Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Kunsie
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen allemaal, Het is bokkoud hier, ik heb zelfs even de verwarming aangezet. Maar in de loop van de dag word het weer beter beloven ze. Nu naar de kippetjes, helaas is de haan vorige week overleden van ouderdom denken we. Hij lag in het houtmot in zijn nachthok dus dat was dan nog een geruststelling. Mooi tussen zijn kippetjes in stilte heengegaan. lady jane reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s RIP En vandaag dus uitslapen voor de kippetjes... Kunsie64, Spirit en lady jane reageerden hierop 3
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers. De zon schijnt alweer gul. Vandaag hoef ik alleen de deur maar uit om met de hond te wandelen, heerlijk. De was hangt al, het beestenspul ligt te slapen... ... nu eerst tijd voor een bakje. En een extra bakje voor @bumperjim bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Hier wel %s om %s bewerkt door bumperjim Bob en Kunsie64 reageerden hierop 2
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeie morgen mensen Spirit, Kunsie64, karin123 en 1 andere reageerden hierop 1 3
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen allemaal, Nou het huis is zo goed als puppyproof. Balkon afgezet met gaas. Snoeren omhoog gebracht, kasten verschoven zodat er een puppyren tussen kan staan. Over 1.5 week mogen we eindelijk kijken (we krijgen wel elke dag fotos en filmpjes ) Zondag over 2 weken mogen we hem ophalen. Weet nog steeds niet welke ik ga krijgen van de 9 Spannend hoor ! Verder begonnen met een speciaal eetplan onder begeleiding. Wil wat afvallen en super gezond worden 😊 karin123, Spirit en Kunsie64 reageerden hierop 3
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Spannend @rapilos, heb je al een bench voor de pup? Weet je al of je een jongen of een meisje krijgt? Onze (pup) hoeft gelukkig niet meer in de bench. Het gaat hartstikke goed. Nagenoeg sloopt ze niets, alleen mijn nieuwe sokken heeft ze te pakken gehad van de week . Zo maar even aan de wandel met haar. Morgen een afspraak bij de opticien gemaakt. Mijn ogen op laten meten en een mooi montuur gisteren al uitgezocht.Heb niet al te beste ogen, iets van plus 6 en half rechts en mijn linkeroog is een lui oog, dus rechts moet ook nog eens al het kijkwerk doen. Altijd wel spannend, hoe de glazen extra dun worden geslepen. Daar gaat mijn vakantiegeld .
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Mijn hond heeft nooit in een bench gezeten. Ze maakt minder rotzooi dan de kids 😁
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Mijn honden ook niet. Er heeft wel ooit eens een hond een flink stuk van een kast afgeknaagd maar die was toen al volwassen.
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Deze middag had ik stoofvlees met frieten en ijscreem.
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik heb een kleine bench, die zet ik de eerste tijd in de slaapkamer, vlak naast mijn bed Dat geeft vast een veilig gevoel voor zo,n kleintje ( hoop ik) In de kamer staat een soort loop ren, maar als ik gewoon thuis ben hoeft hij daar natuurlijk niet in En nee @Spirit, als ik niet weet welke pup ik krijg weet ik ook niet of het een jongen of meisje is 😊 Misschien is een bench of een ren op den duur ook niet meer nodig De tijd zal het leren
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 11 uur geleden zei Yvonne: Dagpact: Claudius Kunsie Yvonne Fonny🌞
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Uitslag van onderzoek bij dochter was goed gelukkig!! Rosee, Kunsie64, karin123 en 4 anderen reageerden hierop 7
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden