Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Gisterenavond lekker weer wat baantjes getrokken in het heerlijke therapeutische binnenbad. Gelukkig weet ik daar steeds meer de weg, maar na afloop toch weer lopen zoeken naar de kleedkamer, waar ik mijn spullen had neergelegd :blush:.Een verkeerde deur open gedaan, snel weer dicht, want dat was voor heren :D. Gelukkig viel het niemand op, dat ik zoekende was. Dit keer wel badslippers bij me en bijna weer een privé zwembad. Echt heerlijk. Het buitenbad hier, laat ik nog maar even, wat het is. Ben niet zo'n bikkel. Ben nu op een leeftijd, dat wat comfore, toch wel belangrijker is, dan afzien.Straks even naar de buurtsuper op m'n boodschappenfiets.

Geplaatst (bewerkt)

Heerlijk hardgelopen met de hond vanochtend. 10 km en ruim 500m de lucht in en weer omlaag. We waren net weer terug toen er een kudde veel te dik aangeklede ouderen met stokken omhoog sjokten. (Over 20 jaar loop ik met ze mee 😁). Met de schaduw des fotograafs, die is kado.

Twee keer hardlopen per week, tis minstens zo belangrijk voor je mentaal als voor je fysiek, denk ik.

Deze zomer ga ik weer een hardloopuitje organiseren voor de campinggasten. Komen jullie ook? (Niet dat ik ga vertellen waar het is 😝)

0C01DB38-B25A-44D5-84B1-288BACADF68A.jpeg

89439B6A-5C6D-43D5-ACD2-1114BE96324B.jpeg

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Myep. En de huizen zijn 3x zo goedkoop als in NL. Als je dan ook nog met veel mazzel een goed verdienende baan vindt dan blijf je dus net als ik 20 jaar op dezelfde plek hangen. Wel lastig soms om het boeiend te houden. Eigenlijk ben ik hier te vroeg in mn leven beland.

(Is flauwekul natuurlijk wat ik zeg, want de locals zijn hier geboren, maar zo voelt het wel.)

Geplaatst

Het gips is eraf nu en er vielen nog 2 teken uit, dus dat kriebel gevoel wat ik had was blijkbaar niet helemaal een psychische reactie. 

Ik ben blij dat het eraf is, maar voel mezelf nog niet helemaal bevrijdt. Want ik mag mijn hand niet wassen de komende dagen omdat mijn huid dan los zou kunnen laten. :face-icon-small-shocked: Voor mij klinkt dat eng. Enfin ik voel me nu heel kwetsbaar met nog een extra handicap namelijk geen water. Verder voelt mijn hand nu hetzelfde als toen ik bij de dokter kwam dus ik vraag me af wat voor nut dat gips heeft gehad? 

Geplaatst
2 uur geleden zei Spud:

Het gips is eraf nu en er vielen nog 2 teken uit, dus dat kriebel gevoel wat ik had was blijkbaar niet helemaal een psychische reactie. 

Ik ben blij dat het eraf is, maar voel mezelf nog niet helemaal bevrijdt. Want ik mag mijn hand niet wassen de komende dagen omdat mijn huid dan los zou kunnen laten. :face-icon-small-shocked: Voor mij klinkt dat eng. Enfin ik voel me nu heel kwetsbaar met nog een extra handicap namelijk geen water. Verder voelt mijn hand nu hetzelfde als toen ik bij de dokter kwam dus ik vraag me af wat voor nut dat gips heeft gehad? 

Twee teken? Heb je dan beten van teken? 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...