaap nodig dan wij. Als we (vooral kinderen doen dat) de hond nooit rustig laten doorslapen maar steeds wakker houden/maken dan wordt ie helemaal hyper.
lady jane Geplaatst 10 juni Rapport Geplaatst 10 juni wow, 8-0, dat was nog eens een leuke wedstrijd, na al dat tennis.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden