Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Ik mis mijn Femke. Dagpact: Claudius
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 40 minuten geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Ik mis mijn Femke. Dagpact: Claudius Fonny🌞 Ik begrijp het Claudius
Oskar Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Mogge. Wat was gisteren toch een heerlijke dag. Met je zoons kuieren langs het IJ: mooier wordt het niet. Amsterdam vind ik met afstand de mooiste stad van Nederland. Stedenbouwkundig gezien dan. De mensen echter zitten daar altijd zo opzichtig hip te zijn dat het altijd op mijn zenuwen werkt. Kunsie64, Rosee, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 3 2
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen allemaal, @Claudius kan jij me aub netjes onder het dagpact zetten? Dankjewel
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Dagpact: Claudius Fonny🌞 Kunsie64 Kunsie64 reageerde hierop 1
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Bedankt @Claudius Ik kan namelijk niet quoten. Of liever gezegd, ik heb me er nooit in verdiept. Ik vind het ook lastig als er al van alles op het dagpact geschreven staat. Maar dat zal wel aan mij liggen. 🙂
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeie morgen iedereen, Dat zal nog wel even duren Claudius. Voel je je nog steeds wat onzeker over de keuze? Dan is het gemis er ook nog. Probeer maar te accepteren, het is een normaal gevoel.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers gisteren op tournooi 1 set gewonnen van de 8 dat houdt ons weer nederig het was gemengd en tegen zoveel mannengeweld zijn onze tere botjes niet meer bestand we waren al 5 jaar niet meer op zoń tournooi dus dit was meteen de laatste
Maja Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Maar toch @lady jane, jullie wáren er. Mooie prestatie!
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s dat is ook weer waar, we werden wel aangemoedigd ook maar dat voelde mee ter vermaak haha vroeger waren we daar elk jaar en heel veel van toen zagen we al niet meer terug ach met weemoed terugblikken dan maar af en toe zo brak en stijf als ik nu ben, is het mooi geweest ook en ook de jongeren onder ons vonden het welletjes
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 1 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen iedereen, Dat zal nog wel even duren Claudius. Voel je je nog steeds wat onzeker over de keuze? Dan is het gemis er ook nog. Probeer maar te accepteren, het is een normaal gevoel. Jawel ik had me al een hele tijd kunnen voorbereiden voor ik naar de dierenarts ging. Maar ik vind nu dat het eenmaal bij de dierenarts aangekomen het allemaal snel ging. Ik verwijt me nog steeds een beetje haar dood. Het was mijn maatje. Iemand die nooit kritiek gaf maar me steeds bij haar wilde. %s om %s bewerkt door Claudius
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Heerlijk om 8 uur al op, zodat we alle tijd hebben om naar Limburg te rijden.Terwijl de andere koorleden al vanaf vrijdag in van die vakantiehuisjes zitten, hebben wij ervoor gekozen om vandaag heen en weer te rijden.Er komt altijd veel drank aan te pas en zou zeker niet willen, dat we in de verleiding komen.Het is daar druk en massaal, veel mensen, chaotisch en dat is nu net, waar wij allebei niet tegen kunnen.Lekker alle tijd gehad om wakker te worden, ontbijtje en koffie. Noodpakket mee met boterhammen en een banaan en mintwater, voor onderweg.Dit is puur en alleen voor mezelf. Mijn vriend heeft een heel ander eetpatroon.Gisterenavond laat werkt hij met gemak 4 frikadellen naar binnen .. Moet er niet aan denken.Ik hou me maar aan brie en kaasstengels, om te snacken. Onze piratenpakken aan en straks op het gemakje richting Limburg.De hond, verzorgd de buurvrouw, dat is wel een fijn idee, want ze slaapt nog steeds in de bench. De hele dag in de bench, vind ik zielig. Morgen moeten wij naar mijn huisje, we krijgen een nieuw intercom systeem, dus moet ik thuis zijn.Dan gaat de hond gewoon mee achterin de bus.Het wordt een drukke week voor ons, mijn vriend heeft wat grote klussen op zijn werk.Dat betekend, dat ik alleen thuis ben.Dat gaat gelukkig ook steeds beter. Het heeft een tijd geduurd om hier mijn draai te vinden, maar dat gaat steeds beter lukken. Wens alle frummels nog een fijne dag toe .
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemiddag frummers. Het stormt hier, en het is kkkoud buiten. Maar de zon schijnt wel, dat maakt dan weer een heleboel goed. Zomertijd, een uur langer licht vanavond, maar morgen opstaan in het donker, en ook dat is snel weer voorbij gelukkig. Nu even tijd voor een bakje en dan weer door met mijn haakwerk, een heerlijk luie zondag zo. Top hoor dat jullie toch weer meededen met dat toernooi @lady jane, maar ik denk dat het inderdaad verstandig is daar nu een punt achter te zetten
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Op 29-3-2025 om 10:14 zei ikkanhet: Goeiemorgen @Yvonne het gaat so so krijg maandag weer een MRI maar nu van de rug. Bed staat in de huiskamer omdat ik bitter weinig kan op deze manier. Heb 3 forse inzakkingen van de wervels. Wat een ellende @ikkanhet, wat had ik het je anders gegund... Dikke knuffel voor jou.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden